13 februari 2020

kerstkaarten week 7


Hallo allemaal.

Vandaag is het kerstkaartendag bij het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/2020/02/kerstkaartje-week-7.html   Deze keer heb ik weer een paar kaarten met een beker. Hopelijk verveel ik jullie er niet mee. Want de kaart is niet veel anders dan de kaart van week 4. Als jullie het niet meer weten kun je hier kijken https://trijntjeskaarten.blogspot.com/2020/01/kerstkaart-week-4_23.html Daar had ik een hertje op geborduurd. In  de vakantie lekker aan het borduren geweest met de kleine patroontjes. Zo leuk om te doen. Elke keer weer een verassing.... hoe het uit vallen. Vind het beertje zo schattig ... Daarom gelijk maar twee geborduurd.




Het design papier komt uit een hele oude pretty paper blokken van Marianne design. Zelf vind ik rood erg leuk bij dit borduurtje staan.  Er komen later nog meer kaarten met bekers... De borduurwerkjes zijn klaar, maar de kaarten moeten nog gemaakt worden.. Op dit moment even met andere kaarten bezig...... Ben benieuwd wat jullie van deze bekers vinden..

Allemaal een fijne dag en hopelijk ondervinden jullie geen schade van Dennis die er aan gaat komen....


Groeten Trijntje

42 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere gezellige kaart Trijntje.
    Rood past er idd heel goed bij.
    Ik hoop dat Dennis vlug voorbij trekt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zo dat borduurtje op je mok, Trijntje. Als ik dit soort dingen zie wil ik toch dat borduurgaatjesmalletje...
    Het is een mooi geheel geworden.
    Als ik naar jou omslagfoto van je blog kijk en dan naar buiten...zucht. Nou ja.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een super mooie en schattige kerstkaartjes!
    Mijn zoon heet Dennis! Toch vreemd dat ze een storm de naam van mijn kind geven! Ik hoop trouwens dat die storm mee valt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk deze geborduurde bekers met lekkere bonbonnetjes erbij Trijntje. Leuk om verschillende variaties te maken en dat rood staat inderdaad heel fris bij het kraftkarton.
    Gezellig dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda (52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat mooie en leuke kaarten, zo schattig met dat beertje ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Énig zijn ze, schattig beertje en rood is altijd gezellig én vrolijk!
    Dennis is geloof ik niet zó erg als de laatste maar nu druipt het hier van de ramen af ..bah wát een ongezellig weer!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker hoor zo'n beker chocolademelk met een heerlijke toef slagroom! En erg leuk die borduurtjes komen er goed opuit.hoop dat storm Dennis meevalt ben er zachtjes klaar mee....fijn weekend liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze mooi Trijntje! Leuk borduurpatroontje, gezellig papier heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nee hoor mij verveel je niet met de leuke beker, zo leuk hoe iedere keer weer een ander borduurpatroontje erop zet
    leuke papiertjes heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk , zijn je bekers met borduurtje erop !!
    Ben benieuwd naar de volgende , gezellie v meedoen bij week 7
    Fijne donderdag van Epie DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee hele leuke kaarten Trijntje....rood blijft toch een mooie kleur voor kerst!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het verveeld niet gauw hoor zulke kaartjes! Ik hou daar van en de meeste wel denk ik! Leuk dit beertje ook! Het zijn leuke borduurkaartjes en je kunt er alle kanten mee op! Fijn dat je meedoet met 52WTC. groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jou kaartjes vervelen niet hoor Trijntje!
    Heel leuk geworden met het borduurtje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat zijn ze leuk deze kaartjes met die bekers met die leuk geborduurde beer erop
    Gezellig dat je er bij bent deze week.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik geniet nog steeds van jouw mooi geborduurde kaarten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. AAAhhh. wat zijn ze leuke en zoet. Schattig die beertjes en zo leuk die mok met bonbons...zou er zo zin in krijgen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind hem heel leuk en die bonbons om in te bijten, guitige kerstbeer op je mok.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het zijn hele gezellige kerstkaarten, mooi met de beertjes en de lekkere bonbons, vanmorgen nog véél regen, nu schijnt de zon,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gezellig kerstkaartje met de mooie mok en de lekkere bonbons erbij!...mooi patroontje heb je op de mok geborduurd.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Twee hele mooie vrolijke kerstkaarten. Heel leuk met de geborduurde bekers. De kleuren combi kraft en rood vind ik ook altijd mooi voor kerst. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ooooh...wat zijn deze kaartjes super schattig, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat is het weer een leukerd (twee dus)! Dat borduurtje is erg lief en combineert heel mooi met de rest van je kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een geweldige kaarten met die beker !
    Groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik krijg spontaan zin in warme chocomelk!
    Hele mooie kaarten.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. zo tof dat borduurwerk op die mok! mooie kaart, tof beertje!
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk die beker met een borduurtje erop. Alles past bij elkaar, met dat rood van het mutsje en het papier. En de bonbons bij de koffie. Voor mij zit er dan koffie in de beker....

    BeantwoordenVerwijderen
  27. 2 super leuke kerstkaartjes Trijntje...heel mooi die geborduurde beertjes..en prachtig dat rode designpapier
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Deze zijn erg leuk. En wat ik begreep komt er meer regen dan storm van Dennis.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtig is je kaart! Vind de borduurwerkjes erop altijd erg mooi!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Schattige kerstkaarten met het beertje op de beker, Trijntje.
    Ik kon gister geen kaartje plaatsen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat super leuk Trijntje!! Zo mooi die ijsbeertjes. En ze matchen zo mooi met het papier.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik vind je bekers ontzettend geinig! Hele leuke kaarten zo en inderdaad het rood past er perfect bij.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Je kaarten zijn helemaal geweldig, zo mooi de geborduurde bekers en de beertjes zijn zo lief. Ook de kaart met de dolfijnen is heel mooi, al lekker zomers.
    Heerlijk dat jullie kunnen genieten hebben van de zon in Tenerife.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Echt superlief dit mooie geborduurde beertje op die leuke beker en zo op je mooie kaart, prachtige kerstkaart.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een leuke kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige kaart!
    ook ik ben je gaan volgen en heb je blog in mijn lijst op mijn blog gezet

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een leukerds. Handig om in de vakantie borduurtjes te maken die je later kunt verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  38. helemaal leuk kaartje !
    fijn dat je er (weer) bij bent deze week,
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje