06 januari 2020

Sneeuwklokjes

Hallo allemaal

Afgelopen zaterdag mocht ik bij de Lage Hoeve demonstreren. Heb onderstaande kaarten met de leuke sneeuwklokjes daar laten zien.  Vind de sneeuwklokjes zelf zo leuk in deze tijd.
    
Heb me bij het maken laten inspireren door Marleen. De mallen zijn van Marianne design. Vond het zo leuk de sneeuwklokjes, mal CR1490 in een mandje, mal LR0520. Vooral in deze tijd. Bij sommigen staan ze al in bloei zelfs . Het designpapier komt uit een heel oud pakje papier van crafterscompanion, the snowman. Had nog een paar vellen over...






Heb boven en onder washi tape geplakt. Dat kwam ik laatst bij het opruimen weer eens tegen en dacht daar moet ik ook weer eens wat mee gaan doen... Bij deze kaart past het mooi. De sneeuwklokjes gestanst uit wit en snow papier. Geeft een extra leuk effect. Onder het mandje een stans gezet gemaakt met mal LR0592 ook va Marianne design. De kaart van hierboven gaat meedoen bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/01/eerste-challenge-van-2020.html daar willen ze iets met een B zien ik heb voor bloemen gekozen..



De kaart hierboven in wat andere groen tinten gemaakt. Net even anders. Jullie hebben vast gezien dat ik de teksten op iedere jaart in een andere kleur inkt gestempeld heb????  De tekst komt van  de stempelset CS0987. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

 Allemaal nog een fijne dag .

Groeten Trijntje

36 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten die je hebt laten zien Trijntje maar wat een werk zijn al die bloemetjes geweest!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes Trijntje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Trijntje voor het mooie kaartje voor mijn verjaardag!
      Groetjes Suzan

      Verwijderen
  3. Heel leuk Trijntje, ook je verschillende kleuren inkt. Sneeuwklokjes zijn zo mooi, ik heb er veel van in mijn tuin staan, hopelijk staan ze straks weer volop te bloeien.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn stuk voor stuk PRACHTIG!!!!

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Trijntje. Je hebt me op een idee gebracht. Heb de mal ook liggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige serie kaarten, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie serie kaarten. Ik heb ook nog veel ongebruikte washi tape. Bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow, je serie kaarten is prachtig, leuk zo'n mandje met die sneeuwklokjes. En voor vele doeleinden geschikt! Tof dat je de washi tape er weer eens bij hebt gehaald, staat leuk bij die papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Trijntje. Leuk de sneeuwklokjes.
    Al een beetje voorjaar bij jou.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben gek op sneeuwklokjes en dus ook op jouw kaartjes.
    Ze komen bij ons in de tuin nu omhoog (ongeveer 1 cm boven de grond).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige kaart. In sommige tuinen zag ik de sneeuwklokjes ook al boven komen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat je mocht demonstreren Trijntje, de sneeuwklokjes zijn schattig, leuk de combinatie van papiertjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was vast een hele leuke dag bij je demonstratie, hopelijk veel kijkers geweest! Je kaartjes zijn super leuk met de klokjes Trijntje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaarten heb je gemaakt. En die teksten vielen me meteen op! Mooi de sneeuwklokjes. Dank je wel voor het meedoen bij K&K

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaarten Trijntje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele mooie kaartjes heb je bij die demonstratie laten zien Trijntje...zo mooi die sneeuwklokjes in dat mandje...geeft al een lekker voorjaarsgevoel...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk om zo'n demonstratie te geven. Deze sneeuwklokjes zijn prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk zeg een demo geven, je kaartje is echt geweldig, de bloemetjes zijn zo mooi...Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt mooie kaarten gemaakt met de sneeuwklokken. Prachtig! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje! Vind de sneeuwklokjes wel erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw! Wat zijn dit super mooie kaarten!
    Ik ben verliefd op die sneeuwklokjes....maar ja, ik heb een koopstop :-S. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat twee mooie kaartjes zo met de sneeuw klokjes, ze piepen hier de grond al uit, en enkele bloeien al.Het blijft altijd een vrolijk gezicht.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje met al die frisse sneeuwklokjes in het mandje
    mooie kleurtjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige kaartjes Trijntje! Staat inderdaad altijd gezellig. Bij ons zijn ze ook al opgekomen. Weet niet of ze open staan...zal straks eens kijken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Trijntje, wat een enige kaart is dit. Die sneeuwklokjes zijn echt supermooi!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het zijn schitterende kaarten geworden.
    Wat leuk met al die sneeuwklokjes in de mand.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaartjes Trijntje. Als ik sneeuwklokjes zie dan denk ik aan mijn moeder, ze stonden zelfs op haar rouwbrief(een wens van haarzelf).
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kaarten heb je met de sneeuwklokjes gemaakt Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaarten. Heerlijk die sneeuwklokjes. Qua kleurstelling vind ik de middelste het mooist.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik heb hier inderdaad al sneeuwklokjes gezien, zo leuk gezicht.
    Mooie kaarten, ,leuk dat je een demo mocht geven.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig kaartje Trijntje!
    Heel lief staan de sneeuwklokjes!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Mooie kaart met dat leuke mandje met de schattige sneeuwklokjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een schattige kaartjes zijn dit. Mijn complimenten hoor, een genot om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat zijn ze gaaf die kleine witte tere sneeuwklokjes Trijn en wat heb je er leuke kaarten mee gemaakt, super! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtig kaartje, ik ben dol op sneeuwklokjes!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje