04 januari 2021

kerstkaarten en Golf kaarten

 Hallo allemaal.

Hopelijk hebben jullie ondanks dat alles anders was toch nog fijne dagen gehad...

Ik wens iedereen die hier langs komt een heel mooi en gezond nieuwjaar.

We hopen dat in de loop van het jaar alles weer "normaal"  wordt en we weer meer "vrijheid" krijgen.. Nog even doorzetten...moed houden..  

Ik wil jullie , lieve blogdinnen hierbij bedanken voor de kerstkaarten die ik van jullie mocht  ontvangen. Sommigen heb ik al bedankt, maar ik ben de draad kwijt... Dus mochten jullie nog niet persoonlijk door mij bedankt zijn doe ik het bij deze .Vind het elke keer weer een feest om een envelop open te maken. Wat weer een creativiteit van iedereen. Heb ze mooi aan de wand geplakt... Tijdelijk een schilderij weggehaald. Even een  paar foto's.. 





Kon ze niet allemaal ophangen dus een aantal op een tafeltje ervoor gezet. Laat ze nog even in de kamer.. De kerstboom en andere kersversieringen zojuist opgeruimd. Maar de kaarten blijven nog even gezellig hangen en staan...,

In december was ik druk met golfkaarten voor een vriend. Gelukkig stond er een mooi idee in hobbyjournaal 190 . (Had zelf even wat minder inspiratie om wat te bedenken.) Er waren nieuwe materialen uitgekomen en die heb ik gebruikt om de kaart te maken. 








Dit zijn 2 van de tien... Sommigen met een kant en klaar achtergrondje anderen zelf gemaakt met gras en lucht. Deze materalen zijn van Yvonne creations. Ik vond het zelf leuk om te maken al was het een heel gedraai.. De kaarten vielen  goed in de smaak. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige kaartenboel bij jouw en je golfkaarten zijn super leuk geworden!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan Nelleke. n je verhaal van de ruimerij ook. Gisteravond hebben we de vensterbank met kaarten leeggeruimd. Ook staan daar allerlei hebbedingetjes , die ikk eens gemaaktheb voor de Kerst. Van pergamano, 3 D e.d. Die kan ik niet weggooien. Opp mijn blog vn 1-1-21 moet ik nog de foto plaatsen, maar weet niet meer hoe. Misschien mijn nichtje Carla , Ze komt van de week. Jullie a;;bei bedankt voor je mooie kaart. Wort zuinig bewaard. De zelfgemkte blijven nog even staan, maar nu op de tafel. Liefs Leny. Ook grts aan je Moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om al jouw kerstkaarten te zien hangen en staan, Trijntje! Hier hangen ze ook nog mooi te zijn aan onze open trap. Ik laat ze ook nog even hangen, staat zo gezellig. De kerstpullen doe ik eind deze week weer in de doos.
    Je golfkaarten zijn erg leuk! Leuk die golfcart en alle echte golfattributen! Ik golf ook wel, niet fanatiek en ook niet goed, maar het is een leuke bezigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hè al die kerstpost, hier óók nog niet opgeruimd maar eind deze week toch wel ook al vind Ben het nu super knus in ons "kersthuis" hihi. Je golfkaarten zijn onwijs leuk geworden Trijntje, enig met dat karretje en de tas - niet te zien dat je het lastig vond!!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat gezellig hé al die kerstpost, hier hangen de kaarten ook nog allemaal. De boom heb ik net wel opgeruimd.
    Je geeft me een leuk idee met die golfkaarten, ik weet ook sinds een tijdje dat een paar vrienden van mij golfen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeminee Trijntje wat zijn het er ontzettend veel, wel een feest al die kaarten, immers allemaal kleine kadootjes! Ik ken niemand die golf speelt, maar wat zijn het een leuke stansjes voor golf kaarten en ze zijn superleuk geworden!
    Mijn kerstboom laat ik nog wel even staan, zo gezellig de lichtjes in deze sombere tijd...laat hem zelfs misschien wel staan tot na mijn verjaardag er komt immers toch geen huisvol! Mijn kinderen zullen zeggen, nou mam doe normaal en haal die boom weg, whaha
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk Trijntje al de kerstpost aan de muur, staat zo gezellig.
    En wat een leuke golfkaarten super leuk gedaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele leuke golfkaartjes Trijntje.....en wat heb je ook veel kaartjes gekregen....leuk he....staat zo gezellig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt superleuke kaarten voor de liefhebber van golf!
    En natuurlijk de beste wensen voor 2021!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mijn kerstkaarten blijven ook nog wel even hangen.. de rest van de kerstspullen is opgeruimd. Je golfkaarten zijn echt superleuk
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke golfkaartjes heb je gemaakt! Leuk al die kerstkaarten aan de muur! Ik hoop dat je die van mij hebt ontvangen want sommige kaarten zijn niet aangekomen hoorde ik.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk al de kaarten , bij blijven ze ook hangen !!!
    Leuk je golfkaarten !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige golf tafereeltjes .
    Wat leuk zo aan de wand de kerstkaarten . Ik heb ze aan een lint hangen.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bij mij blijven de kaarten ook nog wel even hangen hoor en ik heb ook de kerstbomen (ik heb er 2) nog staan. De losse kerstversiering ruim ik zo successievelijk op.
    Wat een leuke golfkaarten, doet meteen al weer zomers aan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gezellig zoveel kerstpost! Ik zie die van mij staan en van ma hangen, leuk! Mooie golfkaarten heb je gemaakt! Meerdere ballen, dus hij zou mee kunnen doen bij Creatiefmethobbyshopdaantje.blogspot.nl

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een echt feest met zoveel kaartjes.
    Geniet er nog maar wat van.
    Bij mij blijven ze zelfs tot eind februari hangen en dan maken ze plaats voor mijn man zijn verjaardagskaarten.
    En dan nog doe ik ze met pijn in mijn hart in de verzameldoos, neen niet weggooien.
    Wat een prachtige kaart laat je hier weer zien.
    Zo leuk met de golfspeler.
    Een heel mooi kaartje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je veel mooie kerstkaarten gehad. Bij ons hangen ze ook nog, ik kijk er nog vaak naar. Wat een leuke golfkaarten heb je gemaakt, zo stoer met de golf-materialen.
    Ik wens je een mooi, liefdevol en gezond 2021.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke golfkaarten. En je bent flink verwend met kerstkaarten. Ik hoop dat je de mijne ook gekregen hebt, ik zie hem er zo snel niet tussen op de foto.
    Ik wil jou in ieder geval bedanken voor jouw mooie kaart die ik mocht ontvangen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ohh wat heb jij veel mooie kerstkaartjes gekregen.
    Hier alles op de kerstkaartjes na opgeruimd weer lekker ruim in ons huisje.
    Je golfkaartjes zijn superleuk geworden ik vind de golfkarretjes enig.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is wel heerlijk genieten he Trijn,al die mooie kerstkaarten!
    Hier hangen ze ook nog allemaal hoor, laat ze hangen tot mn verjaardag hihi.
    Wat een mooie golfkaarten zeg, dat was een klus maar goed geslaagd hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kerstkartjes heb je gekregen voor de kerst Trijntje...staat zo gezellig hè l die kunstwerkjes
    Ik zie dat die van mij er ook bij hangt...
    En je golfkaartjes zijn ook GEWELDIG leuk...Wat een mooie stansjes en plaatjes erop... je opdracht met succes afgerond
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Trijntje,
    wat heb je veel kerstkaarten gekregen! Zo leuk! Ik laat ze echt nog en tijd hangen en daarna gaan ze in een doos naar mijn kamer ter inspiratie.
    Je golfkaartjes zijn ook heel leuk geworden en dan nog wel 10.....dan ben je er vast daarna ook wel even klaar mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een gezelligheid op je muur! En je golfkarretjes zijn ook geweldig leuk! Wij hebben inmiddels alle Kerstspulletjes weg, op een gegeven moment zijn we er klaar mee. Het is wel weer even wennen zo donker😊. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje met het golfthema zo leuk de golfkarretjes
    wat een gezelligheid aan de muur met alle kerstkaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik wens met jou hetzelfde. Zou fijn zijn als het weer een beetje normaal wordt. En wat een leuke golfkaartjes. Ik ben benieuwd naar de andere 8. Hier ook een serie van 10 mannenkaartjes gemaakt maar dan weer heel anders.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jij ook nog de beste wensen voor 2021. Wat heb je veel kaarten gekregen leuk! Je golfkaarten zijn echt super mooi en vrolijk, je hebt leuke golf landschapjes ervan gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuk voor je dat je zoveel kerstkaarten hebt gekregen, je hebt ze echt verdiend, nadat jezelf zoveel mooie kaarten en kadootjes hebt verstuurd. Je Golfkaarten zijn ook super leuk geworden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat staat dat gezellig die kerstpost! De golf kaarten zijn erg leuk!!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow Trijntje wat ontzettend véél kaarten en inderdaad leuk om alles open te maken! Hier alles ook opgeruimd maar de kaarten blijven nog 2 weekjes hangen! Die van jou was ook weer schitterend gemaakt! Deze golfkaarten zijn ook prachtig hoor!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje