15 februari 2021

Beterschap

 Hallo allemaal.

Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn condoleance kaarten.

Afgelopen week ben ik met deze kaart aan de slag gegaan . Isolina van https://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2021/02/challenge-31-bij-steelsteekje.html   wil oranje op een geborduurde kaart zien.. Dat is niet eens zo eenvoudig. Heb een plaatje gevonden van Mattie met een oranje boeket, knipvel MB0160 . Heb onze nieuwe border stansen LR0696 van Marianne design gebruik . Heb een patroon van Chrissie uit HJ154 geborduurd.


Heb onder het paatje een stansje  gemaakt met CR1474 van Marianne design. Heb een klein teksts labeltje gemaakt met een stempeltje van Leane. Voor de afwerking een paar kleine plakpareltjes in de hoeken gezet, Ben  benieuwd wat jullie ervan van vinden.

Jammer dat de sneeuw en ijspret weer voorbij is.... Het was prachtig weer met de mooie blauwe lucht en zon...  Echt genieten... Nu is het weer triest en glad... .Hopelijk fleurt mijn oranje kaart jullie ook op. 

Heb een bananenbrood in de oven staan. Ik bak nu regelmatig... Dat heb je als je veel thuis moet zijn...

Allemaal een fijne dag en voorzichtig zijn..

Groeten Trijntje

31 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie kleuren en details ik word er vrolijk van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en heel mooi geborduurd!
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met de mooie randjes Trijntje.
    Ja jammer dat de sneeuwpret weer voorbij is....op naar de lente!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met de randstans erbij, geeft het echt weer iets extra's.
    Geniet maar lekker van je bananenbrood, dat kan zo ontzettend lekker zijn ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een hele mooie kaart Trijntje gaaf die randen en borduurwerk
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi fin boorduurkaartje, de kleuren zo vrolijk en mooi! Mooi ook de stans erbij!
    Ja, het is nu helemaal niks met dat weer, de klont sneeuw boven onze achterdeur zal we snel naar beneden vallen ....
    Bananenbrood ..., klinkt goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart Trijntje!
    De sneeuw was prachtig maar moet zeggen dat het ook wel fijn is dat het nu voorbij is en dan kan het wat mij betreft niet snel genoeg lente zijn hihihi!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit kaartje geeft deze sombere dag lekker wat kleur!
    Mooi gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor van zo'n kaart vrolijk je helemaal op, hij is prachtig met dat mooie borduurwerk van je.
    Zo jammer dat het nu dooit, van mij had het ook nog wel een poosje mogen duren. En ik heb het nu kouder dan vorige week want het is waterkoud met die wind erbij vind ik dat heel vervelend.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaartje Trijntje!
    Wat een mooi borduurwerk , leuk bijpassend plaatje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart mooi geborduurd en plaatje is perfect.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een schitterende geborduurde kaart
    Prachtige kleuren combinatie
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je oranje kaart fleurt de boel inderdaad lekker op! Buiten is het een natte boel!
    Prachtig kaartje en lekker vrolijk, leuk die zijkanten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart Trijntje en laat de lente nu maar snel komen heerlijk ik heb er zin aan dit was ook leuk maar ben blij dat het volgende weekend in dubbele cijfers boven nul is.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een prachtige kaart geworden, het is je goed gelukt om er toch iets leuks van te maken met het oranje! Mooi die randen aan de zijkant.
    Hier is het nu ook heel miezerig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart! Goed gecombineerd het plaatje en het borduren.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a stunning card design and embroidery.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Trijntje.
    Ja oranje is moeilijker.
    Maar jou kaartje is prachtig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kleur oranje heb je gebruikt bij het plaatje en wat heb je mooi geborduurd
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je kaart is schitterend Trijntje, wat een prachtige kaart. Ik vind hem heel romantisch! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb ook helemaal niks met oranje maar dit heb je echt schitterend gedaan, mooi plaatje en mooi borduurwerk. Drie prachtige condoleance-kaarten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig dit geborduurde kaartje Trijntje leuk in deze oranje kleurtjes en ook mooi borderrandjes eraan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart, Trijntje! Ja, oranje vind ik ook lastig. Dat zul je bij mij niet vaak tegen komen.
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een hele mooie kaart in een vrolijke kleur oranje. Mooie mallen heb je gebruikt en prachtig geborduurd. Een chique geheel. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart mooi borduurwerk en mooi zo in het oranje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kaart Trijntje, de kleurtjes passen mooi bij elkaar. Echt prachtig! Jammer van de dooi, zelf heb ik zondag nog geschaatst, vond het heerlijk weer dit te doen na zo veel jaar. En was de bananenbrood gelukt? Ik had een recept gevonden: cheesecake bananenbrood, deze staat bij mij op de planning. Fijne avond! Lieve groet, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ja hoor....je hebt weer lekker uitgepakt en er iets moois van gemaakt Trijn....leuk met die stans eronder en die prachtige randmallen.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie borduurkaart Trijntje!
    Prachtige afwerking van je kaart.
    Bananenbrood hhhmmm:)
    Ik ben ook elke week aan de bak of extra nieuwe recepten proberen, we hebben onlangs appeltaart met banketbakkersroom gehad, heerlijk!!!!
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 31!
    Mijn big shot probleem is inmiddels verholpen, de winkel heeft het heel netjes opgelost,heb lange platen gekregen, helemaal happy:)
    Bedankt voor je hulp!
    Lieve groetjes Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje