20 juli 2020

Kaart volgens schets Marianne design

Hallo allemaal 
Deze keer heb ik een kaart met de schets van Marianne design gemaakt. Op het  blog van     http://mariannedesign.blogspot.com/2020/07/challenge-252.html  is de uitdaging maak een kaart met zoveel mogelijk materialen van Marianne design volgens een schets. Bedacht door Suzan.  Deze kaart is helemaal gemaakT met materialen van Marianne design. Heb uit verschillende pretty paper blokken papier gebruikt.  Het licht papier onder uit soft pastels, paars links uit het blok brocante summer en het paarse papier rechts uit La Provence.  Het plaatje is een oudje van Mattie knipvel summer flowers MB0152



                                     

Voor de afwerking wat vlinders op de kaart gezet gemaakt met CR1354. De roos is gemaakt met LR0294.  De kleine stempels zijn gemaakt met stempels uit een set van Karin Joan KJ 1721.

 Heb de kaart vrij rustig gehouden zodat de schets goed uitkomt. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. IK zie nu dat ik niet goed overweg kan met de nieuwe blogger. Kan de foto's er niet goed meer op krijgen. Dus de vakantie foto's houden jullie tegoed... Hebben jullie dat probleem ook? Het linken lukt ook niet. Dat lukt me gelukkig nog op de app van blogger op de iPad... ik weet niet hoe jullie het doen met de nieuwe blogger???

 Allemaal een fijne dag. 
Groeten Trijntje

36 opmerkingen:

  1. Wauw....wat een mooie kaart heb je met de sketch gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, prachtige kaart Trijntje! Echt even puzzelen he dat nieuwe Blogger... Zijn onze kaarten aangekomen bij je moeder?

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt met de sketch, leuk met de roos voor het plaatje. Ik ben nog op het oude blogger bezig.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart met een mooie sketch. Mooi plaatje ook, en helemaal mijn kleurtjes.
    Ik heb nog mijn oude blogger gehouden. Ik kan je helaas niet helpen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf, al die paars tinten op je kaart! De sketch ken ik ook van een eerdere challenge van Nellie Snellen: hij is mooi!
    Ik ben blij dat ik de oude blogger nog heb want ik heb al van meer mensen gehoord dat er problemen zijn met de nieuwe versie.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooie kaart heb je gemaakt en die kleuren zijn ook prachtig!
    Ik zit ook nog op de oude blogger maar hou mn hart vast hoor als het niet lukt om het op te lossen...misschien einde blogtijd! 🤷‍♀️
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Ik werk ook nog met de oude bloggerversie. Werkt prima op mijn pc en tablet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. deze is mooi geworden ! mooi, die zachte kleurtjes die je gebruikt hebt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik gebruik nog steeds de oude Blogger, je hebt met de leuke sketch een prachtige kaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi kaartje met een mooi plaatje.
    Ik gebruik ook nog steeds met de oude blogger.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterend kaart mooi met de kleuren paars
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Trijntje mooie kleuren.
    Ik heb nog steeds de oude blogger vind aan de nieuwe niets aan.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Trijntje, mooi plaatje en bijpassende kleuren.
    Groetjes van Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een prachtige kaart gemaakt Trijntje!...mooi in deze kleuren.
    Wonder boven wonder lukt het werken met de nieuwe blogger mij goed...tot op heden lukt alles.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kaart Trijntje!! Super gelukt. Ik vind het zo'n moeilijke schets. Wie weet waag ik mij er nog aan.
    En de kleuren zijn ook tof!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde
    ps. ik kan je niet helpen, ik heb ook nog de oude blogger versie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaart Trijntje. Mooie kleuren.
    Het is ook een leuke sketch.
    Die van mij is bijna klaar.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaart in hele mooie kleuren.
    Knap gemaakt Trijntje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een plaatje!!! Zo mooi van kleur. De sketch heb je mooi verwerkt een op en top geslaagde kaart als je het mij vraagt.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie chique kaart in een mooi kleur en ook een leuke sketch. De nieuwe blogger is inderdaad wel even wennen en afzoeken waar alles is maar op zich wijst het zichzelf wel weer. Alles bevindt zich nog op dezelfde plaats ongeveer alleen veel tekentjes zijn veranderd. Al geef ik ook de voorkeur voor het oude blogger. FB was ook al veranderd pfff waarom kan het niet gewoon blijven zoals het was. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Trijntje,
    Jouw uitvoering van deze schets is ook heel mooi! Gelukkig heb ik de oude blogger nog, ik lees zoveel trubbles dus gebruik het tot zo lang het kan 😊
    Fijne avond en lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaart, leuk om verschillende paperpads te combineren. Ik gebruik de nieuwe blogger al een paar weken, er zijn nog steeds veranderingen, het begint steeds beter te werken. Ik heb alleen gezien dat mijn foto niet verschijnt bij anderen in de leeslijst. Hou vol hoor, het gaat steeds beter werken ;-). Wat een prachtige foto bovenaan je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een mooie kaart in mooie kleuren en een prachtig plaatje!
    Ik blijf zo lang mogelijk de oude blogger gebruiken.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Trijntje, het is een heel mooie kaart. Ik houd van lila paars op een kaart. Het plaatje is ook mooi.
    Wat de nieuwe Blogger betreft: ik kan gewoon foto's plaatsen. Alleen als je een link onder tekst wil hebben, moet je eerst dat blog openen, uit de adresbalk de tekst kopieren en dan plakken op de URL balk. Als je het er zelf in gaat typen, komt er iets automatisch voor te staan, waardoor de link niet werkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ontzettend leuke uitvoering van de sketch Trijn,mooie MD spulletjes heb je verwerkt. Ook ik heb -God zij dank- nog de oude versie...
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een mooi kaartje met de sketch is het geworden leuke details heb je gebruikt
    gelukkig heb ik nog steeds de oude versie alleen de pagina met de berichten is veranderd, maar dat zie ik alleen maar als ik mijn bericht heb gepost
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje heb je gemaakt met de sketch Trijntje! Ik heb nog steeds de oude versie van Blogger, durf niet goed te veranderen. Zal wel zien als het veranderd.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  28. heel mooie kaart voor de challenge bij MD, je hebt de schets mooi uitgewerkt.
    Ik gebruik nog de oude blogger, heb een tijdje de nieuwe uitgeprobeerd, lukte me niet goed om mijn berichten in te plannen in de toekomst en dat stoorde me, ben dan maar weer naar de oude versie gegaan. Maar binnenkort zal het moeten, zal ook wel lukken, misschien met wat vallen, maar komt wel in orde, hoop ik.
    Dankjewel voor de mooie verjaardagskaart die ik hier gisteren bij thuiskomst van vakantie vond, heerlijk jarig zijn met al die prachtige verjaardagspost. Dankjewel!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mooie kaart heb je met al die materialen gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooi kaartje hoor Trijntje....en ik gebruik ook nog de oude blogger! Durf ook niet zo goed te veranderen weet bij de oude net hoe het werkt😊
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Super mooie kaart in die paarstinten Trijntje.
    Gezellig dat je meedoet aan ons sketchchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    ps je kunt Blogger gewoon weer in de auto versie omzetten. Heb ook ruzie met de nieuwe

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Heel erg mooi geworden.
    Leuk dat je mee doet met de sketch
    Groetjes van Judith
    DTMarianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart! Leuk met de bloemen en de vlinders.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtig kaartje Trijntje, in mijn favoriete kleurtjes
    Leuk dat je weer meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  35. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje