07 januari 2021

Kerstkaarten week 1

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kaarten. Ben vandaag wat later als anders...

We gaan vol goede moed door met de kerstkaarten.... Vandaag kerstkaartendonderdag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/01/reminder-challenge-week-1-gebruik-een.html . 

Heb meteen 2 kaarten gemaakt. Dezelfde modellen maar met ander designpapier. Heb de leuke ronde basismal van Anja gebruikt LR0618. Ik zag bij Ellie en Lisanne ook een kerstkaart met deze mal op het blog staan. Ik heb  ook al diverse kaarten met dit model gemaakt. Vele mogelijkheden... Deze keer was er een uitdaging bij het blog van    http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/01/challenge-december.html Daar wille ze  een kerstman op de kaart zien.  De kaart is gemaakt met  verschillende mallen van Marianne design. Heb een kerstman gemaakt met COL1391 . Gisteren heb ik gelijk een aantal kerstmannen gestanst, zodat ik er later nog wat kaarten mee kan maken.  Heb de mal nog niet zo vaak gebruikt... Heb me bij het maken van deze kaarten laten inspireren door Esther Hogervorst van Facebook.

Voor het maken van onderstaand kaart heb ik designpapier gebruikt uit een ouder Pretty Paper blok Scandinavian Winter gebruikt.  De slingers zijn gemaakt met mal CR1392. De bomen zijn gemaakt met CR1483. De vlokjes met een malletje van ??. een keer gratis bij een blad.  



De volgende kaart heb ik met een roze achtergrond gemaakt dat vind ikzelf weleens leuk... Is een ander effect dan de blauwe.


Zoals jullie zien is de kaart net zoals de blauwe gemaakt, Het designpapier is het verschil.  Deze roze laat ik meedoen met de uitdaging .Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Morgen heb ik een knutsel dag met mijn moeder.. Kom in het weekend  bij jullie langs. 

Allemaal nog een fijne avond.

Groeten Trijntje

40 opmerkingen:

  1. Grappig om te zien wat een verschil een andere kleur dessin-papier doet. Twee mooie kerstkaarten met een leuke kerstman erop Trijntje. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en dank je wel voor je deelname aan de challenge.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kerstkaarten heb je gemaakt met de kerstman erop! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij 52 weeks to christmas! Gezelligheid morgen samen met je moeder.

    Lieve groetjes Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Trijntje!
    Bedankt voor het meedoen met de kerstman Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verschil hè als je een andere kleur papier gebruikt, kun je goed zien zo. Ik vind beide kaarten erg leuk. Gezellige dag morgen!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten! Wat is deze cirkelmal ook mooi zeg, dat is er één voor op mijn verlanglijst

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk wat verschillend papier al niet doet. Ik ben met een ronde mal bezig om deze kaart te maken,deze is voor de volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ander papier toch kan doen hè? Een totaal andere kaart, maar ik vind ze allebei heel leuk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 super mooie kerstkaartjes zijn dit Trijntje...heel leuk deze vorm en prachtig met die kerstmannen erop

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige kerstkaarten Trijntje.
    Leuk modelletje.
    Ook ik heb de kerstman gebruikt op mijn kaart.
    Veel knutsel plezier morgen met je moeder.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je zegt het zelf al, deze prachtige mal is in vandaag en jouw 2 kaarten zijn super leuk..wat een papiertje al niet doet hè!!
    Veel plezier morgen met je moeder, we zien het moois wel weer langs komen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk deze twee kaarten !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Trijntje

    Mooie kerstkaarten heb je gemaakt met de mal van ANja.
    Lieve groetjes van Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, prachtige kaartjes, heel mooi papier en zo'n leuke kerstman ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kerstkaartjes met de kerstmannen ! Fijne knutseldag morgen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kerstkaarten zijn dit geworden. Het zit wel in de lucht, er zijn veel blogsters die er gelijk 2 of 3 maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het zijn toffe kerstkaarten geworden al heeft de roze mijn voorkeur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee leuke kaarten met deze mal, en wat zijn ze verschillend geworden door het kleurgebruik. Slim om meteen meerdere kaarten te maken. Zou ik eigenlijk ook eens moeten doen. Fijne knutseldag morgen met je Moeder.
    Groetjes, Eri
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij bent ook al zo goed begonnen in het nieuwe jaar, met twee kerstkaarten. En ze zijn heel erg leuk geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee mooie kerstkaarten Trijntje. Zo met een andere achtergrond van papier, ziet het er toch weer helemaal anders uit.
    Veel knutsel plezier met je moeder.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je twee mooie kerstkaartjes gemaakt, dit modelletje is erg leuk, en de kerstman is ook heel gaaf erbij. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaarten Trijntje! Het model is leuk, vooral door het verrassnede effect van de binnenkant. Veel plezier bij je moeder, of haal je haar op?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat zijn inderdaad erg leuke modellen! Heel mooi geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt Trijntje! Zien er heel gezellig uit.
    Mijn blik viel ook weer op je mooie “omslagfoto”, trouwens.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge van 52WTC "zet een kerstman op je kaart"!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het zijn twee hele leuke kerstkaarten met de mooie mal en leuke kerstman erop.
    Groetjes aan je moeder gezellig samen knutselen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kerstmanne , gaaf model vind de onderste de mooiste! groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie kaartje met de leuke kerstman leuk model met de cirkels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die mal heb ik ook maar heb hem nog niet gebruikt, gewoon nog niet aan toegekomen.
    Deze kaarten zijn er echt superleuk mee. De kerstman blijft mooi en leuk die verschillende achtergronden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hoi Trijntje

    Fijn geknutseld met Mem?

    Deze kerstkaartjes zijn in ieder geval prachtig. Kleur of het nu inkt of DSP is doet veel aan de straling vind ik. Persoonlijk vind ik de onderste het mooist. Puur door de kleur.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaartjes met die leuke kerstman!
    Mooi papier heb je gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee hele leuke kerstkaarten. Kun je zien wat een verschil een andere kleur papier uitmaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Twee leuke kaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zijn echt geweldig Trijn, model is al erg leuk maar ik vind je kerstmannetjes ook Te gek. Lekker gefreubeld met je moedertje?? Fijn weekend en liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dit zijn superleuke kaartjes Trijntje.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  34. toffe kerstkaarten mét kerstman! leuk zo'n kaartmodel!
    Fijn dat je weer meedoet met onze challenge!
    Nancy
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee superleuke kerstmannen kaartjes Trijntje , fijne zondag
    Dankjewel voor je mooie bijdrage voor de challenge
    Fijne zondag grtjs Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Echt allebei superleuke kaarten in een heel leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Twee prachtige kaartjes Trijntje! De onderste vind ik door de kleur net iets leuker!
    Lieve groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje