10 december 2020

Kerstkaarten week 50

 Hallo allemaal.

Vandaag kerstkaarten donderdag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/12/kerstkaart-week-50-uitslag-challenge.html . Heb vandaag 2 kaarten, gemaakt met dezelfde mal en Studiolight stencil WC329.  Met een knipvel van Yvonne Creations Scenery CD10012. Een heel mooi knipvel..




Ik heb de mal 2 keer gestanst en op elkaar geplakt. Ik zag Bij Gerda dat ze de boompjes 4 of 5 keer er achter had geplakt dat is ook mooi. Ik had zelf al ontdekt dat als je een keer extra stanst het resultaat mooier is dan 1 keer stansen. Voor de afwerking een mal van Jeanine,s Arts , Frosty ornaments gebruikt. Heb de randen van de bomen bewerkt met gesso. Ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden.

Kom later bij jullie langs heb veel op het programma vandaag. 

 Druk met het schrijven van de kerstkaarten en verdelen van de cadeautjes . Best een klus...Maar doe het met veel plezier... Hopelijk heb ik genoeg kaarten... 

Ik geniet nog iedere dag van  de mooie verjaardag post.  Nu in een andere hoek van de kamer de kerstpost al aan het ophangen... Ook weer erg leuk .

Jullie zien me wel weer verschijnen.

Allemaal een fijne dag en tot later.

Groeten Trijntje,

37 opmerkingen:

  1. wat een mooie kaartjes wat een schattige plaatjes heb je gebruikt mooi de kerstboompjes aan de zijkant
    succes met schrijven
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart weer.
    Succes met de werkzaamheden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Leuk zo dubbel de stans te gebruiken.
    Succes met alles.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, deze zijn heel mooi geworden. Heb vandaag ook een kerstkaart geplaatst en de mal net als jij 2 keer gestanst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaartjes en wat leuk die bomen aan de zijkant! Leuk dat je geniet van de verjaardagskaarten je kunt ze volgende week omruilen voor de kerstkaarten! Ook leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, ik zie hem vandaag al verschillende keren voorbij komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaarten Trijntje, leuk effect zo dubbel met die besneeuwde boompjes. Dank je wel voor je mooie kerstkaart met cadeautje die net hier op de mat viel. Wat een bofbips ben ik, ik heb de mal nog niet en er zitten van die lieve vogel stempels bij, ik ben dol op vogeltjes. Nogmaals dank Trijntje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Zo'n lieve paatjes heb je erbij gebruikt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaarten Trijntje, en super leuk om het 2x uit te stansen. Dankjewel voor je mooie kerstkaart met cadeautje ben ik even een bofferd.
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooie kaarten trijntje!..leuke mal heb je gebruikt.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De kaarten zijn schitterend geworden en wat een mooie mal heb je gebruikt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt! Het grootste deel van de kerstkaarten zit op de post. Nog een paar kaartjes maken en de klus is geklaard!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is dit toch mooi gedaan met die dubbele zijkanten!
    Dank je wel voor je prachtige kerstkaart en het gave cadeau! Dankjewel!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart en zo leuk met de kerstboom aan de zijkant.
    Ook het sneeuw erop ,en dat met gesso.
    succes met het uitzoeken ,lijkt me ook een hele klus want je had wel veel kaartjes ontvangen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee prachtige kaarten Trijntje.
    Bij jouw is het een en al gezelligheid met al die kaarten binnen....dat is genieten he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart!!! En je kaart met prijs is binnen gekomen. Super leuk en hartelijk dank!!!

    x
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaarten geworden Trijntje , mooi met de bomen .
    Genietse en fijne avond Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje en het geeft een mooi effect die dubbele rij bomen. Een leuke combinatie met de plaatjes! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee zo met die dubbele bomen. Geeft een erg leuk effect.
    Mooie kaarten!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaarten heb je gemaakt, leuk idee om 2x te stansen, het wordt zo heel apart. Heerlijk dat je nog zo geniet van al je post, ik doe dat nu met de kerstpost. Ik heb je al gemaild, maar nogmaals bedankt!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi je kerstkaartje Trijntje...zeker die dubbel uitgestanste kerstbomen geven een geweldig mooi effect..En hoe leuk is dat aan de enen kant zoveel mooie verjaardagskaartjes en de andere kamer de kerstkaartjes...zal vast een gezellige sfeer geven..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaarten. Leuk al die verjaardag post he?
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaartjes Trijntje
    Nu al zin in kerst zo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaart Trijntje,leuk met die boompjes..ga ik onthouden!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al klaar met alle klusjes? Ik heb de kaartjes ook op de bus gedaan vandaag. Maar er komt er vast nog wel eentje binnen waarvan ik het vergeten ben. Jouw kaart is prachtig! En 2 keer stansen is in elk geval genoeg voor de portokosten denk ik.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Je kaart is heel mooi! Zo'n leuk model. Hier alle kerstkaarten die ik had geschreven, ik kom er 8 tekort, dus dat wordt dit weekend nog even aanpoten...maar dat gaat wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart Trijntje, mooi model is dit. Leuk gedaan zo met die dubbele laag.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart Trijntje en wat leuk gedaan zo!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Bedankt voor je prachtige kerstkaart en de leuke stempels die erbij zaten in de envelop! Een leuke verrassing toen ik de envelop open maakte!
    Groetjes en een fijn weekend, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Oh wat een toffe kerstkaart Trijntje!! Zo mooi met die stans. ik heb ook al een paar keer op het punte gestaan om hem te kopen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een gaaf model is dit Trijn en wat maakte je er leuke kaarten mee, de plaatjes zijn ook erg gaaf. Je hebt me ontzettend verrast Trijn...een prachtige kaart en een supermooie mal wauwwwww. Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een mooie kaarten! Heel erg leuk model en ook de plaatjes zijn prachtig.
    En wat een feest al die verjaardagskaarten, superleuk!
    Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaarten, Trijntje! Prachtig dat dubbele zijpaneel en hoe mooi komen de plaatjes uit op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. wat een leuk idee om die mal dubbel op mekaar te plakken, ga ik ook eens doen!, en dan hoef je eigenlijk de buitenkant van de 'boom' ook niet te decoreren denk ik, of heb je de achterkant ook met DP gedaan?
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart en het presentje, had niet gehoeven, je krijgt zowiezo een kaartje, maar heel lief , danke!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje