14 december 2020

Twee verjaardagen

 Hallo allemaal.


Vandaag is Nicolette jarig daar heb ik  ook een kaart voor gemaakt. Ben met de de rechthoekige borduurmal aan de slag gegaan.. Het idee is van Marianne Perlot.. Heb het patroon  bij de downloads van Marianne design. De mand en garen LR0689, het breiwerk LR690 en de rits CR1528,  zijn nieuwe mallen van Marianne design .


Het papier komt uit een blokje van boekenvoordeel. Zo leuk vind ik dit papier met de kleine roosjes. De tekst stempelset CS1071 vind mijn man zo leuk... als er snippers op de grond liggen... Zegt hij allemaal: er ligt weer allemaal creativiteit op de vloer..

Voor een knutsel vriendin heb ik deze kaart gemaakt maar dan in andere kleuren. Zij houd erg van paars


Zo leuk dat je met andere kleuren weer een ander effect hebt. Dit papier komt uit een blokje van Maja design. o zie je dat met andere kleuren dezelfde kaart weer heel anders wordt. Zo leuk is dat.

Heb zojuist de kerstkaarten opgehangen die hier al zijn aangekomen,... Zo leuk. 

Jullie zien me niet zo vaak op de bloggen op dit moment . Ben een beetje druk met de afhandeling van mijn verjaardagpost, kerstkaarten schrijven en druk met kaarten aan het maken. Moet nog wat kerstkaarten hebben.. Sterkte kaarten en golfkaarten...  Heb regelmatig problemen met blogger Oeps dat is fout... Ook ergerlijk. Jullie zien me wel weer verschijnen.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

31 opmerkingen:

  1. Twee super leuke verjaardagskaarten.
    Mooie kleuren.
    Top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 leuke kaarten. De rits geeft het een speels effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze kaarten. Hetzelfde maar inderdaad heel anders door de verschillende kleuren.
    Rustig aan maar hoor. Wij blijven wel reageren bij jou en zien je vanzelf weer terug op blogger. Je kunt niet alles tegelijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verjaardagskaarten heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je twee gave kaartjes gemaakt Trijntje....mooi met het geborduurde stukje erin. Nicolette houdt ook wel van borduurkaartjes....dus dat komt mooi uit!
    Groetjes en veel succes met de kaartjesafwikkeling,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn ze leuk met de geborduurde paspop en aan de andere kant de mand met handwerkspulletjes. Wat kleur al niet kan doen hè?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf je kaartjes Trijntje, alle details, en de rits sluiting top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn 2 superleuke kaarten, helemaal anders in verschillende kleuren. Ik heb jouw kerstkaart ook ontvangen met leuke stansjes erij, ik heb je gemaild, weet niet of je dat gezien hebt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaarten Trijntje, en wat een verschil door de verschillende kleuren. We hadden hetzelfde idee om een kaart voor Nicolette te maken met de bolletjes wol!
    Jouw kerstkaart met leuke verrassing zat vandaag in de brievenbus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 hele leuke en Mooie geborduurde kaarten succes met alle drukte!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een gave en vrolijke kaarten Trijntje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk je kaarten en de kleuren doen heel wat inderdaad...erg leuk!
    Drukdruk is herkenbaar hoor en die ergernis van blogger heb ik ook hoor en die “oeps” heb ik ook constant...ppff!
    Succes en groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Trijntje, daar zullen Trijntje en je knutselvriendin vast heel blij van worden..
    Ik heb je kerstkaartje met verrassing ook ontvangen...Ik heb je daarvoor een mailtje gestuurd.;-))
    Succes met de laatste loodjes van je kerstkaartjes
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Trijntje,
    wat een geweldige kaartjes zijn dit. ZO mooi en leuk voor en creatieve vriendin. Ik snap het helemaal, druk met afhandelen van de verjaardagspost. Best veel werk, he? En dan ook nog de kerstpost.... succes ermee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt met het borduurtje.
    Ook zo leuk in combinatie met de andere handwerkspulletjes.
    Succes nog even met alle post, dat is echt altijd een flinke klus.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaarten! Knap ook het borduurwerk op de kaartjes. Vervelend van blogger.. succes nog met alle post!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 2 hele leuke kaartjes en zo leuk met de rits!
    En lekker rustig aan hoor, genieten van de verjaardagspost is ook leuk!
    En ik heb je kerstkaartje met candy ontvangen! Superleuk, dank je wel.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaartjes zijn dit geworden, heel leuk in deze kleurtjes! Succes met alle post, neem je tijd!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een mooie kaartjes wat een leuke kleurtjes heb je gebruikt
    succes met schrijven van je post
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk die paspopjes en dan zo'n mandje erbij met allen attributen voor een naaister, heel erg leuke kaarten Trijntje! Blogger was uit de lucht een poosje gisteren, en soms ook heel traag.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Trijntje, ik krijg net jouw prachtige kaart binnen, dank je wel, heeeeeel mooi!

      Verwijderen
  21. Prachtige kaartjes en wat heb je die rits mooi gemaakt, het lijkt wel een echte rits!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh wat een gave kaartjes Trijntje! Andere kleur geeft altijd weer ander effect...juist leuk! Blogger was gistermiddag uit de lucht want er was storing bij Google! Rustig aan hoor, een mens kan niet alles tegelijk! Je bent wat begonnen met je verjaardagscandy 🤣😅🤭🤪...maar
    wel een hele leuke actie!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb je weer leuke kaarten gemaakt Trijntje!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaarten! Zo wil ik ook nog wel een kaartje borduren. Dat is leuk. Jij bedankt voor de mooie kerstkaart. Heb je de achtergrond zelf gemaakt? Hij is prachtig!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuke kaarten Trijntje, zo gaaf met dat leuke borduurwerk. Hier gaan de ontvangers van genieten zeker weten.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn erg mooi Trijntje, hij is alleen nog niet binnen, ik laat het je weten.
    Leuk gedaan met het ritsje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke kaarten, zo gecombineerd met het borduurwerk! Beide kleuren zijn prachtig.
    Dank je wel voor je mooie kerstkaart en het cadeautje! Erg leuk! Ik heb er meteen al een idee mee voor een kerstkaart. Ik kan nu even geen kerstkaart meer zien om te maken, maar ik ga er in het nieuwe jaar mooi mee aan de slag. Superlief!
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beide kaartjes zijn zo mooi Trijn! Ik vind dp-papier met kleine bloemetjes ook altijd zo gezellig,word ik blij van. Lekker op je gemakkie doen hoor en inderdaad werkt de blogger nog niet helemaal vlekkeloos,irritant.
    Nogmaals hartelijk bedankt voor de prachtige mal die ik cadeau kreeg van je,daar ga ik eens goed voor zitten hoor! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Trijntje weet niet of mijn mail is aangekomen maar heel erg bedankt voor je mooie kerstkaart en de prijs. ben er heel blij mee.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee Superleuke verjaarskaarten Trijntje !!
    Bedankt voor je kerstkaart die ik mocht ontvangen ,
    fijn de glimmertjes , kan ze best gebruiken hoor :-)
    Toedeledokies Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje