11 februari 2021

Kerstkaarten week 6

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn opkikkker kaarten . Heel gezellig dat jullie hier waren. 

Vandaag kerstkaarten dag bij het blog van https://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/02/kerstkaart-k-6-uitslag-challenge.html  . Ben wat later als anders met het plaatsen... We kregen  onverwacht een koffiedrinker... Had de foto's net ingeladen...Het bericht half af. Na het eten is Jan gaan schaatsen en ik een rondje gaan lopen het is hier zulk prachtig weer. Knap je echt van op na al die trieste dagen.    

Heb deze week twee kaarten met bomen in kruissteek. Deze bomen had ik al een tijdje klaar liggen om op een kaart te zetten. Ben er gisteren mee aan de slag gegaan. Heb een blad met allemaal restjes uit de blokken van Marianne design . Daar zaten deze leuke papiertjes nog bij .Het zijn eenvoudige kaarten geworden..


Op de volgende kaart heb ik de boom in hetzelfde patroon geborduurd met andere kleuren..
Krijg je weer een heel ander effect.



Heb er een paar ijskristallen opgezet. De stempel van Oh denneboom is al een oudje op deze stempel set zit de andere tekst stempel ook. Vind ik zelf er wel leuk oppassen.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Gaan jullie nog schaatsen of lekker wandelen in het mooie winterse landschap. Geniet als het kan. We krijgen nog een paar mooie zonnige winterse dagen,..

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje


47 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie deze kaarten met die geborduurde kerstbomen er op.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten zijn het geworden Trijntje en wat is het heerlijk zonnig weer nu hè daar knap je idd van op.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee mooie kaarten met geborduurde kerstboom. De kaart met de boom en de witte kerstballen vind ik net iets mooier omdat de ballen meer opvallen.
    Ja, het was heerlijk wandelweer. Ik ben er vanmorgen op uitgegaan.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn alle 2 weer zo leuk, mooi geborduurd.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn allebei heel erg leuk geworden met de kerstballen, de strikjes maken het helemaal af! Het lukt jou altijd zo goed om er leuk papier bij te vinden. Ik kom ook net terug van een wandeling, het is zo'n prachtig weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie geborduurde kerstbomen, Trijntje. En mooie kaarten mee gemaakt.
    Je omslagfoto op de blog is ook weer prachtig.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaarten met de kruisjessteek en je designpapier is heel mooi aangepast.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig deze 2 kerstkaartje met die leuke geborduurde kerstbomen erop en zeker die strikjes erin zijn een leuk detail...
    Wij hebben gisteren ook heerlijk gewandeld, vanmiddag ik alleen maar een heel klein stukje.. Manlief had zijn biljartmiddagje...We zien morgen wel of er nog tijd voor is...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk en door de verschillende kleuren toch wéér héél anders!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi die geborduurde kerstbomen en zo lief afgewerkt met die kleine strikjes. Twee mooie kerstkaarten Trijntje. Hier wordt lekker in net zonnetje gewandeld met Ziva 3x per dag dus genoeg frisse neuzen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze leuk Trijntje. Hetzelfde en toch heel anders.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer twee prachtige kerstkaarten Trijntje.
    Mooi geborduurd.
    Wandelen is wel lekker met zo weer. Maar schaatsen daar waag ik me niet meer aan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes Trijntje....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kerst kaart en leuk dat je als contrast er een groene boom achter heb geplakt.
    Vandaag lekker buiten gewandeld en daarna schaatsen gekeken op tv.
    Hier genieten we alle twee van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful colors and design and the cross stitch is wonderful.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaarten met de geborduurde bomen. Leuk ook met nog een effen boom er zo half achter.
    Hier is het ook prachtig weer maar ja....er moet gewerkt worden. Maar wel lekker lang met de kids buiten geweest tussen de middag. Hopelijk is het dit weekend nog steeds zulk mooi weer. Dan ga ik zeker aan de wandel!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je levert weer 2 superleuke kerstkaarten af.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaartjes Trijntje...
    ja heerlijk he dit weer, wij wandelen ook wat af (altijd ook bij regen met regenpak, nodig voor de rug van mijn man)....maar nu is het echt genieten, ook als is de avond ronde wel glibberen en uitkijken!!
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kerstkaarten
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kerstbomen ,Trijntje.
    Heel mooi geboorduurt en ook je opkikker kaarten zijn heel goed geslaagd.

    Groet WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaartjes!! Mooi met een extra boom erbij achter.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hele mooi kaartjes!
    En nee, ik ga niet meer op de schaats, ben veel te bang om te vallen. Ik ga veel liever lopen in de sneeuw.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuke kaarten, wat heb je ze mooi geborduurd! Leuk met die balletjes in de boom. De effen boom voegt echt iets toe, mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat leuk met die kerstbomen! heel mooie kaart Trijntje.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Eenvoudige kaarten? gewoon heel erg leuk! Juist door de eenvoud, materiaal en kleurgebruik zijn ze prachtig geworden.
    Ja wij genieten van het prachtige weer en witte wereld. Ik maak alle dagen en ommetje. Zoveel moois om te zien. Schaatsen durf ik niet meer, eigenlijk te bang om te vallen en verkeerd terecht te komen. Maar wat is het dan mooi dat je buurkindjes ziet schaatsen op een eigen gemaakt schaatsbaantje en dat ze plezier hebben. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaartjes Trijntje. Ik ben al een paar dagen aan de wandel. Schaatsen is niks voor mij. De laatste keer dat ik heb geschaatst was om Geert binnen te hengelen. Ben 3 keer op mijn snufferd gegaan maar ik had wel verkering😂😃
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kerstkaarten!
    Mooie kerstbomen heb je gemaakt.
    Dit weekend wandelen met de camera in de aanslag😉
    Ik ben niet zo'n liefhebber van de winter. De zon maakt veel goed.
    Ben al benieuwd naar je oranje borduurkaart.
    Geniet van het winter weer, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke kerstboom kaarten zijn het.
    EN ja, we krijgen en paar mooie dagen nog, maar ik zag dat het mandag al begint te dooien en over anderhalve week is het 10 graden boven 0...nog even van genieten maar.
    Enne... nu weten we meteen waar de verdwenen verkeersborden zijn gebleven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig Trijntje, mooi geborduurd, wat een andere kleurtje voor effect geeft. het is prachtig weer buiten nog even genieten van de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige kaarten Trijntje! Die dennenboom-tekst heb je echt goed verzonnen op dat strookje. Heel leuk! De zon was heerlijk gisteren, heb na mijn werk nog lekker gewandeld en gespeeld in de sneeuw met onze zoon.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie kaarten heb je gemaakt met de kerstboom.
    Ze zijn beiden zo verschillend door de kleuren die je hebt gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaarten. Mooi gedaan die kerstbomen.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat een mooi kaartje met de mooie geborduurde boompjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooi die geborduurde kerstboompjes met pakjes erin en het leuke O dennenboom randje! Twee mooie kaarten, Trijntje! Ja, lekker weer is het zeker, nog even van genieten want na zondag lijkt het over te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee hele mooie kaartjes en zo eenvoudig vind ik ze eigenlijk niet! Wat leuk dat je man al geschaatst heeft, hier gaat het echt nog niet. Wij gaan lekker wandelen vanmiddag!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooie foto trouwens en wat leuk al die borden op het hout links op de foto!
      Groetjes Trudy

      Verwijderen
  36. Mooie kaarten Trijntje, de geborduurde bomen zijn erg leuk. Wij gaan altijd veel wandelen, maar het zal even op een lager pitje staan. Gisteren is Henk bij het schaatsen gevallen en heeft z'n pols gebroken. Zo lang als ik hem ken is hij nog nooit gevallen, hij komt echt uit een schaatsfamilie, echt een pechvogel.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ze zijn weer geweldig!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi stel kaarten! Erg leuk. En een mooie foto bovenaan je blog, mooi uitzicht. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Weer 2 prachtig geborduurde kaarten, mooi is die boomvorm toch. Ik ga elke dag wandelen omdat Bailey uitgelaten moet worden maar helaas ligt er weinig sneeuw meer.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zo knap dat jij van dezelfde kerstbomen toch weer 2 heel verschillende kaarten maakt en ze toch hetzelfde zijn, doe je met andere kaarten ook vaak....ik vind het knap Trijn! Ondanks dat het erg mooi is om de witte wereld buiten te zien,zeker met de zon erbij, mag het van mij toch even warm water regenen want het lopen is hier niet te doen buiten....Fijn weekend Trijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ze zijn leuk je geborduurde kerstbomen en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt, beiden weer heel verschillend.
    Ja ik ga dagelijks een eind wandelen, genieten van sneeuw en ijs. het schaatsen laat ik wel aan anderen over maar ik kijk er graag naar en maak er foto's van!
    Fijn weekend!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Dat oeps.. gebeuren heb ik ook steeds, helemaal niet leuk en lastig. Je hebt de bomen heel mooi geborduurd en er 2 prachtige kaarten mee gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje