07 december 2020

Shabby chique kaart en presentjes.....

 Hallo allemaal

Degenen die gisteren op mijn blog waren hebben gezien wat voor een hoeveelheid kaarten ik gekregen heb... Even naar het bericht hieronder als jullie nieuwsgierig zijn en het niet hebben gezien. Gisteren lag er nog een kaart in de bus... waarschijnlijk bij de buren gekomen... Sommigen van jullie zagen hun kaart niet... Misschien komen er morgen  nog wel kaarten. Ik zet ze nog op de foto hoor. 

Onderstaande kaart heb ik een paar weken geleden gemaakt voor een jarige. Had nog een leuk vel van Gerda in de map met mooie ronde plaatjes . Het designpapier komt uit een blokje van Craftandou design, Gone with the wind. Het designpapier voorzien van stiksteekjes... Ook alweer een hele tijd niet gedaan. Geeft ook een leuk effect.  Heb het plaatje in de mooie ronde mal  CR1261 van Marianne design gezet


De bloemen gemaakt met mal LR0546. Blaadjes met LR0547. Heb ze uit foam gestanst met distress inkt een beetje kleur gegeven. Beetje glitter er ook nog op gedaan. en had nog wat groene meeldraadjes die erin gezet. mak eigenlijk te weinig zelf bloemetjes. Het is heel leuk om te doen en het resultaat ook. Vooral op dit soort kaarten die kunnen ook wel wat grotere bloemen hebben. Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

En nu de presentjes....

Zoals jullie kunnen zien een hele stapel... Heb er heel wat verzameld. Er zijn dus een heel aantal blogdinnen die een cadeautje krijgen.









GerJanne bracht me op een idee... Ik doe ze bij de kerstkaart in de envelop.. Dus jullie krijgen binnenkort iets van mij.... Ik moet het nog even uitzoeken. want het is een hele klus en op dit moment ben ik even druk met andere dingen... Dus dit moet er tussendoor..... Jullie horen zeker van mij. 

Het bloggen gaat me niet zo goed af veelal de melding  OEPS DIT IS FOUT en dat kost heel veel tijd en ergernis.. Je hebt net een verhaaltje getypt en dan weg... Ik wil jullie graag persoonlijk bedanken voor jullie mooie kaarten...  Ze zijn allemaal prachtig! 

Allemaal nog een fijne dag. 

Tot gauw

Groeten Trijntje

36 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt zeker veel post gehad voor je verjaardag !de mijne staat er mooi tussen!leuk idee van Gerjanne, en je bloemenkaartje is erg mooi lief plaatje!
    Fijne week groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart!

    ZO, jij bent aan het ruimen geweest hahahaha.
    Wat lief van je!

    Spannend!
    xx
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Trijntje!! En wat een kaartjes heb je toch gekregen! Superleuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schrijf ik net dat je verwend bent met zoveel verjaardags kaartjes, maar zoals je laat zien ga jij ook vele vriendinnen verwennen.
    Je kaart ziet er zo chique uit.
    Leuk plaatje met een prachtige omkadering en mooie bloemen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, wat een kaartjes heb je gehad! Je was toch wel echt jarig he? En dan geef je zelf nog allemaal dingetjes weg! Het lijkt wel sinterklaas! Je kaartje is mooi geworden! Vooral met die mooie bloemen erbij! Heb zelf nog nooit bloemen gemaakt met foam, maar ziet er wel prachtig uit! Ik heb ook problemen met de blogger! Iedere keer die foutmelding of zelfs een groot rood kruis over mijn beeld! Ik baal daar ook wel van! Hopelijk gaat het inde toekomst beter! Ik wens je veel succes met al dat uitzoekwerk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie vintagekaart heb je gemaakt.
    Zo leuk met het stiksteekrandje eromheen, dat geeft zo'n mooi effect. Je bloemen zijn ook erg goed gelukt.
    Jij hebt flink ruimte gemaakt in de kast .... weer ruimte voor nieuwe spulletjes ;)
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Trijntje
    Echt genieten he zoveel post op je verjaardag en al die vloppen openen en creaties bewonderen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige vintage kaart, Trijntje. Mooie bloemen.
    Ja hoor, ik heb mijn kaart ontdekt. De post heeft deze keer gevlogen, want ik heb hem voor mijn doen behoorlijk laat verstuurd (had mijn blad van de Rolodex te laat omgeslagen). Bregje en Femke hebben geen van beide Friese voorouders. We vonden de naam gewoon mooi.
    Wat veel spulletjes doe jij weg zeg. Knap dat je dat kunt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige vintagekaart met mooie bloemen en leuke stikrand.
    Geweldig zoveel kaartjes als je voor je verjaardag hebt gekregen. Leuk om zo verwend te worden. Ik zag mijn kaart er zo gauw niet tussen staan, maar hoop dat hij wel is aangekomen.
    En wat veel spulletjes ga je weggeven. Wow.
    Vervelend dat je zoveel problemen hebt met Blogger. De problemen die ik had zijn nu wel opgelost of verbeterd.
    Hopelijk gebeurd dat ook met de problemen die jij en andere bloggers hebben ook.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de laatste dagen niet veel op mijn blog gekeken en lees net bij je reactie op mij theekaart dat mijn kaart wel is aangekomen, maar te laat. Wel vreemd, want ik had hem juist ruim van te voren op de bus gedaan.
      Maar enfin hij is in elk geval aangekomen.

      Verwijderen
    2. Ik denk dat de kaart eerst bij iemand anders in de bus was gekomen.... dus een foutje van de post...

      Verwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt met de leuke stans en lief plaatje. Klopt ik had de kaart speciaal voor jou gemaakt met de zwarte poes erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een chique kaart heb je gemaakt, tof met dat stikrandje. De bloemen zijn super geworden en passen er perfect bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie kaart heb je gemaakt, Trijntje.
    En wat vervelend die foutmeldingen bij Blogger!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een prachtige kaart heb je gemaakt Trijntje........

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Trijntje.
    Mooi plaatje en alles past zo mooi bij elkaar.
    Vervelend van blogger,al die problemen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart heb je gemaakt,en wat leuk dat je zo veel spulletjes weggeeft en een leuk idee om het bij de kerstkaart te doen zo blijft het nog een verassing
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart met deze mal Trijntje! En wat leuk dat je zoveel mensen wilt verrassen!!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige vintage kaart de snijmal past er perfect bij.
    Ai wat vervelend dat blogger zo naar doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wauw Trijntje jij hebt zeker een berg post mogen ontvangen. Superleuk dat zoveel mensen de moeite hebben genomen. Hier kun je lekker van nagenieten en misschien ook weer inspiratie van op doen. Ik vind het altijd een feestje om post te mogen ontvangen :)
    Zelf heb je ook een mooie kaart met nostalgisch tintje gemaakt. Lief dat plaatje en mooi omlijst. Prachtige bloemen heb je ook gemaakt. Genieten hier.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een schitterend vintage kaartje heb je gemaakt Trijntje...zo een lief plaatje en een prachtige stans eronder....en wauw je gaat wel heel veel blogdinnen blij maken met een kerstkaart cadeau envelop...Heel lief van je...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh Trijntje wat een beeldig kaartje en je zelf gemaakte bloem zijn prachtig! Wat heb jij een weggever!!! Succes met uitzoeken en goed idee van GerJanne!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart heb je gemaakt. Mooi sfeervol.
    En wat een enorme berg mooie kadootjes heb je verzameld. Wat een leuke spulletjes zitten daar tussen. Duimen dus maar. 😁
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tsjonge Trijntje, jij hebt heel wat meer verzameld dan ik en ik vond dat ik al veel had. Wat leuk en lief van je.
    Je kaart is inderdaad shabby chic en die bloemetjes die je zelf gemaakt hebt met die meeldraadjes erin, zijn prachtig. Ik heb ze ook en liggen in een doos, vergeet ze gewoon...Binnenkort gooi ik de boel weer op zijn kop en dan komen ze vanzelf weer meer in het zicht te liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een heel mooie kaart met prachtige bloemen heb je gemaakt. Je hebt heel wat presentjes en succes met versturen!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat heb je heerlijk veel kaarten gekregen! Deze kaart is ook prachtig die je hebt gemaakt. En de fout van blogger ken ik helaas al te goed...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige kaart maakte je Trijn en die bloemen zijn erg gaaf,knap gemaakt zeg. Wat ga jij leuke snoepjes weggeven zeg, ik zie leuke dingetjes!
    Ja blogger heeft nog veel mankementen...ik vind het lang duren....
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooi kaartje met dat nostalgische plaatje zo mooi in combinatie met de andere details.
    wat een leuke dingetjes zie ik allemaal liggen succes met uitzoeken en versturen wat een klus
    gelukkig ondervind ik tot nu toe weinig tot geen problemen met blogger ik hoop dat het zo blijft
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Alsnog Gefeliciteerd met je verjaardag Trijntje. Wat een hoop kaarten heb je gekregen, heel leuk!
    Je kaart is prachtig in een mooi vintage look en de bloemen zien er ook super uit. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaart en voroal door het steekje langs de rand. Ik had min kaartje al zien staan, wat een hoop waren het er!
    En wat een hoop cadeautjes ga je weggeven.....spannend.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaart Trijntje.
    Wat jij hebt, overkomt mij af en toe ook. Heb ik net een heel bericht getypt en weg is alles. Zo irritant....
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuke vintage kaart Trijntje!! Mooi met dat randje erom heen. En je maakt echt een feestje van je verjaardag zo!! Succes met verdelen.
    Fijne dag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een lief nostalgisch kaartje en wat leuk dat je zo ontzettend veel kaarten voor je verjaardag hebt gekregen! Geniet ervan!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schattig en mooi kaartje!
    Ik las je bericht inderdaad al, zo leuk dat je zo verwend werd.
    Maar niet leuk is dat bloggen, erg irritant, dan vergaat de zin je wel. De weggevertjes komen vast goed terecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Je gaat veel verloten zeg, leuke dingen allemaal.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Supermooie Shabby chique kaart Trijntje , genietse
    van je post , prachtige weggevertjes !!
    Doeghh Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje