27 april 2020

Kaart met viooltjes

Hallo allemaal.

Had nog wat leuke plaatjes van decorer scrapbook paper bouquets in een bakje met losse plaatjes. Af en toe koop ik weleens een pakje met plaatjes.  Heb voor het maken van de kaart de schets van http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.com/2020/04/april-challenge.html gebruikt.
Heb uit verschillende blokken van Maja lila papier bij het plaatje gezocht en heb er nog wat restjes van ander papier bij gecombineerd. Heb het plaatje op een  stansje gezet. Gemaakt met een oud malletje van Marianne design CR1212.  Vind deze mal altijd nog erg leuk voor dit soort plaatjes.



Heb de kaart verder vrij rustig gehouden, zodat het mooie papier goed zichtbaar blijft. Als versiering er nog een mooie vlinder opgezet gemaakt met mal van Marianne design LR0454.
Deze kaart heb ik gemaakt voor Marjan . Ze had op haar blog een oproep . Ze zou het leuk vinden om verjaardagskaarten te ontvangen, omdat ze 65 jaar zou worden. 





Heb een label gemaakt en dat aan de zijkant achter het plaatje gestoken..  De  tekststempeltjes die ik op de kaart gebruikt heb zijn van  Leane.  De cijfers zijn gemaakt met een Collectable van Marianne design.  Ben benieuwd wat jullie van de kaart vinden.

Met mijn moeder gaat het redelijk... ook al is ze heel angstig. Vooal nu ze gehoord heeft dat je het wel weer kan krijgen... en de thuiszorg heeft niet altijd de juiste bescherming.

Allemaal een fijne K- Woningsdag, thuis, een bijzondere dag.

Groeten Trijntje

PS deze kasrt gast meedoen bij de uitdaging van http://knutselsenkadootjes.blogspot.com/2020/04/nieuwe-challenge-old-stuff.html daar willen ze kaarten zien  met oude spullen gemaakt. Ik heb het oude malletje van Marianne design gebruikt is volgens mij uit 2012. De andere naterialen zijn ook allemaal al een pasr jaar oud...

31 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart in deze kleurtjes Trijntje!
    Jij ook een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt, Trijntje.
    En fijn om te horen dat het inmiddels wat beter gaat met je moeder. Al kan ik me haar bezorgdheid erg goed voorstellen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor de jarige. Leuk de 65 op het label. Gelukkig is je Moeder aan de beterende hand, maar wat sneu dat ze zo angstig is, en dat de thuiszorg wat nonchalant is. Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeeel mooi dit kaartje in deze purpere kleurtjes Trijntje...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart Trijntje!! En zulke mooie kleuren. Altijd weer zoeken naar mooie lila paarse tinten maar deze zijn super.
    Fijne koningsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje in de paarstinten, Trijntje. En die MD mal blijft mooi! Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    Hopen dat je moeder verder bespaard blijft en goed gaat opknappen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart. Ook zo in het paars.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Trijntje,

    Wat een ontzettende mooie kaart heb je gemaakt voor Marjan. Gave tekst stempel ook.

    Fijn om te horen dat Mem opknapt, haar angst kan ik me goed voorstellen.

    Leave groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Rare chinees op je blog Trijntje?! Je kaartjes zijn prachtig en jij hebt ook aan Marjan gedacht! Ik sprak hier ook iemand buiten op straat die in de thuiszorg werkt en baalt er enorm van dat ze nog steeds totaal geen bescherming te hebben om te zorgen en van beide kanten vinden ze dit eng zowel voor de client als zichzelf. Schandalig dat dit nog steeds niet op orde is! Ben wel blij dat het goed gaat met Martje.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Mooie kleur papier heb je gebruikt
    Zelf vind ik lila ook erg mooi
    Fijn dat je moeder opknapt
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Trijntje, zo mooi zijn deze kleuren ook!
    Ik kan me voorstellen dat je moeder angstig is, eerst de schrik om het ziek zijn en nu bang zijn voor het weer ziek worden. Vooral als je afhankelijk bent van anderen en je merkt dat het wat nonchalant gaat, kan dat voor veel onrust zorgen. Beterschap en sterkte voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart ,en prachtige kleuren combinatie.Vandaag een k. dag niks samen geen markt maar thuis zitten.Ben dat thuis zitten zo langzaam aan een beetje zat.
    Je weet op het ogenblik niet waar je goed aan doe of niet.
    Snap dat het voor je moeder ook angstig is,denk je ik heb het gehad dus klaar, maar niet dat is erg verontrustend.
    Maar hou je goed .
    Liefs Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi paars kaartje! heb toevallig een paar vellen paarse plaatjes gekocht bij Syta! een mooi kaartje en dat label erbij is ook een leuke aanvulling! Sterkte met je moeder, ik kan me voorstellen dat ze angstig is hoor, het is ook zo verwarrend en zoveel verschillende dingen hoor je! Verwen haar maar lekker! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie paarse kaart. o dat begrijp ik heel goed van je moeder dat zou ik ook zijn.
    Lieve groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke paarse kaart Trijntje
    Fijn dat het met je moeder wat beter gaat .
    Snap goed dat is angstig is . Een risico leeftijd .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart met viooltjes. Mooi gecombineerd met het lila papier. Leuk gedaan met de tag achter het plaatje verstopt.

    Fijn dat het redelijk gaat met je moeder.
    Wel naar dat ze zich angstig voelt, maar wel begrijpelijk.
    Sterkte voor je moeder en ook voor jou.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat erg dat de thuiszorg nog steeds onbeschermd moet werken, voor je moeder en ook voor de dames.Ik hoop dat het goed zal blijven gaan.
    Je kaart in het paars is prachtig en een heel mooi plaatje,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Trijntje,
    wat een mooie kaart voor Marjan! Ze krijgt er een boel volgens mij! De meningen zijn zo verdeeld over het materiaal. maar wij moeten bij mensen met corona altijd bescherming dragen, ter bescherming van onszelf vooral dan. bijzonder dat ze er nonchalant mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart!
    Fijn dat het nu redelijk gaat met je moeder !
    Zijn toch angstige tijden .
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh wat een prachtige kaart.
    Heel mooi van kleuren en zo leuk in elkaar gezet.
    Top gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Trijn, het lila is prachtig en met mooie details erop is het een geslaagde creatie geworden. Arme moeder van je, fijn dat het redelijk gaat maar wat een stress zo,bah! Hopelijk is het snel klaar! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh Trijntje, ik schrik van de berichten over je moedertje...duimen dat ze er goed uitkomt! Onze Laura heeft het óók, Sylvia en Zoe gelukkig (nog) niet, ik hoop dat het zo blijft want afstand houden met zo'n dreumes is een ramp!
    Je kaart is schitterend!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje met de leuke details de mal heb ik ook liggen gebruik heb eigenlijk nooit meer wel de ronde mal uit die serie heel veel
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ja, het is een beeldschone kaart Trijntje, ik ben er heel blij mee!! Zo naar voor je moeder, ik hoop dat ze zich snel wat geruster gaat voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje! Wat akelig dat je moeder angstig is maar wel begrijpelijk. Wel fijn dat ze weer opgeknapt is. Sterkte ermee.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Prachtige kaart met de viooltje Trijntje!...leuk dat label er achter verstopt.
    Ben nu bezig om viooltjes in te kleuren...is nog wel even een klusje.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een hele mooie chique kaart in een mooi kleur lila/paars. De mal van MD is inderdaad altijd leuk als basis voor een afbeelding. Fijn dat je moeder weer wat op is geknapt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor Marjan, leuk dat je ook een oude mal hebt gebruikt.. Ik schrik eigenlijk van je bericht over je moeder, hier in de gehandicaptenzorg is het echt strikt de regel volledige bescherming te dragen bij corona patienten...en daar houdt iedereen zich aan. Heel veel beterschap voor je moeder..Bedankt dat je mee doet met onze challenge. Groetjes, Ingrid K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dit is een prachtige kaart met al die mooie oude spulletjes. Ik heb even teruggelezen. Wat sneu voor je moeder. Gelukkig knapt ze weer op. Ik vind dit so'n enge virus. Heel veel beterschap en super dat je weer gezellig meedoet bij K&K.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Die oude spulletjes doen het nog prima, leuke kaart!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje