27 juni 2026

Twee kaarten voor wielrenners.

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaart van donderdag

Heb twee  verjaardagskaarten voor mannen gemaakt die veel op de racefiets zitten. Heb de slimline mallen weer eens te voorschijn gehaald , CR1584 en CR1485 van  beide de mallen met stiksteekjes gebruikt. Had nog mooie achtergrond vellen van Eline’s in de mal landschap komt van AK0072 en de achtergrond met regenboog vsn AK0093. De silhouet mal is van Temu de andere materialen  van Marianne design. Heb Voor het maken van  deze kaarten weer eens mallen gebruikt die al heel  lang niet meer gebruikt zijn….  Het zijn eenvoudige kaarten geworden… omdat de achtergrond vellen al zo leuk zijn.   Vond  het lastig met de tekst erop…  wilde wel graag gefeliciteerd op de kaart zetten…




Ben  benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden.?

Ga meedoen bij https://kraftychickschallenge.blogspot.com/2026/06/krafty-chicks-challenge-826-masculine.html en http://sparklesforumchallenges.blogspot.com/2026/06/201-masculine.html en https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2026/06/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html en https://daisychainchallenge.blogspot.com/2026/06/challenge-108-not-square.html ,slimline en https://alessandrasangels.blogspot.com/2026/06/allys-angels-107-challenge-anything.html en https://dreamvalleychallenge2.blogspot.com/2026/06/challenge-364-anything-goes.html en http://craftrocketchallenges.blogspot.com/2026/06/challenge-137-birthday.html en  https://creativefriday.blogspot.com/2026/06/creative-friday-414-maskulin.html. En http://creativeknockouts.blogspot.com/2026/06/573-june-18-summer-fun-mirtillamente.html zomer plezier… https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/2026/06/challenge-40-geen-vierkant.html en https://themaleroomchallengeblog.blogspot.com/2026/06/challenge-211-outdoors.html

Bij het blog van https://girlzcreativefunartofscrap.blogspot.com/2026/06/challenge-23_0519233603.html heeft onderstaande kaart een topplekje gekregen 

Allemaal een goed weekend.

Groeten Trijntje

6 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaarten en prachtige achtergronden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt en de achtergrond past heel goed bij deze silhouet mallen.
    Gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee leuke mannenkaarten met de mannen op de fiets en de leuke achtergrondjes Trijntje! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat heb je leuk verzonnen Trijntje. Weer eens wat anders dan met de diertjes van MD. Proficit met je mooie topper!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supergaaf vind ik ze Trijntje…mooi gedaan!
    Leuk dat je nog een topper had…top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Meer dan dit mooie achtergrond papier en de silhouettes heeft het ook niet nodig, dit is gaaf hoor! Nog een toppertje, heel leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje