12 maart 2020

kerstkaarten week 11, allemaal bekers....


Hallo allemaal

Vandaag is het alweer donderdag kerstkaartendag bij http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/03/kerstkaart-week-11-en-uitslag-challenge.html . Hier schijnt de zon regelmatig maar er staat een halve storm! Bijzonder weer hebben we op dit moment. We willen zo graag dat het lente gaat worden... Maar helaas. Wel weer om kaarten te maken dat heb ik dus ook volop gedaan. Jullie weten vast nog wel dat ik een heleboel bekers in onze vakantie heb geborduurd. Ben er gistermiddag weer eens mee aan de slag gegaan. Heb er  een aantal kaarten van gemaakt. Heb dezelfde modellen gemaakt, maar wisselende borduurtjes en designpapier.  Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. Maak later nog eens een serie.








Voorlopig even geen bekers meer. Heb er nog een paar liggen.... Het is ook jammer om er niets mee te doen. De kaarten worden wel verstuurd, ook al zijn het bijna dezelfden. De uitdaging zit nu in het uitzoeken van het papier. Iedere keer andere combi's maken. Dat is wel erg leuk om te doen. Ik heb er nu gelijk wel een heel stel bij. Dat is handig. Ben benieuwd wat jullie van dit soort kaarten vinden.

Allemaal nog een fijne dag.

Groeten Trijntje

PS Volgende week ga ik met dennenboompjes aan de slag ... Daar heb ik ook nog een aa ntal van geborduurd.



34 opmerkingen:

  1. Zooooo Trijntje wat een prachtige reeks met kerstkaartjes...heel leuk die geborduurde bekers...zowel het hertjes als de ijs sterren zijn prachtig en allemaal toch verschillend...dat schiet lekker op zo...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pluim voor deze mooie serie bekers Trijntje en je krijgt
    gewoon zin de inhoud met dikke toef slagroom erop jammie !!
    Fijn dat je deze laat meedoen met week 11 , dikke thanks
    Mooie donderdag groetjes Epie DT52WTC
    we zijn benieuwd naar je boompjes ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je serie bekers super hoor! Erg leuk iedere keer toch een ander kleurtje en ander papier! Dan lijken ze toch niet echt op elkaar! Ik vind ze echt hartstikke leuk! fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat prachtig geborduurde bekers, en je hebt ze telkens met heel mooi papier gecombineerd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zooooo Trijntje, wat een enorme productie van kaartjes. Ik kan me voorstellen dat je een beetje uitgekeken bent op de bekers nu. Maar ik vind je kaarten prachtig!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele serie leuke kerst-bekers op mooi bijpassend gedecoreerde kaarten Trijntje. Ik snap wel dat je er even klaar mee bent, ik kan zelf ook nooit zo goed dezelfde kaarten maken. Ze worden allemaal bij verschillende mensen bezorgd dus voor hen maakt het niet uit maar het is denk ik echt ons eigen gevoel. Wel lekker om zo een stel kaarten af te maken :)
    Leuk je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn stuk voor stuk hartstikke leuk, Trijntje. Maar ik kan me voorstellen dat je er na zoveel wel een beetje klaar mee bent. Tijd voor dennenboompjes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow.....wat heb jij goed je best gedaan Trijntje....ik vind ze prachtig allemaal!
    Groetjes en succes met de dennenboompjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind ze hartstikke leuk! Ze zijn stuk voor stuk prachtig gemaakt. Wat een leuke stans is dat.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie serie Trijntje!..allemaal het zelfde en toch een beetje anders. De lente wil maar niet komen dus ik zit ook veel binnen te knutselen..is hier in Brabant misschien ook geen slecht idee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat zijn ze leuk Trijntje, maar ik snap dat je nu weer even iets heel anders wil! Je hebt er toch maar mooi 10 kaarten bij. Volgende week zien we weer wat ander moois!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige serie kaarten met de beker en borduurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou je hebt een schitterende serie kaarten gemaakt. Erg leuk hoor dat borduren op de beker. En ze gaan toch allemaal naar verschillende adressen. Maar zelf wil je natuurlijk wat meer variatie,
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zoooo.. dat is nog eens massa productie, ik snap dat je er nu klaar mee bent, ze zijn stuk voor stuk erg mooi, je had dan ook wel veel geborduurd,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk al die bekers, maar kan me wel voorstellen dat je nu iets anders wilt maken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je bent lekker bezig geweest, heel leuk allemaal.
    Dus nu weer tijd voor wat anders haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, wat een leuke serie kerstkaarten, met de bekers.
    Ff wat anders , kan ik geloven.
    Maar erg leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie reeks kaarten heb je op deze manier.
    Leuk toch om telkens met dezelfde basis een originele kaart te maken. Dat is je goed gelukt.
    Fijne avond,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik kan me voorstellen dat je wel even toe bent aan iets anders, maar wat zijn ze leuk zeg! Dezelfde bekers, maar door verschillend papier en andere patronen toch weer heel anders. En veel kaarten erbij ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Kan me voorstellen dat je geen beker meer kunt zien, Trijntje. Maar wat zijn ze gaaf geworden. Echt een super leuke serie kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het zijn prachtige kaarten geworden net de leuke mokken met het mooie borduurtje erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik vind je reeks bekerkaarten prachtig! Heel leuk gemaakt!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke serie ! En super knap om iedere keer weer iets anders te maken !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een prachtige serie heb je gemaakt met de bekers. Mooi geborduurd ook.
    Succes met het uitzoeken van het papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Helemaal top Trijntje! Ze zijn stuk voor stuk leuk en toch anders. Ik ben benieuwd naar je kerstboompjes.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat zijn ze leuk en allemaal net wat anders!
    Ik ben benieuwd naar je boompjes ;-).
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Nou hier kun je zeker mee voor de dag komen Trijn want ze zijn allemaal totaal verschillend, een hele leuke serie! Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een prachtige serie heb je gemaakt Trijntje, ze worden bij allemaal verschillende mensen bezorgd!!
    We kijken uit naar je kerstboompjes,
    Gezellig dat je meedoet deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow jij bent goed bezig geweest! Super leuk al die bekerkaarten! Succes met de dennebomen! Volgende week wordt het wel beter weer dus misschien heb je dan minder tijd om te knutselen! Lekker naar buiten!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. wat een mooie serie bekers goed bezig ben benieuwd naar de kerstboompjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goed bezig geweest! Heel mooi geworden allemaal! Hier ook helemaal klaar voor de lente! Zo gehad met deze superlange herfst.. Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeetje, wat een werk (denk ik), al zijn het kleine borduurtjes! maar ze staan heel mooi op je bekers en de kaartenserie is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lekker bezig geweest snap dat je er nu even klaar mee bent!maar ze zijn stuk voor stuk erg mooi, leuk gedaan hoor met al die borduurtjes!
    Fijn weekend Riet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje