07 juni 2020

Gastdesigner Cheerful sketches

Hallo allemaal,

 Allereerst bedank voor al jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van afgelopen week .  Met mijn moeder begint het zo langzamerhand echt wat beter te gaan, smaak en reuk komen wat terug, wat minder moe...  De misselijkheid is weg... Ze heeft nog wel veel rust nodig. Gelukkig konden we wel al knutselen...  We hebben afgelopen donderdag weer een paar mannenkaarten gemaakt. Ik zet er straks 1 bij haar op het blog.


Omdat ik bij  de uitdaging van cheerful sketsches van april met mijn https://trijntjeskaarten.blogspot.com/2020/04/vintage-kerstkaart.html  in de top 3 ben gekomen mocht ik gastdesigner zijn bij http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/06/challenge-juni.html  , hier vinden jullie  de schets. Persoonlijk vind ik het best een lastige schets. De kaart moest echt uit mijn tenen komen....    



De kaart is gemaakt met allemaal materialen van Marianne design. Het plaatje komt van een knipvel van Els Weezenbroek EWK1265. Daarom heen een rand gemaakt met CR1360 . Heb Pretty paper gebruikt uit het blok Summer Picnic.  Voor de afwerking bloemen gemaakt met COL1323, blaadjes met CR1272 en vlinders met COL1466.  Ik weet niet van welk merk de stempel is...... 
Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden. Heb de kaart wat gespiegeld, dat mag altijd bij deze uitdaging. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om mee te doen deze maand.

Ben met onderstaande kaarten in de prijzen gevallen... 
Bihttps://2sistersontheblog.blogspot.com/2020/06/winnaar-challenge-39.html was ik at random winnaar. Deze kaart heeft Jeanet van met gekregen.

Met de volgende kaart ben ik in de prijzen gevallen bij  http://mariannedesign.blogspot.com/2020/06/challenge-250.html. het was bij uitdaging 249


Deze kaart heb ik voor mijn voorraad gemaakt. 

Dit weer een hele lange post... ..

Allemaal nog een fijne zondag.

 Groeten  Trijntje.

23 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart me de prachtige bloemen en vlinders Trijntje.
    Gefeliciteerd met je toppertjes....die zijn ook erg leuk!
    Fijn dat het je moeder steeds beter gaat.
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou de kaart is ondanks dat je er moeite mee had erg mooi geworden Trijn, ik las het bij Miranda ook al dat ze er moeite mee had...Het papier vind ik SuperMooi en alvast in mn winkelmandje bij het egeltje gelegd hihi.
    Super dat je moeder aan het opkrabbelen is!!! Gefelicteerd met je toppertjes, ook beide zo mooi dus dikverdiend. Fijne avond xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke zomerse kaart in die leuke kleurtjes en met de mooie vlinders! Nou je moedertje heeft het dus écht behoorlijk te pakken gehad nu je al deze zaken opnoemt...gelukkig gast het steeds beter..ben masr héél zuinig op haar Trijntje! Laura is eindelijk niet meer zó KO na een ommetje, we zijn hoopvol dat de schade beperkt is/blijft want haar longen hebben een beste klap gehad.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En gefeliciteerd met je toppertjes natuurlijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je moeder heeft het gelukkig niet heel erg gehad Trijntje en fijn dat ze zo sterk is. Ook weer heerlijk voor Martje dat jullie weer hebben geknutseld samen. En ja ik had gezien dat je een prijs hebt gewonnen bij MD ...geweldig leuk!!! en bij Jeanet random ook boffen!!!
    Nu dan maar je kaartje hihi Ook al is ie uit je tenen gekomen is het wel een super vrolijk geheel, met het mooie papierblokje, gezellig de vlinders erbij en de bloeetjes uit dessin papier! Het mooie weer is in aantocht Trijntje dus jullie kunnen je dan weer vast plakken op het zadel!
    Fijne avond en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een pracht van een kaart heb je gemaakt, Trijntje.
    Zo fijn dat het met je moeder weer wat beter gaat en gefeliciteerd met je winnende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Trijntje.
    Fijn dat je samen hebt zitten knutselen met je moeder.
    Gezellig.
    Gefeliciteerd met je toppertjes.
    Altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart! Helemaal leuk met deze kleurtjes.
    Fijn dat het met je moeder steeds beter gaat!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie, vrolijke en kleurrijke kaart. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je prijzen!! Schitterende creaties heb je gemaakt, dik verdient dus!
    Ook je nieuwe creatie is weer een plaatje om te zien!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is wel een superleuke kaart geworden, ik heb ook ontdekt dat het best een lastige sketch is. Wat fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder, er komt weer mooi weer aan, dus lekker op de fiets,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Trijntje, wat een mooie kaart is het! Vandaag ben ik ook met de sketch bezig geweest Leuk om uit te vogelen.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartjes/toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige en kleurrijke kaart Trijntje, ik word er helemaal blij van! Gefeliciteerd ook met je toppertjes, die zijn ook verdiend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je toppertjes, prachtige kleurrijke kaart. Fijn dat het al is het langzaam weer beter gaat met je moeder, het heeft tijd nodig.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie fleurige kaart. Hier word je vrolijk van! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Trijntje, het is niet te zien dat je er moeite mee had. En gefeliciteerd met je winnende kaarten, ze zijn alle 2 ook zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kaart en gefeliciteerd met je winnende kaarten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke, vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Zo lekker druk en kleurrijk met al deze designpapieren bij elkaar.
    De vlinders passen er erg goed bij
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het echt een zomerkaart met alle vrolijke en kleurrijke elementen! Heel fijn dat je moeder aan het opknappen is!
    En van harte met je toppers, altijd de kers op de taart!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het een gezellige bloemige kaart geworden!
    Gefeliciteerd ook met je prijskaarten, altijd leuk.
    En vooral heel fijn dat het met je moeder weer beter gaat, dat is toch belangrijker dan al het andere!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie, vrolijke kaart met al het bloemen dp. Gefeliciteerd met je topkaartjes. Fijn om te lezen dat het weer de goede kant met je moeder op gaat, wat een opluchting.
    Dank je wel voor al je berichtjes, dat doet me goed.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Trijntje,
    Wat fijn om te horen dat het steeds wat beter met je moeder gaat. En het weer lukt om gezellig samen te knutselen.
    Je bloemen kaart is super mooi geworden, de sketch lijkt mij ook een hele uitdaging maar het is jou als gastdesigner goed gelukt.
    Gefeliciteerd met je toppertjes leuk hoor.
    Als laatste wil ik je nog bedanken voor je prachtige geborduurde verjaardagskaart. Kaartjes maken doe ik op het moment weer lekker veel nadat het een tijdje wat minder was. Het bloggen nog niet zoveel.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje