28 juli 2020

Vogeltjes in drieluik

Hallo allemaal

Ben de afgelopen dagen niet op de bloggen geweest ... Had veel andere dingen te doen.. Jan was jarig en we hadden  de visite wat verdeeld over een aantal dagen. Heel leuk en gezellig gehad. Ik wil jullie bedanken voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart. 's avonds voor de tv ben ik vaak aan het borduren. Had nog een leuk Stitch and  Do pakketje nummer 132 . Daar heb  ik wat kaartjes van overgeprikt... Heb een drieluik kaart gemaakt . Had dit leuke papier en dat stond zo leuk op de zijflapjes.



Deze bovenstaande kaart wil ik graag mee laten doen bij het blog van  http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2020/07/uitslag-challenge-24-en-nieuwe.html . Daar mag deze maand alles.
Heb nog een kaart gemaakt met ditzelfde patroon va het plaatje wat bij het pakketje zit en dat is onderstaande kaart geworden. Weer heel anders door het papier en kleuren...

Ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden... Zo gauw het me lukt kom ik weer bij jullie langs..
We gaan deze week nog een paar dagen naar Ameland.. 

Allemaal een fijne dag en tot gauw.

Groeten Trijntje

23 opmerkingen:

  1. Allebei hetzelfde patroon en idd door het DP en plaatje toch heel anders. Mooi borduurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig borduurwerk, mooi dp en leuke plaatjes, alles past perfect bij elkaar Trijntje.
    Veel plezier op Ameland.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie geborduurde kaartjes met lieve plaatjes!
    Veel plezier op Ameland.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige geborduurde kaarten mooie plaatjes
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat maak jij toch altijd iets bijzonders van jou geborduurde kaartjes Trijn, ze zijn beide erg mooi!! Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en lekker even weg nog, het beloofd nog flink warm te worden....geniet ervan!
    Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig weer je geborduurde drieluik-kaarten.Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn alle 2 erg mooi Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van harte gefeliciteerd met je man Trijntje. Gezellig om het op die manier te vieren..lekker lang feest. Je hebt twee prachtige kaarten geborduurd, je hebt er echt wat bijzonders van gemaakt door er een drieluik van te maken. Allebei heel mooi en leuk om te zien wat ander papier en andere kleuren voor verschil maken.
    Veel plezier op Ameland, het wordt erg mooi weer geloof ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaartjes met prachtig borduurwerk. De bovenste is erg vrolijk door het mooie papier.
    Veel plezier op Ameland!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige Trijntje,

    Is lang geleden dat ik geborduurd heb. Heb de spulletjes
    nog steeds. Ook nog gefeliciteerd met Jan en veel plezier.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende vogel-kaarten Trijntje, prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super kaartje Trijntje!! Lijkt me heerlijk rustig zo lekker bij de tafel met een borduurtje.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan hoor...chique wel vind ik!
    Veel plezier op Ameland.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo mooi Trijntje! Zo fijntjes, hou ervan. Borduren vind ik altijd zo leuk om in de tuin te doen. Nu houdt hij eind deze week ook een paar warme dagen dus ik weet wat ik ga doen. Hihi.
    Veel plezier in Ameland.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hele mooie kaarten, ik ben helemaal weg van de bovenste. Het plaatje van de koolmees is hartstikke leuk en dat gele dessinpapier op de flapjes maakt het zo vrolijk. En heel mooi borduurwerk op beide kaarten.
    Veel plezier op Ameland!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Trijntje, nog gefeliciteerd met de verjaardag van jou Jan! Je kaarten zijn prachtig geworden,en heel verschillend alleen al door het kleurgebruik, leuk in de drieluik vorm.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten met hetzelfde model, ziet er inderdaad heek anders uit! Maar allebei heel mooi. Wat lekker dat jullie nog naar Ameland gaan. Het worden mooie dagen, dat wordt dus genieten. Nog van harte met Jan. Verstandig om het te verdelen , de visite. Peter is binnenkort ook jarig en we zitten nu al te bedenken hoe we het gaan doen...best lastig in vakantietijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi zijn je kaartjes, dat borduurwerk zal best ontspannend zijn, denk ik. Nog van harte met de verjaardag van Jan en heb een mooie tijd op Ameland!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leukerds heb je gemaakt. je wordt er echt vrolijk van als je er naar kijkt. Top gedaan!
    Groetjes, Lieve.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Handig dat je meteen hetzelfde patroontje prikt. De beide kaartjes zijn erg mooi met het passende papier erbij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee schitterende kaarten Trijntje.
    Mooie kleuren.
    Top kaartjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een werk zeg ...maar wel super mooi 2 dezelfde maar toch heel anders👌
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaartjes!
    Met het bovenste vogeltje, erg mooi kleuren.
    Kleur doet veel,grappig om te zien.
    Dit is zo'n leuk model Trijntje. Ik ga er zo ook mee aan de slag, je hebt me geïnspireerd:)
    Veel plezier samen op Ameland!
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 25!
    Liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje