Hallo allemaal
Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van zaterdag
Deze kaart had ik voor de vakantie al gemaakt. Is ook al verstuurd.
Heb een verjaardagskaart gemaakt met lief plaatje van een fairybells knipvel van Marianne design FB2508. De stans waar het plaatje op zit is gemaakt met CR1475. Het design papier komt uit verschillende blokjes van Maja design. Bloemetjes gemaakt met LR0697. Kleine bloemetjes en blaadjes met een set van spellbinders.
Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.?
Ga meedoen bij het blog van https://heartsquestfantasy.blogspot.com/2026/06/hearts-quest-fantasy-challenge-53.html en https://papercraft-challenges.blogspot.com/2026/06/challenge-131-botanical-beauty.html , zonnige dagen. En https://crafterscafeblogchallenge.blogspot.com/2026/06/anything-goes-optional-blooms.html en https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2026/06/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html en https://girlzcreativefunartofscrap.blogspot.com/2026/05/challenge-22.html en
Wij zijn zondag thuis gekomen na een mooie vakantie met ons busje . We hebben verschillende landen en plaatsen bezocht. Veel gefietst . Heerlijk zomers weer gehad. De laatste dagen zaten we in Luxemburg… daar was het erg warm 32 graden… in de schaduw ging het gelukkig wel. Vandaag heeft de wasmachine overuren gedraaid. Bijna alles weer schoon. Morgen de rest. Hier valt het gelukkig nog mee met de warmte. In de schaduw blijven. Heb weer zin om te freubelen…
Allemaal een fijne dag.
Groeten Trijntje

Dat klinkt als een heerlijke vakantie, fijn dat jullie zo genoten hebben. En 32 graden, dat is ook echt warm, fijn dat het bij jou koeler is. Je kaartje is echt superleuk met het schattige plaatje.
BeantwoordenVerwijderen