12 oktober 2024

Kastanjes en paddenstoelen

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaart van  donderdag.

Eindelijk had ik tijd  om met met nieuwe herfst mallen aan de slag te gaan.  Had de mallen  al een tijdje in huis. Maar het was steeds nog  zulk heerlijk weer en ik had het borduur virus te pakken . Dat is bijna voorbij… Er volgen t.z.t. nog wat borduurkaarten op mijn blog. Heb me bij het maken van deze kaart  laten inspireren door Jeanette Bron, blog. Marianne design. Heb andere kleuren en mijn kaart is net even anders. Alle materialen die op deze kaart gebruikt zijn , zijn van Marianne design. De achtergrond gemaakt met blaadjes vierkant CR1663, grote paddenstoelen met LR0770 , eekhoorn CR1666. Eikels en kastanjes met CR1665. De tekst met CS1104 


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.?


Allemaal een goed weekend . 

Groeten Trijntje 

5 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de mooie herfsttinten en de grote paddenstoelen, leuk het eekhoorntje erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is super in die mooie herfsttinten. Tof die achtergrond in de twee kleuren en verspringend. Wat zijn die kastanjes leuk, ik heb ze ook, maar nog niet gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind 'm heel leuk en zo toepasselijke kleuren, de herfstkleuren. Vroeger vond ik de herfst niks aan, tegenwoordig geniet ik juist van de kleuren die moeder natuur ons bied.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kastanjes zijn dit, heb ik nog niet eerder ergens gezien op een blog! Erg leuk je herfst kaartje Trijntje!!!
    Als het goed is kunnen we na het weekend ook weer lekker buiten vertoeven, pakken we nog maar even mee hè!
    Fijn weekend,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker herfst vibe zag je kaartje bij Crafty Catz , fijn weekend, groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje