09 juni 2020

Uitdaging geen designpapier

Hallo allemaal.

Onlangs had ik een condoleance kaart nodig..... De voorraad was weer op. Heb weer een stel gemaakt. Meestal maak ik in een keer meerdere. Vind het lastig om dit soort kaarten te maken als iemand net is overleden. Maak de kaarten zo neutraal mogelijk. Heb de kaarten zonder designpaier gemaakt. Dat is de uitdaging bij https://mijnhobbyhonkchallenges.blogspot.com/2020/05/mhh-challenge-22-geen-designpapier.html

 









Zoals julle zien heb ik mijn voorraad weer aardig aangevuld. Heb de achtergrondjes met verschillende kleuren inkt gemaakt. De stempels  van de rieten en vogels zijn van Nellie Snellen. De tekststempels van Noor en Marianne design. Vlinders met een mal van Maranne design CR1354. Voor de afwerking heb ik er een rijgsteek omheen  geregen met naald en draad. Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje



32 opmerkingen:

  1. wat een prachtige kaartjes het is ook een lastig onderwerp maar deze zijn zo stijlvol
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn gewoon mooi, allemaal!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt Trijntje.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie serie heb je gemaakt Trijntje.
    Zoiets moet je inderdaad altijd klaar hebben liggen en maar hopen dat je ze voorlopig niet nodig hebt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze mooi. Vooral de eerste vind ik helemaal top. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel stijlvolle serie condoleancekaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie condoleance kaarten.
    Helaas hebben we deze ook nodig.
    De bovenste links vind ik persoonlijk het mooist.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaartjes super. Mooi van stijl en kleur !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie stijlvolle kaarten en prachtige layout Trijntje.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige elegante kaarten en zo mooi voor de gelegenheid!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie serie elegante kaarten Trijntje. Maak deze kaarten ook altijd zo eenvoudig mogelijk en dan ook meerder tegelijk.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaarten soms heb je ze jammer genoeg nodig
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kaarten, rustig en sereen voor zo'n gelegenheid. Hopelijk heb je ze niet snel nodig.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi, rustig en troostrijk en dáár gaat het tenslotte om bij dit soort kaarten die we géén van allen graag sturen.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie serie serene condolatie kaarten die soms nodig zijn
    Groet Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie stijlvolle kaartjes, helaas zijn ze nodig!
    Mooie achtergrondjes voor dit doel!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt!
    Hopelijk heb je ze voorlopig niet nodig.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie condoleance kaartjes.
    We hebben ze jammer genoeg ook nodig.
    Het is een prachtige sierie geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige serie troostgevende kaarten, Trijntje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende serie condoleance-kaarten! Prachtig!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ze zijn perfect Trijn. Die gaan veel troost bieden, hopelijk blijven ze lang bij je liggen! Lieve groetjes en een fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Trijntje,

    Wat een gave serie heb je gemaakt. Heel mooi en
    toch hoop ik dat het enige tijd duurt voor je ze nodig
    hebt.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt, leuke stempels en mooie zachte kleuren, helemaal top,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een mooie serie. Slim dat je er gelijk een aantal gemaakt hebt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een hele mooie serie condoleancekaarten. Mooie stempels en kleuren heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige serie condoleance kaarten! Inderdaad fijner om ze op voorraad te hebben voordat je ze nodig hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vind ze heel mooi! De afbeelding is prachtig en dat stiksteekje is ook weer net even wat anders. Het liefst heb ik ze ook op voorraad.. Vaak is een overlijden onverwacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooie serie Trijntje. Ja ik heb er meestal ook wat op voorraad liggen, datieve ze zo kan pakken. Soms maak ik juist wel als ik het weet voor iemand, om het persoonlijk te maken of omdat ik onder de indruk ben als iemand is overleden. Dan helpt het maken van de kaart juist om er zo mee bezig te zijn. Groetjes Nelleke u

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtige kaartenserie Trijntje! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Prachtige stijlvolle kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jij brengt me op een idee Trijntje.... wat heb je schitterende en stijlvolle kaarten gemaakt. Prachtig in zijn eenvoud.
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Prachtige ingetogen kaartjes Trijntje.
    Echt stijlvol.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje