31 december 2020

Een sprankelend nieuwjaar.

 Hallo allemaal


Vandaag de laatste dag van 2020. Op donderdag kerstkaarten dag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/12/challenge-week-52-gebruik-een-kerstman.html

Ondanks dat het me gelukt is elke week een kerstkaart te maken .Had ik op het laatst toch nog te weinig.. Had de mooi mal  LR0691 wicker wrteath gekocht . Daar kon ik nog snel  leuke kaarten mee maken. Marianne had leuke voorbeelden . Dus heb het me gemakkelijk gemaakt. Heb weer wat design papier opgemaakt uit verschillende oudere  pretty paper blokken .







Van sommigen heb ik meerderen gemaakt. Ik zie nog wel leuke mogelijkheden met de krans...

Ik wil jullie hierbij bedanken voor alle leuke reacties op het blog. Heel gezellig. Fijn dat we elkaar kunnen  inspireren met de kaarten.

Hopelijk wordt 2021 een "normaal" jaar. Dat we weer meer kunnen ondernemen. Ik wens jullie een mooie jaarwisseling en  alle goeds voor het nieuwe jaar.


Allemaal een fijne dag

Tot het nieuwe jaar.

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Super cute deze krans voor de kerstkaartjes Trijntje , top .
    Een spannende gezonde jaarwisseling alvast ,
    Groeten van ons Birdie en Epie Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes met de krans erop.
    Voor jou ook fijne jaarwisseling en alvast beste wensen voor het nieuwe jaar.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaartjes heb je gemaakt. Ik had er ook te weinig en dat moet toch volgend jaar anders. Ik moet er echt elk jaar meer maken...
    Ik hoop ook dat 2021 weer normaal wordt, maar dat zal wel even duren, denk ik. Voor iedereen gevaccineerd is...dan zijn we zo een half jaar verder. Maar het eind is in zicht! Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig, die kaarten met die mooie krans, Trijntje. Mooi gemaakt. En die tekst kreeg ik ook van iemand, mooi gedaan is dat.
    Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige serie nieuwjaars wensen.
    Laten we hopen dat 2021,ons een corona vrij jaar brengt.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartjes en zo leuk allemaal met dezelfde krans maar toch anders wat is die mooi in echt echt ik kan het weten want ik kreeg van jou een kaart met de krans
    fijne jaarwisseling
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow super leuk zijn ze geworden, ik moet nog aan de slag met deze mal. Alle goeds voor 2021 Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi .Ik heb er ook één van gekregen . prachtig heb deze mal ook dus kan hem zo na maken , ook wel eens makkelijk.
    Hoe krijg jij het voor elkaar dat bij jou blog ook een plaatje staat , krijg het niet voor elkaar en vind het toch wel leuk als je kan zien wat er gemaakt is. TIP.
    Gezellige avond en heel veel goeds voor het nieuwe jaar en dat we nog lang mogen genieten van elkaars blog.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaarten heb je met die leuke krans gemaakt Trijntje en niks mis mee om je te laten inspireren. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC. Hopelijk kunnen we in het nieuwe jaar weer van je creativiteit genieten. Er valt hier altijd veel moois te zien vind ik.
    Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt met deze krans een mooie serie kaarten gemaakt. Toch allemaal heel verschillend door de keuze van andere papiertjes. Ik wens je een gezond en creatief 2021.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat sluit je met een prachtige kransserie af Trijntje!
    Fijne jaarwisseling en een GOED 2021 gewenst!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten Trijntje. En vandaag viel dan toch eindelijk je verjaardagskaart hier op de mat.
    Fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2021.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt Trijntje! Maakt niets uit dat je je hebt laten inspireren toch, het gaat er om dat je lekker bezig bent. Mooie tekst onderaan, ik kreeg hem van een vriendin. Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaarten heb je gemaakt Trijntje

    Fijne Jaarwisseling Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat is zeker een mooie krans en je hebt er ook mooie kaarten van gemaakt. Allemaal zo leuk en weer even anders, mooi gedaan. Gezellig dat je meedoet met 52wtc en bedankt dat je het hele jaar deel nam met je mooie kaartjes aan 52wtc. Voor vanavond een gezellige jaarwisseling en “volgend “ jaar weer opnieuw beginnen met de kerstkaartjes! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaartjes met die mooie krans! Ik heb de krans al een paar keer voorbij zien komen en hij is erg leuk en veelzijdig Ik heb gelukkig ook spullen genoeg om te kunnen knutselen. Wat een mooie tekst heb je geplaatst, ik kende het nog niet.
    Fijne jaarwisseling en een gezond 2021, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Trijntje, ik herken jouw verhaal op het laatste kom je dan toch nog kaarten tekort en dan moet het soms snel gaan. Maar je hebt dat prima opgelost.
    Je kaartjes zijn nog heel mooi geworden. En... bedankt voor de mooie tekst.
    Fijne einde jaar, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tjonge, wat heb je leuke kaarten gemaakt met die krans! Je hebt nog even gauw een inhaalslag gemaakt, en wat voor één! Fijne jaarwisseling en alvast een goed begin van 2021! Mooi gedicht!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie serie kinderkaarten heb je gemaakt met de leuke krans, ik snak ook naar een normale wereld, maar denk niet dat er snel iets zal veranderen.
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt er gelijk een hele mooie serie mee gemaakt!
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie serie kaarten met de krans, Trijntje.
    Fijne jaarwisseling!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super leuke kransen. Hij ligt bij mij nog in de verpakking. Binnenkort maar eens mee aan de slag.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes
    Fijne jaarwisseling
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel mooi gedaan met de krans van MD Trijntje, op het laatste moment heb je dan altijd nog tekort hè! Je gedicht van boven naar beneden gelezen en éénmaal beneden aangekomen haha...van beneden naar boven lezen en dan krijg je een heel ander verhaal...heel gaaf! Hier zijn ze echt wel hele dag aan het vuurwek/carbiet schieten en zie ook veel politie rond gaan! Fijne jaarwisseling en het zal echt nog wel even duren maar hoop dat de tweede helft van 2021 weer "normaal"wordt ... maar we houden vol hè!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaartjes heb je nog gemaakt. Ik heb deze mal ook net binnen. Ik wens je ook een prettige jaarwisseling en een mooi en vooral gezond nieuw jaar.
    Een prachtig gedicht.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtige kaartjes zijn dit Trijntje...heel mooi met die krans erop en dan met het verschillende designpapier geeft het telkens een andere uitstraling..
    Ook ik kwam kerstkaartjes te kort dit jaar...en hier hangen nu 91 kaartjes te schitteren tussen al de feestelijke lichtjes...ziet er heel gezellig uit moet ik zeggen...

    groetjes
    een fijne jaarwisseling
    en een mooi, gezond en vooral een creatief 2021
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Trijn,
    Allereerst veel gezondheid en geluk gewenst, dat 2021 een mooi jaar mag worden!
    Zo jij weet wel raad met deze nieuwe krans mal....de kaarten zijn schitterend geworden! En wat een mooi gedicht zeg! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. De beste wensen voor het nieuwe jaar! Toffe Nieuwjaars-kaartjes, mooi met de krans. Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge op het 52 weeks to Christmas blog.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Nog de beste wensen voor 2021!
    Wat een heerlijke serie kaarten. Ik houd erg van kransen dus ze spreken me zeker aan en kransen kun je door het hele jaar heen maken dus die mal ga je vast heel vaak gebruiken!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. De beste wensen voor het nieuwe jaar. Wat heb je een mooie serie kaarten gemaakt met alle kransen. Super mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje