14 januari 2021

Kerstkaarten week 2

 Hallo allemaal.


Vandaag alweer donderdag kerstkaarten dag bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/01/kerstkaart-week-2.html . Had wat extra kerstmannen  COL1391 gestanst en in elkaar gezet. Was zo lekker bezig en had inspiratie. Had een paar andere kaarten met de ronde lay outmal LR0677  gemaakt.  Kwam bij het opruimen dit mooie blok van craft sensations tegen. Uit dit blok heb ik verschillende  papiertjes gecombineerd. De boompjes zijn gemaakt met CR1483. De bloem met CR1478.  Achter de kaarten zet ik een standaard gemaakt met CR1507. Alle mallen zijn van Marianne design.


Was zo lekker bezig dat ik meteen twee  ongeveer dezelfde kaarten heb gemaakt. Direct maar goed beginnen..



Ben benieuwd wat jullie van de kaarten vinden. Zit op dit moment helemaal in de flow van deze ronde lay-out mal.... Heb er onlangs verschillende kaarten mee gemaakt. Ze komen tzt hier  wel verschijnen.

Vandaag is onze blogdin Gerie jarig. Heb natuurlijk een kaart voor haar gemaakt. Zaterdag laat ik die zien gelijk met de kaarten die ik voor Erie en Suzan maakte... Die zijn morgen en overmorgen jarig.. Dus wat in het vat zit...

Het is hier nu mooi vorstig.. Een echte winterse lucht. Straks er nog maar even uit.

Allemaal een fijne dag en tot later.

Groeten Trijntje 

38 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje leuk de kerstman erop en mooie dp papiertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten. Mooi de papiertjes gecombineerd.
    Fijne dag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaartjes in lieve kleuren en een schattige kerstman!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo mooi deze 2 ronde kerstkaartjes Trijntje...de vakjes heel ooi opgevuld met leuke accentjes...en de kerstman staat er echt als blikvanger...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig alle bei Trijntje mooi papier en past mooi op de ronde mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, ze zijn allebei supertof geworden met de kerstman, hij komt leuk uit op dit papier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik moet er nog aan beginnen om met deze mal kaarten te maken. Jij hebt er 2 mooie creaties mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee mooie kaarten, Trijntje. De onderste spreekt mij het meest aan. Ik zal die mal ook weer eens tevoorschijn toveren.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn alle twee heel mooi. Fijn dat je zo lekker in de flow zit en ik vind die mal ook zo leuk om mee te werken. Bij ons is het flink bewolkt, maar ik ga toch een wandeling maken!
    Fijne dag, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaarten Trijntje met deze mal.
    Het blijft een leuke kerstman.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zijn ze, kijk uit naar de rest Trijntje én natuurlijk de creaties voor de jarigen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten heb je gemaakt, lekker dat je zo in the flow zit.
    De kerstmannen doen het goed op je kaarten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart en die kerstman staat er erg mooi bij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg leuk dit model, het is ook op zoveel verschillende manieren in te vullen. Deze kaartjes met de supercute kerstmannetjes zijn ook echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat zijn ze mooi Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie cirkel kerstkaarten met de kerstman erop laat je vandaag gezien! Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. In een woord schitterend.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Knap om elke keer weer zoiets moois te maken met de cirkelmal, de kerstman doet het goed op de leuke achtergrond.
    Hier was het ook koud, maar wel lekker zonnig,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. 2 hele leuke kaarten zijn het geworden met de mooie mal je kunt er echt alle kanten mee op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jij gaat gewoon door met de kerstmannen Trijntje.
    Je hebt twee schitterende kaartjes gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je hebt twee mooie kaarten met de ronde mal gemaakt. Leuk zoals je het papier gecombineerd hebt. En gelijk weer 2 kerstkaarten klaar. Top!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten heb je gemaakt met die ronde mal, ik moet hem ook weer eens meer gaan gebruiken. Want hij is super mooi.
    Ja het is hier heerlijk met het zonnetje vanmiddag, heb ook een flinke wandeling gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele mooie kaarten heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het blijft een mooie snijmal deze cirkel. Prachtige combinatie van papier en kleuren.
    Schitterend gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw, Trijntje! Prachtige kaarten zijn het geworden. Wat heb je er mooie papiertjes bij gezocht, en dan die roze glitter kerstbomen, enig!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi en je hebt je papiertjes mooi weten te combineren !
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind ze leuk!! De kerstman combineert leuk met de papiertjes. Die ronde mal doet het bij mij ook goed op dit moment.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kerstkaart Trijntje. Ik vind ze heel leuk die ronde kaarten dus ga vooral door 😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaarten, Trijntje. Dit is zo'n leuke mal. Mooi papier heb je gebruikt.
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee hele leuke kerstkaarten Trijntje. Fijn dat je zo lekker in een flow zit. Mooi dessin-papier vind ik dit.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Leuke kaarten Trijntje, het papier vind ik erg mooi. Heerlijk dat je zo in de flow zit. Vanmiddag zijn wij ook nog even naar buiten geweest, we hebben herten gezien, daar word ik toch zo blij van.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hele mooie kaarten hoor! Werkt fijn hè, als je zo in de flow zit. Vergeet je alles om je heen. Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oh nee, is Eri morgen jarig? Dan ben ik dus te laat! Nou ja, komt wel goed. Jouw kerstkaarten zijn heel mooi. Die stans ligt hier nog te wachten. Het projectje waar ik mee bezig was kostte toch wat meer tijd dan ik had gedacht, dus kwam ik er niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Twee hele leuke vrolijke kerstkaarten Trijntje. De mal die je hebt gebruikt is ook een hele leuke en zeker eentje om vaak te gebruiken. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Twee mooie vrolijke kaarten
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ooo in kerstsfeer zijn deze makken ook SuperMooi Trijn, knap werk.
    Fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje