30 januari 2021

Twee geborduurde kaarten

 Hallo allemaal.


Bedankt voor jullie leuk reacties op mijn ronde kerstkaart. Leuk om te lezen dat sommigen van jullie het blauwe takje een mooi accentje vinden en anderen vinden het kleurtje vinden het kleurtje niet zo...Gelukkig hebben we allemaal een andere smaak..


Deze keer heb ik een borduurkaartje gemaakt. Bij het blog van https://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2021/01/een-goed-en-gezond-2021-voor-jullie.html willen ze en bloem zien... Op de valreep gelukt om het kaartje klaar te krijgen.


Had nog een  voor geprikt kaartje van Stitch and Do set 076 daar heb ik deze kaart me gemaakt. Het plaatje komt ook uit dat setje heb met kleine details mijn eigen draai er aan gegeven. Heb mijn  eigen kleuren garen gebruikt.....Heb er een mooi vrolijk kaartje van gemaakt met deze kleuren.


Gisteren was  Wies jarig daar heb ik onderstaande kaart voor gemaakt. Wies houdt van vogeltjes... het is een winters kaartje geworden .Heb de kaart gemaakt met Stich and Do pakket 145. Voor het borduren de kleuren garen zelf uit gezocht.


Ben benieuwd wat jullie van deze geborduurd kaarten vinden...

Het is hier nu prachtig winter weer, gevroren. Zonnetje erbij.

Allemaal een fijn weekend.

Groeten Trijntje

35 opmerkingen:

  1. Mooi zijn ze, wat een hoop werk! Het ziet er heel fijntjes uit. Ik vind de kleuren blauw en bruin zo mooi bij elkaar passen, ik gebruik het zelf gek genoeg zelden, maar als ik het dan ergens zie vind ik het prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zien er allebei prachtig uit! Je hebt mooie kleuren gekozen, die perfect bij het plaatje passen!
    Voor jou ook een fijn weekend! Hier regent het.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaartjes heb je geborduurd en natuurlijk weer mooie bijpassende plaatjes erbij. Wies zal je kaartje erg mooi vinden ze houdt idd. van vogeltjes! Ik heb mijn wandeling net gemaakt het is wel brrr...frisjes maar lekkere frisse neus gehaald al is het zonnetje hier bescheiden.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn 2 mooie geborduurde kaarten geworden ja gelukkig weer een zonnetje te zien dat is veel beter en tegen kou kun je je kleden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie geborduurde kaartjes leuke plaatjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie borduurkaartjes heb je gemaakt. Leuke plaatjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi weer, Trijntje. Mooie kleurtjes die precies bij de plaatjes passen.
    Hier komt een heel waterig zonnetje kijken. Maar ondanks de gure oostenwind ga ik me zo toch even aan een ommetje wagen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 2 hele mooie kaarten met een geweldig mooi borduurwekje er op.
    Knap gedaan Trijntje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtig geborduurde kaartjes Trijntje....vooral de tweede vind ik qua kleur prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaarten Trijntje mooie geborduurd, koud en grijs is het bij ons, fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie geborduurde kaarten. Geeft altijd zo'n mooi effect en je hebt het gecombineerd met mooie plaatjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele mooie geborduurde kaartjes, vooral dat vogeltje is erg schattig! Dat patroon met al die kleine blaadjes is waarschijnlijk van Betty de Groote-Greven, die gebruikt altijd van die kleine blaadjes in haar patronen.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt Trudy. De patronen van Betty zijn heel herkenbaar... De bovenste is van Janine Siemerink.

      Verwijderen
  14. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt
    Zo mooi van kleur, de kaart met de vogels is echt super
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze zijn alle 2 superleuk, mooie kleuren van je 1ste kaart en die met het vogeltje echt zo mooi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaarten en mooi borduurwerk en ze zijn ook mooi van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaartje laat je weer zien Trijntje, met hele mooie borduurtjes erop...en Wies zal vast heel erg blij zijn met zo een BEAUTY...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gaaf kaartje is het! Dat patroon zo aan 1 kant van de kaart is erg leuk! En de kaart voor Wies is ook heel mooi! Ze is verwend zag ik al op haar blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee prachtige kaarten Trijntje. Mooie kleuren en het borduren maakt ze heel chique. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat heb je 2 hele verschillende prachtige borduurkaarten gemaakt.
    Zo knap hoe jij toch altijd iets bijzonders er aan toe weet te voegen!
    Die met dat vogeltje is ook zooooo lief.
    Een fijne zondag Trijn xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee prachtige kaarten Trijntje!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee mooie kaarten! De bovenste springt er voor mij echt uit, qua kleur èn layout. Mooi, die balans tussen plaatje en borduursel!
    Groetnis, Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie kaarten Trijntje.

    Ieder op zijn eigen manier. Zitten weer heel wat borduur uurtjes in.

    Noflike dei in groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige bloemenkaart voor de Challenge!
    Mooi patroon.
    Bedankt voor het meedoen aan challenge 30!
    Je winterse kaart voor Wies is ook een beauty!
    Fijne Zondag verder, eindelijk de zon:) liefs Steelsteekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Klasse!!!! Super joch. Mag je heel blij om zijn ,met zo’n mooie creatie.
    Brlijant card, very classy
    Claudia

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een beeldschone borduurkaartjes, heel fijntjes en in mooie pastellen. Prachtige plaatjes gebruikt en op de tweede vind ik het vogeltje zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Trijntje ik heb je een mailtje gestuurd!
    Heb een vraagje over de big shot.
    Groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. prachtige kaarten Trijntje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow twee hele mooie kaartjes
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. mooi zijn je kaartjes geworden ! geslaagd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Twee prachtiger geborduurde kaarten Trijntje.
    Mooi gecombineerd .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje