16 april 2024

Tulpen boeket voor jarige blogdinnen .

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties  op de kaart van gisteren 

Vandaag laat ik jullie de allerlaatste kaarten zien die ik met het Paper Tree pakket heb gemaakt. Meer zit er voor mij niet in… Doe  het niet vaak maar de rest van de plaatjes heb ik bij het oud papier gedaan…  met de plaatjes  die nog over waren kon ik niets meer maken…. Heb er gelukkig toch nog heel wat voorjaars kaarten  mee kunnen maken. Maar ik weet nu dat ik dit soort pakketten niet weer moet kopen. Is niets voor mij…. 

Voor het maken van deze kaarten heb ik ronde plaatjes met geschulpte randen. Dat moest ook zo blijven anders ging het plaatje eraan… ik kon dit plaatje op een ronde stans zetten gemaakt met LR0592.. Er piept net een wit randje onder het plaatje uit. Heb uit verschillende blokjes papier gebruikt o.a.  Piatek, spring is calling ,Dovecraft, back to the basic, Wild Rose Studio , floral en Craft ID, lavender  . En nog uit een paar andere blokjes..    Ik had zoveel blokjes  op tafel dat ik later niet meer precies weet  waar het papier uit is gekomen…  Heb wel  weer veel papiertjes gebruikt en weer restjes overgehouden…. Voor het opleuken van de kaart nog wat vlindertjes erop gezet. Gemaakt met CR 1354. 



Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden ? 

Ga meedoen bij http://friendship-challenge.blogspot.com/2021/08/entwurf-challenge.html en http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/2024/04/mttc-531-theme-is-butterflies-and-or_0512605830.html en http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/2024/04/april-2024-crafts-galore-encore.html en https://craftygalscornerchallenges.blogspot.com/2024/04/challenge-254-anything-goes.html en  https://beautifulblossomschallenge.blogspot.com/2024/04/beautiful-blossoms-challenge-anything.html en https://lilpatchofcraftyfriends.blogspot.com/2024/04/227-sheep-ski-designs.html  en https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2024/04/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html en https://alessandrasangels.blogspot.com/2024/04/challenge-81-challenge-80-winner-top.html en https://classicdesignchallenge.blogspot.com/2024/04/classic-design-challenge-04-2024-aprmay.html en  https://dd-tripleb.blogspot.com/2024/04/april-2024-challenge.html en https://thefourseasonschallenge.blogspot.com/2024/04/april-2024-anything-goes-spring.html en https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/2024/04/challenge-43-bloemen.html?m=1

Allemaal een fijne dag

Groeten Trijntje 

PS we drinken nog een kopje koffie in de bus en dan gaan we op pad…  de regen jassen maar aan… we gaan een museum bezoeken…

31 opmerkingen:

  1. Knap dat je ze hebt opgemaakt en er zoveel lentekaartjes mee hebt weten te maken, je zou zeggen dat er tussen plaatjes of stempels geen verschil zit maar ik kan er echt niks mee.
    In het museum is het in ieder geval droog dus fijne dag!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je toch maar gelukt om er een hele serie mooie, fleurige bloemenkaarten van te maken. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn erg mooi geworden.
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee hele mooie kaarten en prachtig DP bij elkaar gekozen. De kleuren vind ik ook heel erg mooi. Je bent te streng voor jezelf want ze zijn echt prachtig.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een paar prachtige kaarten gemaakt met deze fleurige voorjaarsboeketten. Hier is het weer ook pet Trijntje. Jullie zullen je vast wel vermaken in het museum! Veel plezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke voorjaarskaarten heb je weer gemaakt.
    Nu lekker helemaal klaar met het blok. Soms kan je er ook maar beter voor zorgen dat het weg is, anders blijf je er maar tegenaan hikken.
    Heel veel plezier in het museum, perfect weer daarvoor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaartjes met deze prachtige lente boeketten.
    Geniet van je museum bezoekje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben zó blij dat ik weer kan reageren....dankjewel dat je mij bleef bezoeken!
    Mooie kaartjes. Moet toch een tevreden gevoel geven dat je zoveel op hebt kunnen maken.
    Veel plezier in het museum (welk??).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helemaal lente op je kaart! Prachtige boeketjes en mooie kaartje ermee gemaakt! Toch veel gebruik gemaakt van het pakket, maar snap wel dat je het niet helemaal opmaakt als die plaatjes je niet aanspreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart !!!
    Veel plezier vandaag, ondanks de regen ...
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow wat een super vrolijke en mooie kaarten!
    Fijne dag en groetjes, Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hier bij ons werd het onverwacht droog, zo rond 9 uur, ik hoop bij jullie ook ondertussen. Je hebt wel een mooie serie kaarten gemaakt met het papier pakket, maar voor mij werkt dat ook niet. Nog veel plezier vandaag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie bloemenkaarten ook in de vorige post!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow - the card is beautiful and adorable.
    I'm thrilled to bits.
    Thank you for your entry at Friendship Challenge.
    Good luck and happy crafting!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke fleurige kaarten Trijntje, lekker bezig.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart met het bloemenboeket Trijntje.
    Mooie vrolijke kleuren
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. een mooi kaartje Trijntje.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige voorjaarskaarten Trijntje, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke voorjaarskaartje met een bloemen plaatje .
    Mooi het witte randje eronder.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooie fleurige kaarten, leuk met die mooie plaatjes, het mooie papier en de vrolijke vlindertjes.
    Hopelijk hebben jullie snel beter weer, fijne vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. toch wel heel mooi geworden deze bloemenkaarten. ze hebben niet vel nodig aan extra's.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  22. We kopen soms gewoon te veel hè? Er is ook zo veel. Op een gegeven moment is het ook klaar. Ik leg ook nog wel eens wat in mijn verkoophuisje voor het goede doel, maar dan is het ook dubbeltjes werk. Ik had een pakketje met heel veel plaatjes, had er heel lang gelegen, en uiteindelijk toch verkocht. Ik probeer dat soort dingen dan ook niet meer te kopen. Maar ik heb het ook, plaats morgen ook een serie…. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch een mooie kaart geworden, hoor. Ik moet ook binnenkort eens gaan uitzoeken. Dan geef ik wat aan mijn werk, daar zijn ze ook bezig met knutselen...Het was echt museum weer vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautifully designed floral card!
    Thank you for joining our challenge at Triple B and The Four Seasons!
    Diane TB, FS Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten, heel herkenbaar mag het van mezelf ook echt niet meer kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat een mooie kaartje met het leuke papier en de mooie bloemenplaatjes en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A pretty design, love the colours too. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  28. A beautiful spring creation. Nothing says spring more than tulips and daffodils! Thanks so much for playing at The Four Seasons April Spring Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Het zijn weer twee prachtige kaarten hoor . Ik wil je ook hartelijk bedanken voor de prachtige kaart die ik gisteren op mijn verjaardag van je kreeg. Hij staat mooi te pronken tussen alle andere kaarten.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. What pretty colours for a bouquet of flowers! Thanks for sharing with us at MTTC :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje