10 februari 2020

Voor Tess

Hallo allemaal

Wat een wind gisteren en nu nog....  Zijn  jullie er allemaal goed afgekomen????
Terwijl ik dit bericht maak krijgen we een enorme hagelbui.


Deze keer heb ik een zomerse kaart.....Een nichtje van ons was jarig en haar lievelingsdieren zijn dolfijnen... Vorig jaar had ik een kaart naar haar oma gestuurd met dolfijnen en zij reageerde zo enthousiast op de geborduurde dolfijnen dus dat heb ik onthouden en ben aan het borduren gegaan met deze leuk vissen.




De kaart is gemaakt met verschillend designpapier wat nog in de bak zat. Daarnaast heb ik verschillende mallen van Marianne design gebruikt. Het blijft leuk om dit soort kaarten te maken. Meestal maak ik  ze in de zomer.... Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje 

30 opmerkingen:

  1. Een hele leuke kaart met de mooie geborduurde dolfijnen erbij.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig geworden mooi geborduurd, leuke details zie ik overal op de kaart. Gelukkig is het nu even wat rustiger met de hagelbuien maar het is nog niet weg de wind en regen.
    Fijne maandag groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en heerlijk zomers. Heel anders dan het weer nu. Hier net ook een hagelbui.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je nichtje was dolblij met deze kaart dat kan niet anders Trijntje, wat een prachtige kaart met al die mooie maritieme spulletjes! De wind stond gunstig dus alles goed gegaan hoor hier. Nog veel wind maar toch maar even de wind trotseren vanmiddag en een stukje lopen.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Trijntje. Mooi bijpassend papier. Schattig dolfijntjes heb je geborduurd. Deze zal vast ook in de smaak vallen van je nichtje.
    Hier is het nu droog en het is nu ook even wat rustiger met de wind. Maar zag net op buienradar dat het rond 11.00 uur en 14.00 uur weer flink kon gaan waaien. Ik blijf denk weer lekker binnen met dit weer vandaag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje Trijntje! Prachtig de dolijntjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke en mooie kaart! Ik doe veel te weinig met mijn borduurstans...
    Hier is het ook onstuimig. Maar gelukkig geen problemen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, Trijntje. Wat zal de jarige daar blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterend is je kaart Trijntje .Leuk de dolfijnen .
    Daar zal je nicht zeker blij me zijn .
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooi kaartje geworden en die dolfijnen zijn zeker leuk! Ik vind het leuk om in de winter een zomer- of een lentekaartje te maken! Geeft je even een lente en zomers gevoel!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dolfijn kaartje heb je gemaakt.
    Prachtig in elkaar gezet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kreeg vast extra inspiratie door jullie weekje Tenerife! Ik herkende héél véél, zijn er 3x in november geweest. Je kaart is super en je nichtje was vast heel blij!
    Het was best eng hier, dakterras kreeg de volle laag dus tig x naar buiten om eea nóg beter vast te zetten en om half 11 een enorme onweersbui met flitsen...nu nog hevige windvlagen, zal blij zijn als het over is!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super gave kaart voor Tess!
    Mooi geborduurd en leuke details.
    Hier mijn hart vast gehouden, ik heb 5 bomen van meer dan 10 m voor ons huis. Dat ging tekeer, ben blij dat ze nog staan.
    Ik ga dit kaartje onthouden mijn nichtje houdt ook van dolfijnen.
    Fijne dag verder,lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart voor Tess Trijntje!
    Wij hebben tot nu toe geen schade van de harde wind....maar het is nog niet voorbij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bij Steelsteekje loopt Challenge alles mag😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi geborduurd, Trijntje, en wat zal je nichtje hier blij mee zijn.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een schitterende kaart je nichtje zou hier blij mee zijn.
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtige kaart en heel leuk gecombineerd met deze zomerse artikelen. Ze zwemmen dan ook in warme gebieden dus heel toepasselijk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk persoonlijk kaartje heb je met de dolfijne gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg leuke kaart met die geborduurde dolfijnen, die moet wel in de smaak zijn gevallen!
    Hier gelukkig geen schade maar ik vond het wel doodeng met allemaal hoge bomen rondom.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gelukkig géén schade hier, maar vandaag ook nog harde wind en buien. Wat lief om voor haar ook een kaart met dolfijnen te maken, erg mooi.
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt. Dolfijnen zijn altijd mooi, ook in de winter. Hoer is het meegevallen met de schade. Het is wel eens erger geweest eerlijk gezegd.. dus gelukkig maar dat het nu meevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wat een mooi kaartje zo leuk die geborduurde dolfijnen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart met de dolfijnen.
    Je hebt de kaart er zo mooi omheen vol gebouwd, helemaal leuk.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik vind het een geweldig kaartje zo leuk met die vogeltjes en palmboom, mijn kleindochter heet ook Tess wat toevallig ha ha fijne dag....
    Groetjes Riet xx

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje met die mooie dolfijnen! Je nichtje is er vast erg blij mee! Wij hebben geen schade van de storm gelukkig maar het waait hier nog steeds wel erg hard.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel mooi Trijntje. Hier waait het vandaag nog behoorlijk.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat heb je alles toch mooi gematcht Trijn,knap werk.
    Het borduurtje springt eruit,zo mooi.
    Lieve groetjes Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje