13 februari 2021

Condoleance kaarten

Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart  Leuk om te lezen dat de meesten van jullie het zo heerlijk vinden om te wandelen... En nu zo genieten van het prachtige winterweer.

Deze keer heb ik condoleance kaarten. Ik maak ze altijd in het voren.  Zodat als we ze moeten versturen  1 uit de doos kunnen pakken.. Daarom maak ik ze altijd neutraal.   Bij het blog van https://creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.com/2021/02/challenge-3.html Daar willen ze kaarten met een C zien. 







Uit verschillende pretty blokken papier gebruikt. Deze heb  ik met knipvellen van Marianne design , Eternity VK9583 gemaakt . Heb er weer 3 in de voorraadbak.

Hopelijk kunnen jullie lekker genieten van het mooie zonnige winterweer.

Vandaag gaan we met mijn moeder naar Leeuwarden dan krijgt ze haar eerste vaccin tegen corona. Vorige week vanwege het heftige weer kon het niet doorgaan.

Allemaal nog een fijn weekend. 

Groeten Trijntje

28 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten heb je gemaakt! Ik vind het ook fijn om wat condoleancekaarten op voorraad te hebben, dus ik maak er ook altijd een paar tegelijk.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi.
    Goed dat je moeder gevaccineerd wordt, dat is al een halve geruststelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn 3 mooie kaartjes geworden.
    Fijn dat jouw moeder al gevaccineerd kan worden. De mijne is pas de 26e aan de beurt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige sfeervolle kaartjes Trijn, en zeker fijn om ze in voorraad te hebben maar hopelijk hoef je ze niet snel te gebruiken....
    O mooi dat het vandaag gaat gebeuren.
    Fijn weekend verder xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie sobere en stijlvolle kaarten! Ik heb er het liefst ook een paar op voorraad. De afgelopen weken er verschillende nodig gehad. Wat fijn dat je Moeder het eerste vaccin heeft gehad.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvolle uitstraling hebben je condoleance kaartjes. Fijn dat het vandaag door kon gaan voor je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie stijlvolle kaarten maakte je...prachtig hoor!
    Ik blijf maar even binnen want op krukken door de sneeuw is niet zo’n goed plan. Het was vanmiddag zo lekker dat ik mn serre heb open gezet...heerlijk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi wat een mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt.
    Fijne dag
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie stijlvolle kaartjes ik vind ze altijd lastig om te maken maar deze zijn wel heel mooi geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie condoleancekaart heb je gemaakt.
    Ik maak ze ook altijd van tevoren, op dat moment heb ik er nooit veel zin in ...
    Fijne zondag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie kaarten. Ik maak ze ook op voorraad en helaas nu regelmatig moeten gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie serie condoleance kaarten Trijntje.
    Helaas hebben we deze ook nodig.
    En altijd makkelijk als ze op voorraad liggen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je mooie condoleance kaartjes gemaakt Trijntje....heel mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie stijlvolle kaarten Trijntje.

    Ik hoop dat ze lang ongebruikt blijven.
    Mem is dus nu gevaccineerd, mooi, hopelijk geeft dat
    rust en is beter beschermd.

    Groetnis Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw, die zijn echt prachtig en elegant!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie, neutrale condoleance kaarten, daar hou ik van. Handig om er meteen een paar tegelijk te maken, ik hoop dat je ze nog lang niet nodig hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie stijlvolle kaarten heb je gemaakt Trijntje. Deze kaarten vind ik ook het mooist als ze ingetogen zijn. Ik ben benieuwd of het met het vaccineren van je moeder net zo goed geregeld is als bij mijn moeder.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was prima geregeld. Allemaal verschillende ruimtes en wij waren met de rolstoel. Daar was ook een speciale ruimte voor. De eerste prik zit er nu in...

      Verwijderen
  18. Hele mooie stijlvolle kaartjes! Mijn schoonvader heeft gisteren ook de 1e prik gehad. Dat was ook prima geregeld gelukkig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn prachtig Trijntje. Fijn dat je moeder ook gevaccineerd is, Ik heb van de week mijn 2e prik gekregen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie condoleancekaarten heb je gemaakt. Altijd handig om in voorraad te hebben.
    Gelukkig moest je vandaag met je moeder voor een prik. Morgen zijn alle locaties gesloten ivm code rood.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige condoleancekaarten Trijntje. Jullie hebben inderdaad geluk gehad vandaag. Het was net op de radio. Code rood morgen. Ik hoop zo dat het meevalt...
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ze zijn prachtig, wat mooi die witte roos! Ik ben dol op witten bloemen. Fijn dat je moeder nu wèl haar vaccin kon krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige ingetogen kaarten, die met de vlinder vind ik heel erg mooi.
    Fijn dat je moeder haar eerst vaccinatie nu inmiddels heeft
    gehad.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje