18 juli 2024

Kerstkaarten week 29

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van gisteren.

Vandaag op kerstkaarten donderdag bij het blog van   http://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/07/kerstkaart-week-29.html   Heb ik met de leuke cabin log out mal LR0831 van Marianne design dieptekaarten  gemaakt.

Ik heb voor het maken van de stansen voor het ophogen designpapier met een witte achterkant gebruikt. Het moet wel iets stevig zijn…   . Als het niet dik genoeg is dan kun je er een dikker stukje wit tussen doen.  Ook een stukje wit om te matten gebruik ik dit weleens. Beter dan weggooien… bij deze 2 kaarten is het witte ook de  achterkant van designpapier wat ik niet mooi vind om te gebruiken.. Er zitten soms wat vellen in een boekje die maar blijven liggen en zo gebruik je het toch mooi. 

 De bovenste kaart is vrij eenvoudig.  Knipvel EWK1295. Heb er een tekst opgezet met een stempel van Studiolight.. het labeltje is gemaakt met COL1507. Heb  afgekeken bij een you tube filmpje van Iloon. Het grijsblauwe  papier komt uit een blok van CRAFTlab , winter .  De onderste heb ik een hertje opgezet gemaakt met LR0514.

Het is best even oefenen om deze kaarten netjes te krijgen. Er zijn wel een paar frames in de prullenmand beland. Deze  twee zijn ook nog niet helemaal naar mijn zin. Maar Jan ziet er niets verkeerds  aan…


 
Ga meedoen bij http://cutitupchallenges.blogspot.com/2024/07/cut-it-up-challenge-308-christmas-in.html en https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2024/07/peace-on-earth-challenge-67.html en https://alphabetchallengeblog.blogspot.com/2024/07/h-is-for-holidays-summer-or-christmas.html kerst in juli. En bij https://leighsbdesigns.blogspot.com/2024/07/leighsbdesigns-inspirational-challenges.html en http://daisychainchallenge.blogspot.com/2024/07/challenge-87-christmas-in-july.html en  http://dragonflydreamschallenges.blogspot.com/2024/07/july-challenge-christmas-in-july.html en https://farmquestcountrychrismaschallenges.blogspot.com/2024/07/fqcccb-10-anything-goes-outdoors.html en https://christmascardsallyearround.blogspot.com/2024/07/july-challenge-anything-christmas-or.html en https://merrylittlechristmaschallenge.blogspot.com/2024/07/mlccb-57-anything-christmas-goes-mlccb.html en https://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/2024/07/challenge-257-anything-goes-wtwist.html en https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com/2024/07/challenge-728-christmas.html en 

Gisteren hebben we een mooie fietstocht gemaakt . We hadden de auto in Havelte. Hebben een rondje door Drenthe gefietst.  Kom vandaag later bij jullie langs… 

Allemaal een fijne dag 

Groeten  Trijntje

39 opmerkingen:

  1. Wat slim om daar de achtergrond van oudere vellen voor te gebruiken, bedankt voor de tip. Mooie kaarten heb je er van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 hele mooie afbeeldingen op de kaarten. Leuke tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie dieptekaartjes met de mooie plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie diepte kerstkaarten met mooie plaatjes Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie er ook niets verkeerds aan! Ze zijn prachtig Trijntje. Die met de VW bus past toch perfect bij jullie! Ik zie jullie zo al rond rijden met een in kerst versierde bus. Fijne fietsdag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei heel mooi! Ik heb de stansen niet, dus ik heb deze techniek nog niet geprobeerd, maar het ziet er goed uit!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn beide prachtig!!!
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zie er ook niets verkeerd aan, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben nog even terug om te zeggen: leuk dat je deze kaart ook laat zien bij POE!
    Lia xx (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten met deze mooie afbeeldingen.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie dieptekaarten!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie diepte kerstkaarten heb je gemaakt, Trijntje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie dieptekaarten Trijntje. Ik zie er ook niets verkeerds aan. Maar we zijn vaak nogal kritisch over onze eigen creaties. Grappig om te lezen dat Jan er ook niets verkeerds aan ziet. Zo gaat het hier ook vaak😉

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beide super mooi !!!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Slim om de witte kant van minder mooi papier te gebruiken, heb ik ook zat.
    Mooie kaarten heb je gemaakt met deze mooie plaatjes en de leuke mal.
    Hhet is nu absoluut mooi fietsweer, goed dat jullie het ervan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee mooie kaarten met leuke platen. Ze zij goed gelukt hoor, niks mis mee! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige dieptekaarten heb je gemaakt, ik heb die plaatjes ook nog liggen. Ook een goed idee om papier wat je niet mooi vind om als frame te gebruiken.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allebei mooi en zo heb je ook weer papier gebruikt waar je anders niets mee zou doen. Deze plaatjes zijn trouwens heel liefelijk, vind ik.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zie er ook niks verkeerds aan, ze zijn allebei prachtig!
    Het is vandaag heerlijk weer voor een fietstochtje, jullie hebben groot gelijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt 2 prachtige dieptekaarten gemaakt. Ben vroeger daar in de buurt vaak op vakantie geweest. Prachtige omgeving.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Twee prachtige kerstkaartjes Trijntje , fijne fietstochten !!
    Vandaag op de markt geweest in Leek , sneupen tussen de hobbymaterialen daar natuurlijk wat gevonden en helemaal blij
    Fijne avond groeten v Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaarten Trijntje, sfeervolle plaatjes. Geniet van de fietstochtjes, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oefening baart kunst en ze zien er prima uit!
    De omgeving van Havelte is mooi!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie dieptekaarten heb je gemaakt Trijntje........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie diepte kaarten Trijntje. Ik heb deze plaatjes ook nog liggen en het komt vast wel eens van pas er ook kaarten mee te maken. Voor mi bruis ik van de inspiratie en wil daar gretig gebruik van maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuke kaarten zijn het geworden, mooie plaatjes heb je ervoor gebruikt.
    Jullie hebben vast een mooie fietstocht gemaakt, zo lekker met dit weer.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat heb je supermooie dieptekaarten gemaakt met deze leuke afbeeldingen, ik blijf het ook lastig vinden om ze netjes te krijgen. Ik plak altijd één frame op, dan pak ik de plaatjes op en dan ga ik het ophogen, werkt voor mij het beste,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel mooie kaarten zijn het Trijntje! Je hebt super netjes gewerkt en de plaatjes zijn ook heel leuk! Het was perfect weer voor een fietstocht. En Drenthe is een heel mooie fietsprovincie vind ik altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Both of these outdoor wintery scene cards are wonderful!!! Such terrific ideas for Christmas cards! You're inspiring me! Thanks for sharing at FarmQuest Country Christmas!!! --- Becca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee mooie dieptekaarten met sfeervolle afbeeldingen voor de kerst Trijntje. Ik zie er ook niets verkeerds aan, ze zijn gewoon mooi.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hiephoi Trijntje, wat een gave dieptekaartjes heb je gemaakt!! De mal heb ik ook nog in huis, maar het lijkt me zo'n gepriegel dat ik er nog niet aan begonnen ben.

    Geweldig idee om scrappapier te gebruiken wat niet leuk genoeg is. Heb er ook nog stapels van liggen en gebruik het ook vaak om mee te matten.

    Gooi nooit wat weg, al heb ik nog een vierkantje van 1 cm liggen dan kan ik er nog wel een vlindertje of bloemetje uit ponsen.

    Inmiddels is 'den ouden doosch' dan ook flink gegroeid en ben ik al bijna toe aan een extra 'ouden doosch' hahaha.

    Ik vind verder niets wat niet goed is aan je kaartje hoor. Vind um geweldiggggg :)

    Fijn weekend. Heerlijk fietsen, doen wij ook. Enorm genieten met dit mooie weer.

    Groetjes ikkes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Die bus zou ik zo willen hebben, prachtige kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Lovely cards!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR 'ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Deze twee Kerstkaartjes zijn prachtig geworden!! Ik zie er niets verkeerd aan!!
    Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
    Have a great day.
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  35. A stunning winter scene!
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge, looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl xx CRAFT DT

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful creation! Thank you for playing at Dragonfly Dreams Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Thanks for joining in our Challenge with your wonderful project.
    Val S - DT

    http://www.LeighSBDesigns.com
    https://LeighSBDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje