09 januari 2020

Kerstkaart week 2

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor de leuke reacties op mijn kaarten van vorige week met de gevouwen boompjes en de kaarten met de sneeuwklokjes. Heel leuk om te lezen.


Vandaag op kerstkaartendag  bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/01/kerstkaart-week-2-met-de-5-jarige.html    Deze keer heb ik omdat ik niet zoveel tijd had nog een zelfde rond kaartje gemaakt zoals de laatsten van vorig jaar. Heb alleen een andere tekst gebruikt. Heb deze plaatjes van het knipvel MB0168 nu op.... Vind hetzelf wel den leuke kaartjes het ronde modelletje

Heb voor het maken allemaal mallen van Marianne design gebuikt. De leuke ronde mal LR0618. De bloemen zijn gemaakt met LR0539. Had deze bloemen al een tijdje niet meer gebruikt maar vind ze leuk op de zijkanten staan.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

43 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Wat is hij mooi van kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart weer Trijntje! Heel mooi de bloemen! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie aparte kaart met die cirkels Trijntje.En die bloemen zijn prachtig.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuk model kaart Trijntje...en prachtige vrolijke bloemen staan erop.
    Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ronde kaart heb je gemaakt! Met een andere tekst kun je hem voor een verjaardag gebruiken met die leuke bloemen.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig dit kerstkaartje trijntje wat een gaaf rond modelletje is dit en zeker het plaatje is prachtig met die amarilis
    Laat ik nu toch zo een amarilis in bloei hebben staan op dit moment met 4 schitterende bloemkelken en er komt nog een tak uit...dat wordt dus nog volop genieten...

    lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleuren mooie kaart, mijn amaryllis heeft schitterend gebloeid met kerst en begint nu weer met nieuwe stengels.
    Ik heb een witte amaryllis.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart. Mooi de kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. weer een mooi kaartje vind altijd een amaryllis zo mooi als ie met kerst bloeit
    leuk model kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Trijntje.
    Mooi is de ronde mal
    De plaatjes zijn ook heel mooi.
    Alles mooi op elkaar afgestemd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk dit model Trijntje en ik zie dat ik eea aan moois bij je heb gemist..wat zijn jouw vouwboompjes gaaf en wat lief dat je hebt gelinkt!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt , heb ook even rondgekeken op je blog , ben je gaan volgen .
    Zou je ook eens een kijkje bij mij willen nemen en misschien vind je het leuk om mij ook te volgen .
    Mijn blog is corryscardandcreations
    Lieve groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie kaart en wat een mooi model!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi modelletje Trijntje , leuk met de amarylis
    Wens je een fijne dag toe en bedankt voor je bijdrgage
    Groetjes van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het plaatje met de amaryllis lijkt wel gemaakt voor deze mooie ronde mal.
    Dank je wel voor de verjaardagskaart, ik heb de envelop nog niet open gemaakt, maar zag aan je handschrift dat die van jou komt! Ik wil ze allemaal tegelijk open maken,al is het heel moeilijk om me nog even te bedwingen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik vind het een mooi kaartje geworden met deze cirkels! Leuk die Amaryllis is het midden! alles past mooi bij elkaar! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje in deze vorm Trijntje.
    En leuk om te lezen dat jij en je moeder ook vaak hetzelfde idee hebben om te maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart in dit ronde model, de bloemen passen perfect bij 't plaatje,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hele mooie kaart, zo in het rond! Leuk met die openvouwende luikjes.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart, mooi model en prachtig met die bloemen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Trijntje! Ik vind de kleurencombi ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een prachtige kaart en heel leuk die bloemen aan de zijkant!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een supermooie uitstraling heeft deze kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Deze is ook weer zo leuk!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig kaartje heb je gemaakt Trijntje! Mooi plaatje!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi Trijntje. Een favoriet modelletje volgens mij.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel gaaf dit model !
    Mooi!
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ooooh….wat een pracht van een kerstkaart is dit, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een mooie kerstkaart in mooie kleuren Trijntje. Leuk model is dit.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. mooie kaart is dit ook. Even bij jou sneeuwklokjes gekeken, wat is deze gaaf geworden zeg! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het is een mooie kaart! De bloemen passen er inderdaad prima bij op de zijkanten. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  32. prachtige kaart Trijntje!
    wat heb jij altijd mooie foto's staan bovenaan je blog!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mooie kaart Trijntje. Prachtige kleuren. Ik heb de mal bekeken en had niet in de gaten dat die mal deze kaartjes tot resultaat had!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart met Amarylissen erop Trijntje.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zo sfeervol en mooi kaartje heb je hier gemaakt Trijn.
    Mijn amaryllis staat in de huiskamer uit te schieten, ik kan niet wachten tot hij open gaat, zo’n mooie bloemen altijd. Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Heel mooie kaart, mooie papier en heel leuk model.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind deze kaart ook weer een echte beauty. Wat is dat model toch mooi en je hebt heerlijke kleuren gebruikt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een Beauty Trijntje ,
    fijn weekend groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Een hele mooie kaart. Super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een beetje laat maar wil toch nog zeggen dat je weer een erg leuke kerstkaart hebt gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Prachtige kaart Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Het blijft een super modelletje Trijntje!! En slim om knipvellen op te maken. Ik probeer ook dingen op te maken maar het lukt nog niet zo goed.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Een heel mooie kerstkaart. Leuk model en mooie bloemen. Een vrolijk geheel.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje