02 januari 2020

Kerstkaarten week 1

Hallo allemaal


Hopelijk zijn jullie het nieuwe jaar allemaal goed ingekomen.!  Ik wil iedereen een heel mooi 2020 wensen .

Bedankt voor al jullie bezoeken en reacties.

Vandaag weer kerstkaartendag bij het blog van  https://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/01/kerstkaart-week-1-reminder-challenge.html?showComment=1577956815940#c4014069492007369925  Ga weer proberen het hele jaar mee te doen het bevalt me heel erg goed.  Helaas is het me   niet gelukt om met de uitdaging mee te doen deze keer. Volgende keer maar weer.   Deze keer heb ik nog een paar kaarten die ik nog op de valreep heb  gemaakt. Had nog net wat kaarten te weinig. Snel klaar, maar toch erg leuk geworden zijn . Kreeg er leuke reacties op. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden








De boompjes zijn gevouwen er zijn verschillende modellen mogelijk. De mijne zijn gemaakt met 8x8,7x7,6x6,5x5en 4x4  en dan maar vouwen.  Je kan ook andere afmetingen gebruiken dat heeft onze blogdin Irene gedaan  zie hier http://marsvrouw.blogspot.com/2019/11/plooien-kerstboom.html   en bij dij de volgende link kun je zien hoe je moet vouwen  http://marsvrouw.blogspot.com/2019/11/kerst-serietje-en-uitleg-plooi-kerstboom.html . Irene heeft  het vouwwerk goed  uitgelegd.  Dus als jullie dit willen maken...  Het is heel leuk om te doen ik had nog een blokje van Jeanine"s Art met rood en groen en dubbelzijdig. Met deze vouw techniek kun je ook leuk restjes papier  opmaken. Het is leuk om te doen.  Heb er eenvoudige kaarten van gemaakt.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

31 opmerkingen:

  1. Nog de beste wensen voor 2020. Wat een leuke kaart en ook een heel leuk idee.
    Ga vast kijken hoe ik dit moet vouwen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snel klaar zeg je? Lijkt me toch nog een hele klus om ze allemaal te vouwen. Ze zien er wel erg leuk uit. Een mooi creatief nieuw jaar toegewenst, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er gaaf uit Trijntje, maar het lijkt me een heel werk. Ze zijn prachtig geworden, al was het op de valreep.
    Ik ga zeker kijken of het me ook lukt.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaartjes heb je gemaakt! Wat een leuk effect al die gevouwen papiertjes die een kerstboom vormen. Ik ga het ook eens proberen. Bedankt voor de tip.
    groetjes en een gelukkig 2020, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaarten en bedankt voor de link naar de uitleg ! Ik wens je een heel gelukkig, gezond en creatief 2020 ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kerstboompjes leuk zo uitgevouwen
    jij ook een gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja Irene had een mooie beschrijving gegeven op haar blog, en jij hebt ze prachtig gemaakt/gevouwen Trijntje in deze traditionele kleuren!! Fijne dag verder,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enige kaarten, Trijntje. Hartstikke leuk model, deze kerstboom. En fijn als je ergens een duidelijke uitleg vindt! Prachtig papier heb je gebruikt.
    Nog de beste wensen voor 2020.
    Fijne dag, groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig leuke kaartjes zijn dit.
    Gezellig dat je er weer bij bent van de week.
    De beste wensen voor 2020
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super leuke serie kerstkaarten, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook voor jullie nog de allerbeste wensen voor 2020. Je kerstkaarten met gevouwen kerstboompjes zijn prachtig,
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alles goed door gekomen Trijntje, we hebben het rustig gehouden. Het zijn hele mooie kaartjes geworden!!
    Alle goeds voor 2020, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaarten Trijntje, de bomen zien er zo knus uit. Ik wens jullie ook een mooi, liefdevol en gezond 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaartjes Trijntje. Ik heb de link opgeslagen. Leuk voor volgend jaar met de klas.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke gevouwen kerstboompjes . Dank je wel voor de uitleg .
    Nog de beste wensen voor een goed gezond , creatief 2020
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk die mooi gevouwen boompjes op je kerstkaarten Trijntje. Ook voor jou de beste wensen voor het nieuwe jaar. Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi gevouwen boompjes, Trijntje. Ziet er best ingewikkeld uit. Zal eens een blik werpen bij Irene.
    Alle goeds voor 2020.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh, wat een leuke kaartjes heb je gemaakt! Ik ga deze zeker onthouden, nu ik dat papier zie...lijkt op een pakje papier dat ik heb en ik denk dat het heel leuk zal staan...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten. Leuk dat je nog tijd had om ze te maken.
    Ook voor jou de beste wensen voor 2020.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze lijken heel moeilijk hoor maar het resultaat is erg leuk.
    Groetjes caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Supergave boompjes zijn het geworden, en meteen weer een hele serie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk de kerstboompjes op deze manier! Heel erg mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Trijntje, voor jou ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar. Je kaartjes zijn weer goed geslaagd. Ik heb zulke kerstboompjes ook wel eens gevouwen, leuk hoor.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Toffe kerstboomkaartjes, heb ik ook nog gemaakt, eenmaal je bezig bent met vouwen kan je er snel een aantal maken he.
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Trijn, voor jou ook alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar!
    Wat een leuke kaarten,ik ga deze techniek zeker eens bekijken.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een leuke kaartjes zijn het geworden ! mooi vouwwerk heb je gedaan
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    nog een gezond, creatief 2020,
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Trijntje,
    De Beste wensen voor 2020.
    Wat een mooie kaartjes, heel speciaal wel een prachtig resultaat.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nog de beste wensen, Trijntje! Je kaarten vind ik geweldig, mooi die vouw boompjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jij ook de beste wensen voor een gezond en gelukkig 2020. Je hebt hele mooie vrolijke kerstkaarten gemaakt met de gevouwen boompjes. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Folle lok en seine Trijntje.

    Wat een gave kerstbomen (kaartjes) heb je gemaakt.

    Jij noemt dit eenvoudig???? Ik heb gekeken naar de uitleg maar nu (nog) abracadabra voor mij.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje