04 oktober 2021

Kaarten met boeketjes.

 hallo allemaal..

Allereerst bedankt voor de reacties op de kaarten van  afgelopen zaterdag. Heel leuk om te lezen.


Vandaag laat ik de  kaart  zien die ik voor Ina heb gemaakt. Deze heb ik onlangs op een knutseldag met mijn moeder gemaakt. Mijn kaart was een pechkaart... Verschillende keren uit elkaar gehaald en opnieuw opgeplakt... vlekken op papier stempel mislukt. Gelukkig  eind goed al goed...

De vaasjes lagen al even te wachten... Zo leuk om boeketjes te maken.. Er volgen meer. Heb nog wel wat ideetjes in het hoofd.



Heb me laten inspireren door deze foto ,  die had ik in de vakantie gemaakt. Het zijn zulke mooie bloemen de rode zonnehoed , echinacea purpurea..


Was net te laat met het insturen met de scrapling voor een uitdaging... We hadden ook  een klein boekje met verschillende bloemetjes gemaakt. Die is ondertussen verstuurd naar  Rosina.


Dit is de oude foto want deze kaart moest ook weer uit elkaar.... Had de kaart op de kop geschreven... dat vind ik toch niet zo leuk. ik heb er toen een groene kaart achter geplakt... Ik hoop als we de volgende keer met de vaasjes en bloemen aan de slag gaan dat het beter gaat... en niet alles weer uit elkaar hoeven te halen... Soms heb je dat, gelukkig niet vaak.... Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.


Gisteren   zag ik bij het blog van https://2sistersontheblog.blogspot.com/2021/10/winnaar-challenge-54.html dat onderstaande  kaart in de top 3 is gekomen… hoe leuk kan dat zijn….
 

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje 



31 opmerkingen:

  1. Het zijn schitterende kaarten met de leuke boeketjes in de mooie vaasjes Trijn. Ik vind de zonnehoed bloemen ook prachtig, heb deze al verschillende keren hier in de tuin gezet maar wil niet groeien hier,in ons vorige huis groeiende hij wel prachtig …gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig geworden!! Het is in iedergeval met veel toewijding gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks al het vele werk dat je gehad hebt aan de kaartjes, zijn het juweeltjes hoor!
    En je kaartje is een terechte top 3 waard hoor! Zo lief dat plaatje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaartjes met de leuke kleurtjes en mooie vaasjes met bloemen ondanks dat het eerst niet lukte zijn ze heel goed gelukt
    gefeliciteerd met je toppertje altijd leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eind goed al goed heet dat 😉, het zijn beeldige boeketten in de leuke vaasjes! Prachtig die zonnehoeden, in Groningen 4x geprobeerd maar géén succes in de tuin helaas. Gefeliciteerd met je leuke babykaart!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee prachtige kaartjes Trijntje....wat zijn de vaasjes leuk he....je hebt ze mooi gevuld met bloemen!
    Gefeliciteerd met je topper...ook een hele leuke!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten met de vaasjes vol met bloemen.
    Sommige dagen wil het ook echt niet lukken hé, gelukkig heb je het nog op kunnen lossen.
    Gefeliciteerd met je top3-notering, ook al zo'n leuke kaart
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zijn twee prachtige kaarten geworden. Ja soms heb je van die dagen dat het tegenzit, alle goede dingen in drieën denk ik dan maar. Het eindresultaat telt en dat ziet er prima uit!
    Gefeliciteerd met je toppertje!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaarten en gefeliciteerd met je toppertje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn 2 supermooie kaarten geworden met de leuke vaasjes en boeketten. Soms zit het wel eens tegen, bij mij ook en dan gaat alles weer los,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo herkenbaar, er ligt hier no ook een kaart die maar niet wilde lukken... ik stop er dan meestal maar mee en kijk de volgden dag verder. Aan jouw foto's zie ik niets mis, dus goed opgelost allemaal. Heel mooie resultaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Van de pech is niets meer te zien hoor, prima opgelost!!! En het zijn mooie boeketjes geworden in je vazen! Heb het ook wel eens gehad een kaart op de kop geschreven en ja dan maar afsnijden en andere kaart erachter doen!
    Happy holiday en mooi weer!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Herkenbaar Trijntje .
    Zolang het maar op te lossen is .
    Je kaartjes zien er super leuk uit.
    Mooi de vaasjes met bloemen .
    Gefeliciteerd met je topper .
    Groetjes , Ell-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Trijntje.
    ja vaak als er 1 ding mis gaat gaan er meerdere dingen mis. Dat heb ik inderdaad ook wel eens. Maar je kaarten zijn allemaal weer mooi. Die vaasjes heb ik ook en die liggen nog nieuw in de verpakking. Jammer dat je te laat was voor de scrapling.
    Rosina zal vast blij geweest zijn met de kaart.
    Geniet lekker verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, mooie kaarten met de prachtige boeketten! Jammer dat ze niet zo makkelijk tot stand zijn gekomen, maar gelukkig is het eindresultaat heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi met zo'n fleurig boeket, Trijntje.
    En gefeliciteerd met je toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat kan het soms tegen zitten met kaartenmaken hè? Maar het eindresultaat ziet er bij allebei prachtig uit.
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De bloemen en vaasjes zijn altijd leuk en je hebt er mooie kaarten mee gemaakt. Gelukkig is het toch nog goed gekomen met de kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super zijn je kaarten weer, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lekker fleurig deze kaartjes en soms zit het wel eens wat tegen helaas! Gefeliciteerd met je leuke kinderkaartje!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hele leuke bloemenkaarten. Leuk dat je je voor de eerste liet inspireren door de foto.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het is toch helemaal goed gekomen met deze kaarten! Wat een prachtige boeketten zitten er in je vaasjes. Gefeliciteerd met je toppertje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele mooie bloemenkaarten.
    Dit heb je prachtig gemaakt.
    Proficiat met je toppertje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Soms gaat dan alles mis hè, maar van die pech die je had is niks meer te zien hoor. Wat een prachtige kaartjes zijn het geworden, heel leuk die boeketten!

    Via deze blogpost wil ik je ontzettend bedanken voor je lieve verjaardagspost die ik gisteren opende op mijn verjaardag. Wat een gezellig kaartje met het leuke schortje, heel gaaf gemaakt. Deze prachtige kaart staat gezellig in de kast! Net zoals je mooie kaart voor onze bruiloft, wat een lief kaartje is dat ook. Zo mooi gemaakt! Ik heb je blogpost van dit kaartje ook nog even teruggelezen. Heel erg bedankt voor beide kaartjes!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Uiteindelijk heb je hele mooie kaarten met de vaasjes en bloemen gemaakt. Zo gaat het soms, bij mij ook hoor maar dat hoort er ook bij:) Fijne dag Trijntje. Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met je kinderkaartje, leuk toch! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaarten met de boeketten.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel gezellig die mooie boeketjes op je kaarten Trijntje en bloemen kun je voor zoveel gelegenheden gebruiken, altijd handig om in huis te hebben. Ja dat kun je wel eens hebben dat het tegenzit maar ach je bent er lekker mee bezig he...hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee mooie kaarten met een boeket bloemen. Allebei heel verschillend. Je kunt denk ik eindeloos variëren.
    Gefeliciteerd met je topkaart.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie bloemenkaartjes en heel leuk met de vakantiefoto als inspiratie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje