23 april 2020

Kerstkaart week 17

Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn vorige bericht...  Tot nog toe lijkt het mee te vallen met mijn moeder. Het  blijft bij milde klachten gelukkig. Hopelijk zet het zo door en loopt het met een sisser af. We hebben per telefoon of voor het raam contact. We brengen de boodschappen . We zijn blij dat de thuiszorg bij haar komt om haar te verzorgen en dan heeft ze meteen een praatje. We moeten nog maar even geduld hebben. Ze heeft al verschillende  kaartjes ontvangen en dat vindt ze erg leuk. Heel erg bedankt namens haar.

Ben ik toch nog met een kerstkaart op kerstkaarten donderdag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/04/kerstkaart-week-17.html   Had nog een rond stansje met gaatjes liggen die heb ik geborduurd met het patroon van de vlok/ster.  Had nog een velletje papier in de bak wat ik zelf erg leuk bij dit patroon vind staan. De kleuren aangepast aan het papier. Het modelletje van de kaart vind ik zelf erg leuk.


Had al eerder dit patroontje gebruikt en dan met andere kleuren. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.


Nog een fijne avond

Groeten Trijntje

30 opmerkingen:

  1. Dit blijft een leuk model. Heel mooi Trijntje. Fijn dat de klachten tot nu toe meevallen bij je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze geborduurde kerstkaart is ook weer heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi model kaart en leuk gedaan met dat borduurwerk! Mooie kleurtjes ook! fijn dat het meevalt met je moeder, is toch schrikken! Bedankt voor je bijdrage aan 52 WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat MOOI gedaan Trijntje....heel leuk kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat fijn dat het met je Moeder schijnt mee te vallen. Gelukkig maar! Je kerstkaart is weer een plaatje, heel tof met die geborduurde ster in het midden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Trijntje, leuk is dit model! Dat klinkt best goed dat het met je moeder lijkt mee te vallen, hopelijk herstelt ze elke dag iets meer, beterschap voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend kaartje weer Trijn, prachtig geborduurd middenstuk.
    In hele mooie kleur. Fijn dat je moeder stabiel blijft,ik duim door hoor.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige geborduurde kerstkaart Trijntje in een mooi model. Ik duim mee dat het bij je moeder mild blijft.
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je moeder nog lichte klachten heeft we hopen dat het zo blijft.
    Je hebt een schitterende kaart gemaakt!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel gaaf om je borduur cirkel op dit kaartje te gebruiken Trijntje, prachtig! Super dat je moeder milde verschijnselen heeft en duimen dat dit zo blijft! En hoop dat Martje nog meer kaarten mag ontvangen en heel veel beterschap voor haar en sterkte voor jullie hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat het mee valt , en dat ze het om een milde vorm gaat.
    Je kaartje is schitterend.
    Mooi borduurwerk, op de mooie mal.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het blijft een mooi modelletje en erg mooi geborduurd.
    Hopelijk blijft het bij je moeder bij een milde vorm.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooie kleuren, prachtige kaart!
    ik zit niet zoveel op blogs de laatste tijd, zo te lezen is je moeder ziek? Hoop dat alles snel goed komt!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht van een kerstkaart heb je gemaakt, Trijntje.
    Ben een paar dagen niet veel online geweest en heb daardoor gemist dat Martje ziek is. Wens haar maar veel beterschap en voor jullie veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Trijntje,
    Wat een mooie kerstkaart heb je weer gemaakt. Zag ook zojuist dat je moeder ziek is.Wat vervelend, gelukkig een lichte vorm maar toch akelig. Ik ben ook uiterst voorzichtig, kom niet in de winkels en ben het liefste thuis. Kom ook niet bij mijn dochter. Maar die vind dat ik toch wat meer naar buiten moet en aan de nieuwe norm van 1 1/2 m.ook moet wennen bij anderen. Ik vind het maar angstig dat akelige onzichtbare virus.
    Ik hoop dat je moeder snel opknapt en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schrik voor je moeder, Trijntje. Hopelijk krijgt ze geen al te zware klachten en knapt ze snel op.
    Je kaart is weer een plaatje, net als de foto boven aan je blog!
    Sterkte met alles.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is super !
    Sterkt met je moeder !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje en een leuk patroontje. Ik wens je het allerbeste voor je mama !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi dit kerstkaartje Trijntje, zo mooi die geborduurde ster erop...
    en tjee heb ik even je post van maandag gelezen ...heel naar dat je moeder het akelige virus heeft gekregen en hopelijk blijft het bij deze milde vorm...En dat je haar nu niet ff persoonlijk kan steunen is allemaal heel erg...
    betersschp voor haar en zeker ook voor jullie ..hou je gezond!!!
    Dan wil ik je nog heel hartelijk bedanken voor het schitterende kaartje dat ik voor mijn verjaardag heb gekregen...en zeker ook de lieve wensen op de tag doet me zeker goed... heel lief van je ..

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Poeh hoop dat het zo blijft en dat ze niet zieker gaat worden..het is toch allemaal angstig hoor.
    Het is een heel mooi model, met weer een superleuk geborduurd middenstuk,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie uitvoering van deze kaart. Sterkte met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat het blijkt mee te vallen, houden zo!
    Je kaart is prachtig! Supermooi borduurtje erop en het model blijft ook mooi! Ik ga ook nog en kaart sturen, hopelijk morgen op tijd op de bus, hij is klaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart Trijntje, fijn dat het een milde vorm is houden zo. heel veel sterke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje het lijkt wel een delfts blauw schilderijtje
    nogmaals sterkte en beterschap voor je moeder
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een leuk modelletje! Prachtig kaartje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Superleuk kaart modelletje Trijntje , wwooowww…..
    Beterschap met je moeder en hou je haaks wij hebben
    in onze familie een eigen corona team zo gaaf he omdat
    de thuiszorg steeds wisselende mensen inzet en weet nooit
    Gezellig dat je weer meedeed met week 17 , fijn weekend
    Liefs van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat fijn dat het lijkt mee te vallen bij je moeder.
    Wat een prachtig kerstkaartje is dit geworden in Delfts blauw. Heel erg mooi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een prachtige kaart ! Veel beterschap en sterkte voor je moeder ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een heel mooi kaartje is dit weer in dit model Trijntje.
    Fijn dat mijn kaartje (via jou) bij je moeder is aangekomen. Ik hoop dat het allemaal snel beter wordt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Mooie kaart in een mooi model! De stansjes op de paneeltjes passen heel goed bij het papier. Wat fijn dat het mee lijkt te vallen, duimen dat het zo blijft.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje