23 juli 2020

Kerstkaart week 30

Hallo allemaal. 
 Vandaag alweer donderdag kerstkaartendag  bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/07/kerstkaart-week-30.html   Deze week ben ik weer een paar keer aan het kaarten maken geweest.. Had er echt weer zin in..



Deze keer heb ik weer een klok afgemaakt. Had deze al pasklaar gemaakt moest de kaart alleen nog opmaken.... Dat was zo klaar deze keer. Soms zit ik daar ook wel eens op te broeden. Heb de grote poinsettia LR0435 van Marianne design erop Gezet. Deze blijft altijd leuk om op de kerstkaarten te gebruiken vind ikzelf... Daar onder heb ik takjes gemaakt met de mal LR0670. .


 

Ik kom later bij jullie langs. Vandaag met mijn moeder aan de knutsel..

  PS Ik hoop dat de nieuwe blogger goed werkt kreeg nog een tip... maar bij stond het anders... Hopelijk gaat het goedkomen. Heel veel werk. Bij mij staat die bloggger niet goed...  Doe het nu weer op de oude manier en dat werkt gelukkig nog! Ook een ander fotoprogramma..... 

36 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige klok past ook helemaal bij de kerst.
    Veel plezier vandaag , samen met je moeder aan de knutsel hoe mooi is dat .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kerstkaartje Trijntje met de pendule!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze kerstkaart Trijntje..zo leuk deze klokvorm..en ook een schitterende poinsettias erop..
    Ik ben ook met de vernieuwde blogger bezig geweest...het is nu een mengeling van oud en nieuw door elkaar ...Ik begin met de oude versie..maar dan komt bij het vernieuwen of opnieuw bewerken spontaan een nieuwe editor ..maar het werkt wel..Was ook nog een ander bloglayout te proberen..maar dat mislukte...toen de oude maar snel terug gezet..van het HTML gebeuren heb ik ook weinig kaas gegeten
    en het ontbreekt me aan de tijd om me erin te gaan verdiepen..
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kerstkaartje! Ik gebruik nog de oude blogger en ik heb op dit moment eigenlijk geen tijd om het uit te zoeken want ik ben bang dat dat erg veel tijd gaat kosten.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Trijntje vind de klok super mooi, en de grote poinsettia is prachtig.
    Ik heb het van de week weer eens geprobeerd de nieuwe blogger toch maar weer de oude gepakt.
    Fijne knutsel dag met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstklok Trijntje!
    Veel knutselplezier vandaag met je moeder.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, leuk met de bloem er zo bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart, Trijntje, zo mooi klassiek! Veel plezier met je moeder vandaag. En de foto bovenaan je blog is ook weer zo schitterend!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje de klok blijft mooi leuke details erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Het lijkt echt een 'ouderwetse' pendule!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart in zachte kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi met die ouderwetse klok!!! Blogger valt enorm mee, is even voorzizchtig op de icoontjes drukken om uit te vogelen hoe het moet maar ben er nu al helemaal aan gewend dus komt vast goed Trijntje! Gezellige middag met je moeder!!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook dit is een mooie klok geworden!Bij mij werkt het ook niet goed! dus ben ook weer terug bij het oude! Het plaatsen van een tekst duurt zo lang dat ik ondertussen van alles kan doen en daar wordt ik kriegelig van! Dus nog even op de oude manier! Bedankt voor je deelname aan 52 WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtklok die ik met kerst zo op de kast zou zetten hihi. Mooi hoor Trijntje.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een schitterende klok heb je gemaakt Trijntje. Bedankt voor je deelname bij 52WTC! Wat leuk aan de knutsel met je moeder vandaag, dat zal vast gezellig zijn!

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart, die klok is super en dan die mooie bloem erbij ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt een prachtige kaart!
    grtjs, Katrin
    https://derodedraadvantantekaat.weebly.com/mijn-blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart weer Trijntje!! En je hebt gelijk. Die bloem is altijd mooi op kerstkaarten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook deze klok is weer een plaatje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt weer een prachtige kerstkaart gemaakt met de pendule.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hé, daar is de klok van mijn oma weer. Supermooi met de poinsettiatoef erbij!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze pendule ziet er ook weer top uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is ook weer een mooie kaart met de klok. De poinsettia past er heel mooi bij. Ik hoop dat je gezellig aan het knutselen bent geweest met je moeder. De resultaten zullen we vast wel te zien krijgen.
    Ja, de nieuwe Blogger is wel wennen. Het gaat ook nog niet allemaal goed. Nu heb ik net een kaart geplaatst, maar de foto ervan verschijnt dan nog niet bij andere bloggers of in mijn eigen zijlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart. De poinsettia past er erg mooi bij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Ik vindt de nieuwe bloggerook niet zo.
    De leeslijst is zo trubbelig.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een hele.fijne kerstkaart heb je weer gemaakt.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooie kerstkaart weer! De oude Blogger doet het tot de 24e augustus las ik! Dus je hebt nog even tijd om er mee te stoeien! Dat gaat vast wel goed komen Trijntje en anders vragen we het elkaar toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart is dit, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Mooi deze pendule weer, ik vind het een hele mooie mal en je maakt er telkens prachtige kaarten mee.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een gave klok heel mooi gemaakt!
    Fijn weekend groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Prachtige die klok, en als kaart helemaal! Mijn oma had er ook zo een.
    Wat vervelend dat de nieuwe Blogger nog problemen oplevert. Ik gebruik het al weken en ik heb er nog geen last mee gehad gelukkig. Inderdaad gaat het 24 augustus helemaal over hiernaartoe, dat zul je al wel gelezen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Fijn dat je moeder de kaart heeft ontvangen.. Je hebt weer een hele mooie kerst klokkaaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een mooie kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Met zo’n mooie klok ben je al een heel eind met je kaart Trijn, hij is erg mooi met die grote poinsettia. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je kaart is prachtig geworden Trijntje, mooie mallen heb je gebruikt. Fijne dag.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beetje laat met mijn kerstkaartrondje, maar beter laat dan nooit...
    heel mooie kerstkaart in die klokvorm!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje