28 januari 2021

kerstkaart week 4

 Hallo allemaal

Bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart die ik voor Tess gemaakt heb.


Vandaag is het kerstkaarten dag bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2021/01/kerstkaart-week-4-challenge-januari.html Het beloofd weer een regenachtige dag te worden... Jammer dat winter niet even door gezet heeft.. Dat beviel wel met de mooie zonnige dagen.


Ben weer met de ronde mal aan de slag gegaan. Had bij anderen al eens gezien dat ze deze plaatjes van Marianne design hadden gebruikt op de ronde mal. Had ook nog een stel in een doosje en in het kader van opmaken van oudere materialen . Vind ik dit een leuke manier.. Ben er  mee aan het schuiven gegaan. Zie het resultaat onder op de kaart.




Om er wat kleur in te krijgen heb ik onder de bloem een stansje gemaakt met blauw glitterpapier van Marianne design.  Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Allemaal een fijne dag

Groeten Trijntje

PS bij het blog van http://creativesketchygirls.blogspot.com/2021/01/winnaar-en-top-3-challenge-55.html ben ik met onderstaande kaart in de top3 gekomen .



41 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje de layoutmallen zijn zo mooi ik heb de vierkante heb voor mijn ouders afgelopen kerst de zelfde plaatjes gebruikt in de vierkante layout past er heel mooi in
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi in die bruintinten en dat blauw en wit fleurt de kaart inderdaad mooi op! Je winnende kaartje is trouwens ook prachtig met al die kleine bloemtjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zoals je hebt zitten schuiven met deze plaatjes! Het is een prachtige kaart geworden! Tof met het beetje blauw! Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie manier van vakjes vullen Trijntje. Dat blauwe stansje onder de mooie bloem geeft inderdaad een leuk, speels effect. Een mooie kerstkaart erbij.
    Gefeliciteerd met je toppertje, dat was ook een plaatje.
    Ja inderdaad jammer van het weer, doe mij maar vrieskou met een zonnetje;)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt de vakjes mooi opgevuld, inderdaad een leuke manier om die plaatjes te verwerken. Persoonlijk vind ik het blauw wel erg fel bij de monochrome plaatjes, maar dat is een kwestie van smaak.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie plaatjes waarmee je de vlakken hebt
    gevuld.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow.....prachtige kaartjes Trijntje....vooral de ronde kaart vind ik schitterend....maar dat komt omdat het in mijn lievelingskleurtjes is!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig goed geschoven met de plaatjes, de bloem is schitterend erbij. Gefeliciteerd met je winnende kaart, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Mooi met deze mal.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie cirkel kaart heb je gemaakt met deze winterse plaatjes! Gefeliciteerd met je topt 3 kaartje. Bedankt voor je deelname bij 52 weeks to christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie kaart
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi het blauw erbij en een leuke manier om je plaatjes op te maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooie kaart! Dat blauwe takje is een heel aanvulling op je kaart.
    Ik twijfel nog steeds zo over deze mal, ik zie veel leuke kaarten ermee langskomen, maar ik weet niet of het bij mij past en tsja, je kunt niet alles hebben hè.
    Gefeliciteerd met je topper, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje hoor met fijne plaatjes en mooie kleuren en proficiat met je toppertje !
    Groetjes,
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad een fijne manier om oude materialen op te maken, het resultaat is mooi en fijntjes! Van harte met je top 3 plekje, altijd leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ronde mal is idd heel geschikt om oude materialen op te maken. Leuk gedaan met de bloem.
    Proficiat met je topper!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi die verdeling in de vakken en het blauwe accent maakt het helemaal af !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Blijft een leuke mal en heel geschikt voor vele gelegenheden. Jouw werkje is prachtig. Heb vandaag ook 2 kaarten gepost gemaakt met de ronde mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh, ik vind hem prachtig! Wat heb je dat mooi gedaan.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goed idee om zo je plaatjes op te maken en wat mooi, de blauwe kleur erbij, dat haalt de kaart helemaal op.
    Hier is het vandaag ook donker en nat,
    Groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Geweldig zijn de plaatjes, ik ben gek op deze dieren. Mooie kaart!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een prachtige kaart en die plaatjes heb ik ook nog. Leuk hè wat je allemaal tegenkomt als je oudere materialen op gaat maken! Gefeliciteerd met je top kaart.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een heel mooi kaartje met al die leuke plaatjes! Ik vind een mooie stans en zo leuk met al die verschillende plaatjes. Gezellig dat je meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Trijntje!
    Gefeliciteerd met je topkaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is weer een mooie, sfeervolle kaart! Ja erg he hoe je jezelf zo kunt frustreren om iets naar je zin te krijgen? Maar het gepuzzel is het ook op jouw kaart voor Tess waard geweest, hij is erg feestelijk. Groetjes! Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje Trijntje
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie kerstkaart is het geworden en verrassende blauwe kleur heb je erbij gekozen.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een prachtige kerstkaart en wat een leuk idee om die plaatjes op te maken, ik heb er ook nog een stapeltje van liggen, vind ze ook wel een beetje somber, maar op deze manier toch weer heel mooi.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart met al die plaatjes, Trijntje. Ik wil me daar ook nog eens aan wagen, het is er nog niet van gekomen.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Fijn dat je meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. heel mooi met die plaatjes, maakte ik ook al eens, vind je idee met het blauw als accentje bij je bloem super!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  32. een heel mooi kaartje met deze layout kaart Trijntje en die heb je prachtig opgevuld met leuke winterse plaatjes e...en dan die blauwe accentjes geven eriets speciaals aan
    Gefeliciteerd met je toppertje...dat is helemaal terecht ik vond dat ook een echte BEAUTY!!!
    groetjes Rosina
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik vind hem super!! Mijn cirkel moet ook maar weer eens op tafel. En ik heb ook nog van die plaatjes dus misschien leen ik je idee wel als dat mag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Prachtige kaart met de cirkelstans, leuk om allemaal bij elkaar passende stansjes te gebruiken. Gefeliciteerd met je top drie kaart.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  35. heel mooie kerstkaart, Trijntje. Met deze stans kun je ook ale kanten op.
    Je winnende kaart is ook super.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kaart hoor en gefeliciteerd met je toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik vind hem prachtig met deze mooie plaatjes! En het blauwe accent maakt het helemaal af. Topkaart!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Goed idee om zo je kaart toppers te gebruiken Trijntje en je blauwe toef is mooi erbij! Het is nu hier ook koud en guur, maar zondag en maandag beloven weer mooie zonnige dagen te worden! Alvast een goed weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Gefeliciteerd met je kaartje in de top 3, deze kaart is ook erg mooi! En je ronde mal kan je inderdaad gebruiken om oude plaatjes op te maken, goede tip van jou. Heb ook nog een verzameling..... haha. fijne avond, lieve groet Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heb je erg mooi gedaan om het blauwe accent eruit te laten springen Trijn, het is een prachtige kaart geworden. Fijn weekend xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje