09 januari 2021

Uitdaging met Henriet

 Hallo allemaal


Ben ik alweer....  Bedankt voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaarten..

Op mijn verjaardag kreeg ik 3 stukjes papier en onderdelen om het molletje in elkaar te zetten. Met de vraag van Henriet om elkaar uit te dagen. Dat leek me  leuk. Dus afgelopen maandag met de spullen aan de slag gegaan.  Heb er een winters kaartje van gemaakt. Het donkerst stukje papier in de vierkante stans LR0647 gezet . De  leuke sneeuwklokjes van Marianne design CR1490 erom heen gezet. Voor de afwerking een grasrand CR1355. 


Vond het heel leuk om elkaar uit te dagen. Ik zag al even bij Henriet... Haar kaart is heel anders Hoe leuke kan het zijn. Hier is de link http://jetjesknutsels.blogspot.com/2021/01/uitdaging-met-trijnte.html
Dus als jullie nieuwsgierig zijn....  Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Het is hier spiegelglad om huis... IJzel. Heb een nieuwe  Big shot. besteld... Zou vanmorgen komen Ben benieuwd . De oude machine is nog net niet stuk... Maar is wel op zijn eind. Geen stress dus maar eerder besteld. Zal in de loop van de dag wel komen.


 
Jullie zien me een van deze dagen wel verschijnen op jullie blog.

Allemaal een fijn weekend.

Groeten Trijntje.

31 opmerkingen:

  1. Lief kaartje
    Succes met je big shot Fijne machine ik heb de a4
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!! Wat een toeval dat wee alle twee bedachten om er sneeuwklokjes bij te gebruiken.
    Zie bij jou dat ik het toch niet helemaal goed heb gedaan. Ik had het gestreepte papier moeten gebruiken en niet het papier met de sneeuwsterren.
    Hoe dan ook.....het was voor mij een uitdaging met hobbels maar vond het wel heul leuk om samen te doen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje Trijntje, je hebt er iets leuks mee gemaakt.
    Oei ijzel dat is minder fijn. Fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje is dit geworden Trijntje met de schattige mol. Ja het was spekglad hè maar je stans machine zal zo wel komen.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieverdje van een kaart is het geworden Trijntje. Leuk zo met de sneeuwklokjes erbij. Een mooi geheel zo.
    Het is inderdaad gevaarlijk zo met die gladheid. Dat word uitkijken als we naar buiten gaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart heb je met het schattige molletje gemaakt!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superrr leuk, de sneeuwklokjes zijn er énig bij! Ik moet steeds meer papiertjes op de platen leggen om goede stansen te krijgen..hoop niét dat dit einde verhaal Big Shot betekent?? Hier ook onder 0 maar wél met een zonnetje..helaas niét aan de wandel..al 2 weken een onwijs zere knie 🥴 dus even voorzichtig zijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, hij is keigaaf geworden! Grappig dat jullie hetzelfde idee hadden met de sneeuwklokjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trijntje,
    wat een onwijs leuke kaart met de schattige mol tussen de sneeuwklokjes!
    Hartelijke groet, Linda T

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje en heerlijk al sneeuwklokjes! Hier zie ik al de puntjes in de tuin opkomen! Een schattig kaartje geworden met dat molletje! Ga zeker even bij Jetje kijken, groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart Trijntje!
    Sneeuwvlokjes zijn zo leuk. Hier komen ook al wat bolletjes op.
    Gezellig zo'n uitdaging, ga zo kijken bij Henriet:)
    Big shot a4 staat op mijn verlanglijst, op sommige site's zijn ze uitverkocht. Ik kijk nog even rond. Veel plezier met je machine, en jij ook fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ook even bij Henriet wezen kijken. Jouw kaartje vind ik ook een plaatje. Die leuke, eigenwijze mol en die gave sneeuwklokjes. Bij ons zijn er al aan het uitkomen. Vanmorgen was alles wit, maar al gauw werd de lucht strakblauw en werd het heerlijk wandelweer!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig geworden! Altijd leuk om jezelf uit te dagen. Soms ontdek je soms nieuwe dingen.

    Dat doe ik ook vaak, als ik merk dat er iets op zijn eind gaat... dan alvast bestellen want je zal net zien... bestel je als het stuk is, dan is de voorraad op van de winkel ofziets haha.

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart heb je met de mol gemaakt.
    Leuk om met elkaar deze uitdaging aan te gaan, de kaart van Henriët is echt heel anders geworden.
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beeldige kaart maakte je Trijntje...leuk om elkaar zo uit te dagen...goed gelukt!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is een super leuke kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk om op deze manier uitgedaagd te worden. Het leverde een hele leuke kaart op.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke uitdaging met Henriët.
    Het is een super mooie kaart geworden.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wij gingen vanmorgen wandelen met de honden, dat werd een kort rondje, het was echt spiegelglad.
    Wat een leuke kaart met het molletje en de sneeuwklokjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super leuke kaart heb je met het molletje gemaakt, Trijntje.
    En veel plezier met de nieuwe Big Shot!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi kaartje met de mol. Hij is ook zo leuk! En volgens mij stuurde Henriet jou dezelfde papiertjes als mij. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een mooi kaartje met het schattige molletje en de blauwe kleurtjes lijkt me ook leuk om eens zo'n uitdaging te doen
    ga zo ook even bij Henriet kiken
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel leuk kaartje Trijntje! En heb je je big shot binnen?
    Hier was het niet echt glad gisteren, wel wat wit en gevroren.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt Trijntje....zo schattig met het molletje!
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oh wat een onwijs leuke kaart! Dat molletje duikt echt op tussen een mooi stukje plantentuin, mooi samengesteld!
    Leuk om je verheugen op je nieuwe machine, het duurt nu allemaal wel wat langer door de vele bestellingen die online gedaan worden. Maar gelukkig doet je oude machine het nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel erg leuk die lieve mol zo boven de grond! Schattig!
    Heel veel succes met je nieuwe machine!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Daar heb jij je even uit laten dagen Trijn, maar jij fixt dat gewoon hoor, een schitterende kaart heb je ervan gemaakt. Lief molletje.
    Een nieuwe bigshot....heb je een elektrische Trijn?
    Ik had jouw mooie mal gebruikt...die post heb je volgens mij nog niet gezien op mijn blog Trijn ;) lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een schattig kaartje is dit geworden, zo leuk het molletje met al zijn sneeuwklokjes! Hopelijk is je big shot machine binnengekomen!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje