19 oktober 2020

Twee Drieluiken met vogeltjes en bloemen

 Hallo allemaal.

Borduren blijft leuk... Deze kaarten heb ik een tijdje geleden al gemaakt en verstuurd. Voor verjaardagen van volwassen kanjers.  Het patroon komt uit  Stitch and Do set 132. Design papier had ik nog in de doos. De bloemen op de blauwe kaart gemaakt met  mal Extra-Daisies  DF3451 .  de kleine vlindertjes met CR1354.  Plaatje van knipvel happy birds Jeane's Art CD11324.



Had ook  een gele uitvoering gemaakt omdat  deze kleur zo leuk bij het plaatje past.  De meesten zijn niet zo gek op geel. Zelf vind ik het als geheel wel erg   leuk. De bloemen op deze kaart zijn gemaakt met designfolder Extra Poppies DF3452 . plaatje van knipvel birds & flowers CD11220 van Jeane's Art. De blaadjes zijn gemaakt met  CR1272.


Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Allemaal  een fijne dag.

Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes weer Trijntje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt twee feestelijke kaarten geborduurd, de tweede is een echt zomerse kaart geworden in dat zonnige geel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beide kleuren zijn mooi, prachtige kaarten Trijntje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Trijntje,

    Prachtige geborduurde kaarten heb je gemaakt. Mijn schoonmoeder vond gele chrysanten vreselijk. Durfde ze niet tegen schoondochter te zeggen en ze nam tot grote hilariteit van ons iedere keer gele chrysanten mee. Dierbare herinneringen. Zelf koop ik niet snel witte bloemen.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes en leuk om het in dit model af te maken.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn twee prachtige kaarten Trijntje. Fijntjes geborduurd en leuke plaatjes. Mooi model heb je van de kaart gemaakt. Dit is toch post waar iedereen blij van wordt?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee prachtige borduukaarten Trijntje.
    Borduren blijft een leuk werkje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaarten heb je geborduurd, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je twee prachtige borduurkaartjes gemaakt trijntje.
    Drieluik kaartjes zijn een leuk model.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee prachtige kaarten. Mooi borduurpatroon ook met die vlinders ertussen. Ik vind de gele verse ook erg mooi, lekker fleurig zo en schattige plaatjes heb je erbij gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zal niet snel een geel t shirt kopen, maar meer omdat het mij niet zo mooi staat, maar geel op een kaart vind ik altijd heel vrolijk staan. Ik vind beide kaarten weer prachtig en dat patroon is leuk, met die vlinders. Ik vind de gele echt nog wat mooier dan die met blauw...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn weer leuk Trijntje! De gele spreekt mij net iets meer aan dan de blauwe. Komt misschien omdat de kleur net iets meer aanwezig is.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaarten met mooie bloemen! De gele is lekker vrolijk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn geweldig Trijn, jij weet van elk borduurtje wel iets bijzonders te maken.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ze zijn alle 2 superleuk, mooie combinatie van borduurwerk, plaatje en de bloemenrand,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat heb je dat weer prachtig gedaan! Je weet als geen ander borduurwerk te combineren met 3d en stansen tot een prachtige kaart. Ik ga dit keer voor de gele versie maar de blauwe is ook prachtig hoor!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende kaarten weer Trijntje! Hetzelfde en toch een heel andere uitstraling. Borduren blijft een mooie hobby

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie kaartjes leuk in de zelfde stijl maar toch weer anders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ze zijn prachtig Trijntje. Leuke modelletjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geel is een oh zó vrolijke maar moeilijke kleur en op jouw kaart springt het er uit, super mooi!
    Je vroeg naar Ben: uroloog zei dat de wond nog maar eens 2 weken goed moest genezen dus de situatie is nog stééds hetzelfde..volgende week terug en dan maar weer heel hard duimen dat hij alles wel weer zélf kan...
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een lekkere vrolijke kaartjes! Al onze muren in de slaapkamer zijn geel! Ik vind het wel lekker vrolijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige borduurkaarten!
    groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje