25 juni 2026

Kerstkaart week 26

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van dinsdag 

Vandaag op kerstkaarten donderdag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2026/06/kerstkaar-tweek-26.html  . Heb  ik een kerstkaart gemaakt met een fairybells plaatje uit het setje 99079/12 . Heb  het plaatje in de vierkante stans gezet die is gemaakt met LR0954. Was best even zoeken naar  bijpassend papier…  Had dit papiertje nog los in mijn bak met Maja dp. Heb een bloem gemaakt met LR0930. Takjes met LR0931 ,blaadjes van een spellbinder set en takjes met sterretjes CR1730 


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden ?

Ga meedoen bij https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/2026/06/challenge-182-kerstballen.html , kerstballen   en https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2026/06/peace-on-earth-challenge-114.html?m=1 en https://hollyandivychristmas.blogspot.com/2026/06/challenge-207-anything-christmas-goes.html?m=1 en https://12monthsofchristmaslinkup.blogspot.com/2026/06/challenge-135-anything-goes-christmas.html?m=1 en https://cinspirations.blogspot.com/2026/06/june-challenge-christmas-in-june.html   en  https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2026/06/challenge-325.html?m=1 en https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com/2026/06/craft-challenge-783-christmas.html en https://rudolphdayschallenges.blogspot.com/2026/06/rudolph-days-june-challenge.html en http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/2026/06/challenge-640-something-beginning-with-b.html blauw en ballen 

Heb afgelopen dagen lekker buiten zitten te knutselen. Lekker  onder de parasol. Was aardig door  de kaarten heen.. Wel  heb ik nog een aantal  kaarten in de concepten staan..Die waren voor de vakantie al gemaakt.  En de gewone kaarten zijn allemaal al verstuurd….  

Deze dames stonden hier weer achter bij onze tuin….





Ze waren er maar een paar uren. Ook voor hun te warm buiten.

Allemaal een fijne dag 

Groeten Trijntje

28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Trijntje, geweldig die dames bij je achtertuin, ik doe een snel rondje blogs, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Koetjes op een kluitje in de schaduw en jullie zitten 1e rang hoe leuk is dát! Je kaart in blauw is leuk met dat grappige plaatje. Ik loop om 7 uur met gieters en verder kom ik niét buiten, zal blij zijn als het volgende week weer normaal zomerweer is! De streepjes op mijn kaart is géén dp maar zijn met een stencil gemaakt.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een hele mooie kaart Trijntje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en het bijpassende papier en leuke details
    gezellig de dames achter bij de tuin
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart met dit schattige plaatje. Leuk die koeien.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt mooi DP gevonden bij het leuke plaatje. Het is een tof kaartje geworden.
    Wat heb jij leuk damesgezelschap in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, nu werkt het weer! Het meisje is een echte blikvanger op je prachtige kaart Trijntje. Gezellig al die dames in de achtertuin. Die hebben je vast gemist;-) Hier is het veel te warm om buiten te zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Trijntje. Mooi landelijk met de koeien bij de achtertuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaart en heel gezellig die mooie dames die je tuin in kijken.
    Bij mijn dochter in Burgwerd ook dit mooie uitzicht.
    Geniet er van.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ah je zal die koetjes maar in de achtertuin hebben, geweldig. Heerlijk buiten in de schaduw kaartjes maken, klinkt goed. Je kaartje van vandaag, is weer erg mooi geworden, ik vind dat meisje zo leuk, met kerstballen in het haar. Ik heb haar laatst ook gebruikt op een kerstkaartje. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige viste heb je bijna in je achtertuin.
    Je kaart is heel leuk, die mal maakt het echt heel mooi af.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kerstkaart met het leuke plaatje Trijntje.
    Hier in het zuiden is het echt geen knutselweer .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach ze kwamen kijken wat je aan het knutselen was Trijntje. Het is een mooie kerstkaart met een lief plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattige kaart!
    Geweldig die koeien, ik ben dol op koeien, zou dat heel leuk vinden zo dichtbij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie foto's van de dames in jouw achtertuin, ziet er gezellig uit. Mooie kerstkaart met dit schattige plaatje en de wickerstans blijft mooi op een kaart,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel leuk kaartje. Je hebt dezelfde serie als mijn kaartje. En die zijn zo leuk. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt met dit mooie plaatje. Deze stans past er goed bij.
    Gezellig zo die dames in de achtertuin.
    .
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een hele mooie kaart met dat leuk meisje met haar mooie staartjes.
    De koetjes zoeken nu ook de schaduw op.
    Ze weten wel waar het fijn is.
    Leuk hé dat ze dichtbij staan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Supermooi kerstkaartje Trijntje met het lieve plaatje erop.
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel mooi kaartje met dit leuk plaatje
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaart met dat lieve meisje, Trijntje.
    En mooie foto's.
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja gezellig met die groep dames. Ja, voor hun ook erg warm .En jij zat lekker onder een parasol. Fijn!!
    En weer een mooi kaartje heb je om te laten zien.
    Fijne dag verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een leuke kaart, je zal maar zoveel kerstballen in je haar hebben, hihi.
    Ah, gezellig, knutselen in gezelschap is veel leuker dan alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een enig plaatje en een mooie kaart! Superleuk! En de koeien zochten zeker een schaduwplek?

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Da is toch een kei leuke kaart. Super tof. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas

    I really like your project Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas

    Crea lieve Groetjes Claudia ❤️🦋❤️

    ✨ Zin in een nieuwe creatieve uitdaging? Op mijn blog staat een handig overzicht met links naar verschillende challengeblogs. Er zit vast een leuke challenge voor jou tussen! 💜
    ✨ Looking for a new creative challenge? On my blog you'll find a handy overview with links to a variety of challenge blogs. I'm sure you'll find one you'd love to join! 💜
    Blog:Claudia's Kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh, wat een schatje. Ja, het is voor iedereen te warm, mens en dier.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een gezellig bezoek van de dames! Ik hou van koeien. Zo'n lieve kop hebben ze. Je maakte weer een heel schattig kaartje met dat lieve plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A beautiful festive card, lovely design and such a sweet and pretty image.
    Thank you for joining in at Fab'n' Funky
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje