13 augustus 2018

Vrolijke groetjes van Snoesje

Halo allemaal.

Heb deze keer een geborduurde kaart met een landschapje en ja ....ik had er nog een snoesje!
Bij het blog van http://hetsteelsteekjeborduurkaartchallenge.blogspot.com/2018/08/challenge-3-alles-mag-landschap.html . Isolina wil deze keer graag een borduurkaart met een landschapje. Kwam in mijn map met plaatjes dit leuke zomerse plaatje van Tini tegen. Toscaans volgens mij. In mijn map met Snoesjes zat deze leukerd nog. Vind het er zelf erg leuk bij.


Het patroontje komt van Stich and Do cards only  set 28.  Vrolijke groetjes is een stempel van een stempelset van Marianne design. Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.

Groeten Trijntje

PS  Vandaag  heb ik nog een kaart geplaatst op het blog van http://delagehoeve.blogspot.com/ Dus als jullie nieuwsgierig zijn. Klik  gerust op de link.

20 opmerkingen:

  1. Prachtig borduurwerk Trijntje en het past perfect bij de afbeeldingen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk Trijntje, mooie kleurtjes!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pareltje is deze kaart geworden, Trijntje! Echt perfect!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een super leuk kaartje! Ik hou van Toscane dus dit is helemaal mijn plaatje!Erg leuk gedaan gecombineerd met het borduren! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig gedaan met het Snoesje erbij!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje,goed idee om de achtergrond te combineren met het leuke Snoesje, mooi geborduurd en afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Trijntje. Leuk om weer eens een snoesje te gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk vakantiekaartje is het zo geworden, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Trijntje.
    Prachtige borduurkaart met het snoezige snoesje!
    Vergeet je hem niet te linken bij Steelsteekje😉.
    Liefs Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk vrolijk kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi geborduurde vrolijke vakantiekaart is het geworden Trijntje. Die snoesjes blijven leuk en deze past erg leuk op je kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een enig kaartje! Met een mooi tulpenlandschapje! Snoesjes heb ik ook nog liggen. Je herinnert me eraan! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart en een mooie combinatie van het plaatje met het borduurwerk!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lief kaartje!...vind de snoesjes nog steeds leuk om te zien.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk tafereeltje heb je zo gecreëerd, het past allemaal prefect bij elkaar. En je borduurwerk is weer prachtig, heel mooi kaartje.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een ontzettend vrolijk kaartje heb je gemaakt! Landschap en Snoesje staan inderdaad prachtig bij elkaar. Ook mooi borduurwerkje erbij. Die Snoesjes blijven leuk!
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vrolijke kaart heb je gemaakt.
    Mooi passend in het thema
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gezellige kaart heb je gemaakt en een mooie kleur combinatie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje