Hallo allemaal
Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaart van donderdag
Heb twee verjaardagskaarten voor mannen gemaakt die veel op de racefiets zitten. Heb de slimline mallen weer eens te voorschijn gehaald , CR1584 en CR1485 van beide de mallen met stiksteekjes gebruikt. Had nog mooie achtergrond vellen van Eline’s in de mal landschap komt van AK0072 en de achtergrond met regenboog vsn AK0093. De silhouet mal is van Temu de andere materialen van Marianne design. Heb Voor het maken van deze kaarten weer eens mallen gebruikt die al heel lang niet meer gebruikt zijn…. Het zijn eenvoudige kaarten geworden… omdat de achtergrond vellen al zo leuk zijn. Vond het lastig met de tekst erop… wilde wel graag gefeliciteerd op de kaart zetten…
Bij het blog van https://girlzcreativefunartofscrap.blogspot.com/2026/06/challenge-23_0519233603.html heeft onderstaande kaart een topplekje gekregen
Allemaal een goed weekend.


Heel leuke kaarten en prachtige achtergronden!
BeantwoordenVerwijderenPrachtige kaarten heb je gemaakt en de achtergrond past heel goed bij deze silhouet mallen.
BeantwoordenVerwijderenGefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes van Marian.
Twee leuke mannenkaarten met de mannen op de fiets en de leuke achtergrondjes Trijntje! Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Dat heb je leuk verzonnen Trijntje. Weer eens wat anders dan met de diertjes van MD. Proficit met je mooie topper!!!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Sigrid
Supergaaf vind ik ze Trijntje…mooi gedaan!
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je nog een topper had…top!
Meer dan dit mooie achtergrond papier en de silhouettes heeft het ook niet nodig, dit is gaaf hoor! Nog een toppertje, heel leuk! Fijn weekend!
BeantwoordenVerwijderen