16 januari 2021

Drie jarige blogdinnen

 Hallo allemaal.

Een lange blogpost......Vandaag laat ik de verjaardag kaarten zien die ik voor Geri  Erie en Suzan heb gemaakt. Ze zij  alle drie heel verschillend... Dat vind ik nu zo leuk aan onze hobby. Door de loc down veel thuis en meer tijd voor de hobby. Wat zijn we er blij mee... Vervelen ons nooit . Het blijft leuk om kaarten te freubelen en zeker als je weet dat de ontvangers het waarderen


Gerie  was afgelopen donderdag jarig. Voor haar heb ik een kaart gemaakt met een patroon van mijn schatkaart FB groep. Had nog een mooi blok van Stamperia Hortensia liggen . Daar ben ik mee aan de slag  gegaan. 







Was heel leuk om deze kaart te maken... Iedere keer even weer wat nieuws bedenken. Heb er een aantal dagen over gedaan. Zo'n kaart moet groeien.  Voorop het ronde malletje is een oudje van Marianne design en de lange mal binnenin ook een mal van Marianne design.
Deze kaart laat ik meedoen bij het blog van https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2021/01/challenge-9-alles-mag.html daar mag alles 

De kaart hieronder heb ik voor Erie  gemaakt in de Vintage stijl. Heb voor het maken van de kaart 
papier van Maja design gebruikt. Het vintage plaatje is van  Gerda. Daar vind ikzelf deze kleur papier wel erg leuk bij staan.


Heb mallen van Marianne design gebruikt. De ronde grote mal en de takjes .. De leuke bloemen had ik nog in de doos zitten. Deze kaart laat ik meedoen bij het blog van http://2sistersontheblog.blogspot.com/2021/01/challenge-46.html daar willen ze vintage zien.

Dan komt nu de derde kaart die heb ik voor Suzan gemaakt. Ben met  met kruissteken aan het borduren gegaan. Vind dit zelf zo'n leuk kaart model.. Daarom nog een keer gemaakt. 


Het is zo leuk om papier en de kleurtjes garen bij elkaar te zoeken... Je krijgt dan telkens weer een ander effect.
Hebben jullie het geduld op kunnen brengen voor dit lange bericht...??

Volgens de  weer berichten zouden we sneeuw krijgen... Hier is het nog  groen !

allemaal een goed weekend .

Groeten Trijntje 

37 opmerkingen:

  1. 3 prachtige kaarten voor de jarige dames!
    Hier blijf je naar kijken, dus vervelen doe ik me niet, hahaha.
    Als je het mij vraagt alle drie toppers:)
    Hier in het oosten ook nog geen sneeuw.Afwachten denk ik, als er genoeg valt ga ik een sneeuwballen gevecht doen in de tuin met mijn man, lockdown gekte noem ik het maar, lol!!!
    Jij ook een fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt.
    Alledrie zo verschillend, maar alledrie zo mooi.
    Hier is het ook nog groen, ik ben benieuwd
    Fijn weekend,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn we alle drie verwend met jou prachtige kaarten Trijntje! Heel tof om ze zo verschillend te maken! Bedankt dat ik zoiets moois mocht ontvangen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker tot het eind toe alles gelezen en bewonderd, je hebt jezelf overtroffen met 3 schitterende kaarten en dat je er niet 1 2 3 mee klaar was is duidelijk te zien...a labour of love Trijntje!
    Hier gisteren wat vlokjes toen ik boodschappen deed
    verder net als vandaag donker en grijs...niks aan!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt 3 schitterende kaarten gemaakt! Ik heb het hele bericht bekeken en gelezen! Ik heb hier nog geen sneeuwvlok gezien maar dat komt nog denk ik!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb heel het bericht bekeken en gelezen. Mooi hoe je voor de 3 jarige iets anders gemaakt hebt. Alle kaarten zijn super mooi geworden. In België voorspellen ze voor deze namiddag ook sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alledrie heel mooi, je kaartje voor onze challenge springt er natuurlijk uit hihi.
    Leuk dat je weer meedoet, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het was een genoot om je bericht te lezen Trijntje, 3 schitterende kaarten zijn door je handen gemaakt, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes en het was een genot om het hele bericht te lezen en je foto's te bekijken hoor! Prachtig die kaart met de hortensia's, heel mooi papier. De vintage voor Erie ook supermooi gemaakt! De kleurige kaart voor Suzan ook een schatje! Leuk geborduurd en die wol in het mandje! Erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige serie kaarten Trijntje.
    Leuk modelletje de eerste.
    Je vintage kaart is schitterend.
    En je borduurkaart is top.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, echt drie supermooie kaarten. Bij de eerste 2 prachtig dp gebruikt. En de derde is zo leuk met het borduursel en de breispulletjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat zijn 3 prachtige kaartjes die je voor de blogdinnen heb gemaakt Trijntje
    Ja en zeker de bovenste voor Gerie haar verjaardag is een juweeltje...Prachtig papier heb je ervoor gebruikt. maar ook de 2 andere dames zullen heeeel tevreden zijn met de prachtige kaartjes..je ben weer heerlijk creatief geweest...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow het zijn stuk voor stuk beauty's geworden en schitterend papier heb je ook gebruikt echt prachtig Trijntje!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee Trijntje, hier sneeuwt het nu lekker door en ik zit op de bank van het uitzicht en jouw prachtige kaarten te genieten. Jeetje ze zijn alle drie práchtig. De kaart voor Gerie met het hortensia-papier is een heel mooi model en je hebt de spulletjes heel mooi verwerkt zonder dat het té druk wordt. De vintage kaart is mooi zacht van kleur en zo lief rondom met stiksteekjes versierd. En dan die voor Suzan is ook heel gaaf, leuk met die ritssluiting ertussen. Echt genieten dit, deze dames zijn bofbipsen ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je drie prachtige kaartjes voor de blogdinnen gemaakt Trijntje.
    Allemaal een beetje in hun eigen stijl....leuk gedaan!
    Het sneeuwt hier inmiddels ook al een paar uurtjes.
    Groetjes en tot gauw weer,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Drie prachtige creaties heb je gemaakt, de eerste had ik al op FB bewonderd, ook de andere kaarten zijn super, dat mandje met wol etc.heb ik ook pas gekocht. Hier gelukkig nog géén sneeuw
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. 3 verschillende maar prachtige kaarten. De eerste springt er voor mij uit door het gebruik van het hortensia papier. Vintage is niet mijn ding maar vind het bij anderen wel weer leuk om te zien en de derde kaart vind ik leuk met het geborduurde plaatje en de rits.
    Kortom: een geslaagde post vandaag!
    Hier ook nog geen sneeuw. Maar volgens het journaal gisteren komt het ook vanuit het westen. Dan ben jij wel eerder aan de beurt dan wij hier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo jij hebt het maar druk gehad met ons Trijntje! Alle drie zijn ze prachtig en ik keek er van op zo super tof gemaakt met dat mooie stamperia papier. Altijd meer werk maar het heeft wel zijn vruchten afgeworpen hoor! Nu zie ik ook hoe leuk die rits is op de kaart van Suzan! We zijn enorm door je verwend!!!
    Het begon hier rond half 4 te sneeuwen en ga na het eten mijn snoboots aan doen en heerlijk rondje om!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Drie prachtige kaarten heb ook alles gelezen en met bewondering gekeken.
    Kaart één voor Gerie , wat is ze verwend met de kaarten.
    De kaart voor Erie mooi plaatje en heel mooi met de kleuren gewerkt een echt vintage , romantische kaart.
    De kaart voor Susan ook leuk gemaakt zo met de rits ertussen , leuk idee.
    Ook mooi geborduurd volgens mij kwam er al meer in het mandje . De spreuk die je hebt gebruikt hangt bij mij aan de deur.
    Hebben ze niks meer om aan te merken hoe vol het ligt.
    Hier ligt een beetje sneeuw .nog een fijne avond .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Supermooie kaarten maakte je voor de jarigen...prachtig en mooie kleuren!
    Hier is alles wit...mooi weer om te zien was lang geleden!
    Fijne zondag, groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Drie hele mooie kaarten mooie kleurencombinaties heb je gebruikt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Drie verschillende, maar alledrie even mooi. Prachtige details!
    Hier (Brabant) sneeuwt het al vanaf een uur of half 3 (nu is het half 8), en er ligt een leuk laagje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk zo'n lange post. En dan ook nog 3 prachtige kaarten. En zo verschillend. Heel mooi gedaan.
    Het wordt hier nu wit maar het is een beetje rommel wat naar beneden komt. We gaan het zien.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat mooi dat je voor 3 medebloggers heel gericht aan de slag ging om iets te maken wat bij ze past. Prachtig resultaat en ik denk dat de ontvangers er heel blij mee zijn. De eerste springt er echt uit wat mij betreft.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zo Trijntje, dat zijn geweldige kaartjes. Die voor Gerie, kan ik me helemaal indenken dat hij moet groeien. Hij is prachtig geworden!
    De kaart voor Eri is ook supermooi! En de laatste voor Suzan is zo fris en leuk met dat handwerkspul er op en een borduurtje.. Die rits is echt gaaf! Ze zullen alle drie wel in de smaak gevallen zijn. Ik lees even de reacties terug, dan kom ik er vanzelf achter..

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt,alle drie even mooi. En een prachtig verhaal erbij. De sneeuw kwam hier pas tegen de avond en is nu vanmorgen alweer bijna weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Drie prachtige kaarten Trijntje. Alle drie verschillend maar even mooi. Prachtig papier heb je ook voor de bovenste gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zeker weten dat ik jouw blog uitlees en je mooie kaarten stuk voor stuk bekeken heb Trijn! Door wat je erover verteld gaan de kaarten veel meer leven en zie je wat een werk het was....3 hele verschillende kaarten maar erg mooi! Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Van de eerste vind ik het papier schitterend.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie kaartje voor de jarigen, zo leuk allemaal zo verschillend.
    ik verveel me ook niet met onze fijne hobby
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ze zijn alle 3 zo mooi. Voor de eerste heb je prachtig papier gebruikt.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaarten Trijntje.

    Heb alles goed bewonderd en gelezen. Je hebt het
    er maar druk mee gehad. Resultaat is top.
    Uiteindelijk begon het hier om 16.30 te sneeuwen.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Drie zeker heel verschillende kaarten en alle drie met hun eigen charme! Wat een mooi model ook, die eerste kaart! het vintage past perfect bij Gerie en het geborduurde kaartje is ook een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. super leuke kaart
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girls creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje