15 oktober 2020

Kerstkaart week 42

 Hallo  allemaal.

Vandaag alweer kerstkaartendag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/10/kerstkaart-week-42.html . Wat gaat de week weer snel... Wij zitten  een aantal dagen op de camping... Met de tent?? nee... We hebben een vw-kampeerbusje gekocht. We zitten nu heerlijk binnen . Lekker warm, kacheltje aan, muziekje erbij. Mooi in de natuur. In onze eigen bubbel ...   Het weer is hier prima om een ritje op de fiets te maken. Genieten met de herfst kleuren en het is zeer rustig. 

De kaart heb ik op de knutseldag met mijn moeder gemaakt. We zijn met de ronde mal van Marianne design aan de slag gegaan. We hebben ons door Tineke  http://tinekeskaartenhoekje.blogspot.com/      laten inspireren . Hieronder mijn uitvoering. Voor het maken van de kaart allemaal leuk materialen van Marianne design gebruikt.  De ronde mal LR0677, Het designpapier komt uit het Pretty paper bloc Snowflake Kisses , Het knipvel AK0082. De bloem is gemaakt met LR0128. De takjes gemaakt met LR0437 en LR0438. Het boompje met CR1483.

Tineke had ook een goede tip om de kaart te laten staan. Groot rond nogmaals uitstansen achterzijde op  2 of 3cm van boven rillen en aan de onderkant stukje recht afsnijden.... Dan blijft de kaart staan... Dat is dus de truc.. Had de onderkant rond gelaten en dan was het een soort wiebelkaart geworden.. Op de foto is het me niet goed gelukt om de kaart recht te laten staan... maar later wel..

 Bij het blog van http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/09/zien-we-door-de-bomen-het-bos-niet-meer.html     willen ze bomen zien.. Er staat een klein dennetje  op deze kaart en papier met boompjes dus er zitten een heel aantal op..

Allemaal een fijne dag.. Wij gaan zo een rondje fietsen.

Groeten Trijntje

40 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Prachtig in deze kleuren en heel mooi samengesteld.


    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de ronde mal zie hem heel veel voorbij komen schattige stempeltjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een prachtig kaartje! Ik heb de vierkante variant gekocht van deze serie, maar ik moet er nog mee aan de slag! Goede tip van de achterkant! Wij zijn net terug van kamperen en dat vind ik ook wel weer fijn, we hadden zoveel regen en wind gehad dat ik het wel een beetje zat was! Maar jullie veel plezier en hopelijk houden jullie het droog! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC en groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, je kaart is prachtig Trijntje! De mal is ook zo leuk, ik ben ook gezwicht, eigenlijk is hij veel te groot voor de Belgische post, ik ga me blauw betalen aan postzegels! Maar daar vinden we ook wel weer wat op! Nog veel plezier in jullie huisje op wielen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, Trijntje, deze leuke mal staat op mijn lijstje... mooie toef bloemen. En goeie tip om m neer te zetten!
    Wat gaaf dat jullie een vw kampeerbusje hebben, geniet er lekker van.
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met die ronde mal!
    Leuk dat jullie een VW kampeerbusje hebben gekocht mijn man wil er ook eentje voor zijn surfspullen!
    Veel plezier nog, groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi kaartje! Geniet van je vakantie, nu is het mooi weer.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend kaartje Triintje.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hij is énig en ik heb er bij de kaart voor Merit een standaarden achter geplakt en dan staat ie ook perfect! Je kunt direct meedoen bij het MD-Challengeblog.
    Veel plezier in jullie mini-huisje 😉.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk deze ronde kerstkaart!
    Geniet van jullie vakantie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje met fijne kleuren !
    En geniet van jullie knusse, gezellige vakantie.
    Groetjes en hou het gezond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart Trijntje met deze stans heb je gemaakt ,
    staat ook nog op mijn to do lijst binnenkort !! Geniet
    lekker in je buble , z'o'n campertje is top je kan alle
    kanten op nu , op de fiets , groetjes Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi dit ronde kerstkaartje Trijntje...en de vakjes weer prachtig opgevuld..de tip had ik ook al bij Ans gelezen...Ik heb deze stans nog niet, ik vond die laatsst wat aan de grote kant. maar nu ik dit kaartje zie is toch wel heel erg leuk
    een fijne vakantie nog in je kampeerbus....zal vast gezellig zijn
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zie de ronde lay-out mal op veel blogs verschijnen . Allemaal prachtige kaarten, ook die van jou is om van te snoepen. Geniet van je vakantie en het fietsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk dat jullie in een busje aan het kamperen zijn Trijntje. Je moet het nu inderdaad zelf zo gezellig mogelijk maken. Ik zit te genieten van je leuke vakjeskaart. Superleuk aangekleed en die tip is eigenlijk wel handig bij allerlei ronde kaarten. Dank voor het delen.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en nog veel kampeer plezier.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Enige kaart heb je gemaakt met deze leuke cirkel.
    gezellig en knus in jullie's VW busje, geniet ervan.
    Leuk dat je meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige Kerstkaart!
    De collage mal vind ik een echte musthave.
    Je hebt hem mooi aangekleed.
    Fijn verblijf op de camping en veel plezier met fietsen.
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Supermooie kerstkaart, Trijntje.
    Heel veel vakantieplezier in jullie VWbusje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kerstkaart Tijntje!..je hebt alles mooi verwerkt op je kaart.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, heel mooi frame en zo schattig ingevuld ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wow.....wat GAAF gedaan Trijntje!
    Het is een hele mooie kaart....je hebt de vakjes leuk gevuld!
    Volgens mij zijn het allemaal nieuwe producten van Marianne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuk om er met een busje op uit te trekken. Wij mogen helaas niet naar o s vakantiehuisje en zouden er nochtans eens deugd van hebben om er eens een weekendje uit te zijn...
    Prachtige kerstkaart, je hebt de vakjes mooi gevuld!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een plaatje is je kaart Trijntje, mooie bloementoef! Ohh dat is leuk zeg, een busje om mee op vakantie te gaan. Wij hebben het er ook wel eens over, een soort droom van ons, wie weet gaat het nog eens gebeuren. Veel plezier in ieder geval!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje en wat is ie leuk deze stans hè! ik heb eerst getwijfeld zal ik hem kopen maar toch over stag gegaan en wacht er met smart op, hihi Goede tip om hem te laten staan. Plaats je nog een mooie foto op je blog van het te gekke VW busje?!
    Bubbel ze fijn saampjes en geniet weer lekker!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Leuke mal heb je gebruikt.
    Geniet nog in je bubbel.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een prachtige kerstkaart heb je gemaakt met die leuke mal.
    en ook dat knipvel met die sneeuwpoppen is super schattig.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtig kaartje Trijntje! Vind de kleuren ook zo mooi!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zie heel veel boompjes hoor. Wat een leuke foto heb je als header. En heb je het niet koud 's nachts....jullie hebben wel geluk met het weer. Geniet er nog maar even lekker van!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een superleuke kaart. Ik vind dit papier en de plaatjes zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Heel leuk deze ronde kaart met die grappige figuurtjes ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een mooie kaart Trijntje, prachtig! En een handige tip om hem goed te laten staan.
    En nogmaals; superlief dat je een kaartje wilt sturen met mijn verjaardag! Dat vind ik zo leuk!

    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een geweldige kaart Trijn. Zoveel mooie details heb je erop verwerkt.
    Dat klinkt als heerlijk genieten,fijn!! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een gezellig kaartje en wat een handige tip om de mal zo te laten staan!
    Geniet nog lekker in jullie busje.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een leuke uitvoering met deze mal Trijntje! Het is inderdaad even puzzelen om het standaardje er recht onder te krijgen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Superleuk is deze stans en wat maakte je een prachtige kaart ermee, Trijntje! Ik maakte vroeger altijd zelf een standaardje, maar heb nu eindelijk een stansje ervoor, scheelt een hoop werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Mooie kerstkaart met de ronde vakjes stans, leuk om elk vakje te vullen. De tip van de extra cirkel en de onderkant afsnijden, kwam inderdaad van mij..
    Leuk dat jullie een kampeerbus gekocht hebben, nemen jullie de kat dan ook mee?
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze ronde stans is zo mooi ..prachtige kaart ook, groetjes uit Italie , Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wat een mooi winters tafereeltje op je kaart Trijntje, mooi is die stans met al die vakjes, ik heb er al veel leuke kaartje van voorbij zien komen. Leuk idee om de kaart te laten staan. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje