17 december 2020

Kerstkaarten week 51

 Hallo allemaal.


Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties.. Fijn dat bij de meesten van jullie de post aangekomen is.

Vandaag alweer donderdag kerstkaarten dag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/12/kerstkaart-week-51.html   

Vandaag heb ik twee geborduurde kerstkaarten.. Heb ze gemaakt met een patroon uit  stitch and do pakket 89. De plaatjes zijn van Jenine's  Art. Heb gelijk 2 gemaakt.





 Ben op dit moment  druk met golfkaarten , maak ik voor een vriend...  Maar de kerstkaarten zijn ook nog niet klaar...  Geen stress maar wel even druk mee. Moet dus ook nog een aantal schrijven.

Jullie zien me wel weer verschijnen. Het ga jullie goed, gezond blijven.

Een fijne dag.

Groeten Trijntje

/

40 opmerkingen:

  1. Prachtig Trijntje heel fijntjes je borduurwerk. Ik weet niet of ik het al gezegd had, bedankt voor je mooie kaart met de leuke verassing.
    Groetjes, anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten! Mooi hoe je de kleuren van het borduurwerk hebt afgestemd op de plaatjes!
    Fijne dag en groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes Trijntje, net viel hier zon leuk kaart op de mat met een MOK met prachtig borduursel...heel erg bedankt!!
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige borduurkaarten heb je gemaakt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze 2 kerstkaartjes Trijntje...knap hoor die mooie borduurtjes erop
    Succes met je golfkaartjes...en niet stressen hoor, nergens voor nodig...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige borduurkaartjes alles past zo mooi bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Trijntje. Nog steeds samen met je Moeder bezig. Fijn voor haar. Ik heb ik jouw enveloppe er een kaart voor je Moeder bijgdaan. Geen zelfgemaakte, Maar uit een goed hart. Ik heb 15-12 nog een BLOG GEMAAKT met foto van de voorkant van ons huis. Wim heeft dat heel mooi gemaakt voor Kerst. Waren vroeg. Al voor 5 dec. Lifs Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig borduurkaart Trijntje.
    Alles past weer perfect bij elkaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel fijne borduurwerkjes. En een 3d plaatje valt bij mij altijd in de smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn weer 2 hele mooie geborduurde kaarten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Halo Trijntje, je hebt weer twee prachtige kaartjes gemaakt.
    Gisteren de prachtige kerstkaart met de verrassing ontvangen.
    Hartelijk bedankt daarvoor, jouw kaart is ook onderweg hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij pakt het slim aan om er gelijk twee te borduren, ze zijn allebei weer prachtig! Succes met je opdrachtje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 2 dezelfde patroontjes, maar door het kleurgebruik zó verschillend. Allebei heel mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie borduurtjes , sierlijk zo om de mooie plaatjes heen! Mooie kaartjes, Trijntje! Succes met de golfkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten met prachtig borduurwerk, succes met de kaarten die nog af moeten,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee hele mooie geborduurde kaarten. Hetzelfde patroon en toch verschillend door de plaatjes en de kleuren.
    Succes met het maken van de golfkaarten en de kerstpost.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie geborduurde kaarten heb je gemaakt, leuk met de steentjes erop.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gemaakt Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn super mooi !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt.
    Succes nog even met de kaarten.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee hele leuke kaartjes Trijntje....mooi geborduurd!
    Ik wil je ook nog even bedanken voor de prachtige kerstkaart met leuke verrassing die deze week in de bus lag....dankjewel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee mooi geborduurde kerstkaarten Trijntje. Je bent er allemaal maar druk mee lees ik wel.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Trijntje! bedankt voor je mooie kerstkaart die hier op de mat is gevallen!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaartjes! Zo mooi geborduurd! Bedankt voor je mooie kaartje me5 surprise erin! Erg lief hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je mooie kaartjes gemaakt Trijntje, mooie die borduur randjes eorp. Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooie kaartjes! Ik ben benieuwd naar de golfkaartjes. Je kaart is hier nog niet gekomen, maar ik heb het idee dat ze sommige dagen adressen overslaan. Dan zie ik in de app dat er 5 kaarten moeten komen en dan omen ze de volgende dag met de post van die dag. Komt vast allemaal goed. Succes nog even!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mijn complimenten voor je prachtige borduurwerkjes...echt heel mooi gedaan!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een prachtige kaart met mooi borduur werk.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaarten, Trijntje. Geborduurde kaarten vind ik altijd zo sjiek en ik weet hoeveel werk er in gaat zitten...
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Trijntje
    Mooi zijn ze weer je kaartjes
    Mag ik je ook bedanken voor de kerstkaart met een superleuke verrassing. Ben er blij mee
    Liefs diny

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuk hoe beide kaartjes zo verschillend zijn ondanks hetzelfde patroon.
    Leuk gedaan Trijn! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooi hoor jouw kaartjes! Ik heb mijn borduurkaartje ook weer opgepakt maar gaat nog niet vlot. Nog een paar dagen en dan heb ik vrij, misschien dat het er dan van komt. Wat jammer dat mijn verjaardagskaart (nog) er nog niet is... vrees met grote vrezen...De kerstkaart is er dus wel. Het is toch elke keer een gok bij de post... Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje