Hallo allemaal.
Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van dinsdag
Vandaag op kerstkaarten donderdag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2026/06/kerstkaar-tweek-26.html . Heb ik een kerstkaart gemaakt met een fairybells plaatje uit het setje 99079/12 . Heb het plaatje in de vierkante stans gezet die is gemaakt met LR0954. Was best even zoeken naar bijpassend papier… Had dit papiertje nog los in mijn bak met Maja dp. Heb een bloem gemaakt met LR0930. Takjes met LR0931 ,blaadjes van een spellbinder set en takjes met sterretjes CR1730
Ga meedoen bij https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/2026/06/challenge-182-kerstballen.html , kerstballen en https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2026/06/peace-on-earth-challenge-114.html?m=1 en https://hollyandivychristmas.blogspot.com/2026/06/challenge-207-anything-christmas-goes.html?m=1 en https://12monthsofchristmaslinkup.blogspot.com/2026/06/challenge-135-anything-goes-christmas.html?m=1 en https://cinspirations.blogspot.com/2026/06/june-challenge-christmas-in-june.html en https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2026/06/challenge-325.html?m=1 en https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com/2026/06/craft-challenge-783-christmas.html
Heb afgelopen dagen lekker buiten zitten te knutselen. Lekker onder de parasol. Was aardig door de kaarten heen.. Wel heb ik nog een aantal kaarten in de concepten staan..Die waren voor de vakantie al gemaakt. En de gewone kaarten zijn allemaal al verstuurd….
Deze dames stonden hier weer achter bij onze tuin….
Ze waren er maar een paar uren. Ook voor hun te warm buiten.
Allemaal een fijne dag
Groeten Trijntje




Prachtige kaart Trijntje, geweldig die dames bij je achtertuin, ik doe een snel rondje blogs, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenKoetjes op een kluitje in de schaduw en jullie zitten 1e rang hoe leuk is dát! Je kaart in blauw is leuk met dat grappige plaatje. Ik loop om 7 uur met gieters en verder kom ik niét buiten, zal blij zijn als het volgende week weer normaal zomerweer is! De streepjes op mijn kaart is géén dp maar zijn met een stencil gemaakt.
BeantwoordenVerwijderenXxIrene
een hele mooie kaart Trijntje.......gr karin
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met het mooie plaatje en het bijpassende papier en leuke details
BeantwoordenVerwijderengezellig de dames achter bij de tuin
groetjes Ellen
Heel mooie kaart met dit schattige plaatje. Leuk die koeien.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Caroline
Je hebt mooi DP gevonden bij het leuke plaatje. Het is een tof kaartje geworden.
BeantwoordenVerwijderenWat heb jij leuk damesgezelschap in de buurt!
Ja, nu werkt het weer! Het meisje is een echte blikvanger op je prachtige kaart Trijntje. Gezellig al die dames in de achtertuin. Die hebben je vast gemist;-) Hier is het veel te warm om buiten te zitten.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Prachtige kaart Trijntje. Mooi landelijk met de koeien bij de achtertuin.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kerstkaart en heel gezellig die mooie dames die je tuin in kijken.
BeantwoordenVerwijderenBij mijn dochter in Burgwerd ook dit mooie uitzicht.
Geniet er van.
Groetjes van Marian.
ah je zal die koetjes maar in de achtertuin hebben, geweldig. Heerlijk buiten in de schaduw kaartjes maken, klinkt goed. Je kaartje van vandaag, is weer erg mooi geworden, ik vind dat meisje zo leuk, met kerstballen in het haar. Ik heb haar laatst ook gebruikt op een kerstkaartje. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.
BeantwoordenVerwijderenGezellige viste heb je bijna in je achtertuin.
BeantwoordenVerwijderenJe kaart is heel leuk, die mal maakt het echt heel mooi af.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Super leuke kerstkaart met het leuke plaatje Trijntje.
BeantwoordenVerwijderenHier in het zuiden is het echt geen knutselweer .
Groetjes Elle-Jeanne
Ach ze kwamen kijken wat je aan het knutselen was Trijntje. Het is een mooie kerstkaart met een lief plaatje.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC