01 mei 2024

Inspiratie van Nicolette

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van 

Bij het maken van deze kaarten heb ik me laten inspireren door Nicolette . Zij zo’n mooie kaart gemaakt…

De vierkante stans gemaakt met LR0831. De Margrieten zijn gemaakt met LR0849.  Vlindertje met CR1354  . De tekst is ook gemaakt met een stempel van Marianne design. Blauw, bloemetjes papier van Maja design uit  het blok? Het onderste blauwe is Marianne design uit het blok Eline’s winter Dreams 


Ben benieuwd wat jullie van deze uitvoering vinden? 

Allemaal een fijne dag

Groeten Trijntje 

16 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemenkaart Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart Trijntje, prachtig met die stansen die je gebruikt hebt, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi uitvoering Trijntje. Heel mooi met die zachte kleuren!!! Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met de mooie mal en de mooie bloemen erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, het is een prachtige kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi deze kaart met de grote Margrieten, heel mooie uitstraling heeft het!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf die grote margriet en zo mooi om die stans met vakjes als achtergrond te gebruiken. Mooi die zachte kleurtjes Trijntje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij mij zijn deze margrieten nog nooit uit de verpakking geweest, ik vind ze te groot. Maar op deze manier gebruikt is echt heel leuk, mooie kaart met mooie papiertjes,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een mooie kaart met deze prachtige bloemen Trijntje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart met die enorme margrieten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schitterende kaart heb je gemaakt met de grote margrieten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik vind hem prachtig Trijntje, echt mooi van kleur ook. Ik heb deze bloem niet maar zet hem op mn lijstje, zoo leuk!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat ik je heb kunnen inspireren. Een hele mooie kaart en de bloem blijft mooi.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart en...ehhmm..ik ken maar één Trijntje en dat ben jij. Ik wil je bedanken voor de mooie verjaardagskaart die ik van je ontving. Dit was een hele leuke verrassing. Dank je wel. Ik heb helaas jou gegevens niet om ook jou een kaart te sturen als je jarig bent. Je mag ze, via facebook sturen want daar hadden we al contact ;-)

    De mal heb ik nog niet ontvangen.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje