02 oktober 2021

kleinkinderen geboren

Hallo allemaal .

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaarten van donderdag.

Deze kaarten heb ik een tijdje terug al eens gemaakt . Ze zijn beide al verstuurd.  Ik had een kaart nodig en toen heb ik er meteen twee gemaakt..  Vind ik handig want dan heb je de spullen toch te voorschijn. Heb binnenkort weer een kaartje nodig voor een opa en oma... Dus binnenkort maar weer eens  dit soort kaarten maken. Vind het erg leuk om te maken. Deze plaatjes zijn ook zo leuk voor babykaarten. Je kan er leuke vrolijke kleuren papier bij combineren.  Voor het maken papier uit verschillende Marianne design, pretty paper blokken gebruikt.




Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Allemaal een fijn dag. 

Groeten Trijntje

20 opmerkingen:

  1. Prachtige babykaarten voor de opa en oma.
    De plaatjes blijven leuk.
    Fijn weekend.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn té schattg en wat heb je de verschillende papiertjes mooi gecombineerd..ik vind dat altijd héél lastig en doe daarom ook bijna nooit aan sketches mee.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat schattig! Heerlijk frisse kleurtjes, die passen inderdaad heel goed bij de plaatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zijn die snoeperig!!!! Geweldig mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat en schattige kaartjes! Ik vind dit soort altijd moeilijk want je doet het eigenlijk te weinig! Maar ze zijn super schattig geworden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superschattige kaartjes met de leuke plaatjes, kleurtjes en details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige plaatjes heb je gebruikt. Het zijn mooie kaartjes geworden!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe kaart. Heel mooie kleuren.
    Awesome card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja ik weet het nog dat je zei: ik heb er meteen vier gemaakt!
    Ze zijn ook heel leuk die plaatjes en je kaartjes prachtig met het mooie papier! Ik heb ook je kerstkaartjes nog even bekeken en die zijn erg mooi met die boompjes en de rendieren. Lekker bezig Trijntje fijnavond en zondag morgen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super schattige kaartjes maakte je…geweldig! De plaatjes zijn zo lief!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je mooie en schattige kaarten gemaakt met de leuke plaatjes en ook het papier is weer superleuk erbij,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lieve muisjes kaartjes heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze beide erg mooi geworden Trijn, de plaatjes zijn van zichzelf al zo mooi en dan met jouw mooie papier en details…super xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lieve kaarten, vooral de onderste met de ronde stans vind ik mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oooh wat een super schattige kaartjes en zo lekker fleurig! Ik las ergens dat je op vakantie bent, veel plezier nog!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee schattige kaartjes Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke grootouders kaartje!
    De bloemetjes fleuren het geheel mooi op.
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg leuke kaarten Trijntje.
    Verrassende kleuren papier heb je gebruikt!
    Ik houd ook zo van deze plaatjes en gebruik ze ook vaak.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. schattige kaarten heb je gemaakt Trijntje.
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje