20 maart 2024

Paaskaart met kip

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van maandag 

Vandaag laat ik een  paas kaartje zien . Ik  wilde een kaart maken met een  stempeltje van de Peekaboo set CS1114 maken. Heb voor de basis de postzegel mal van Marianne design gebruikt  COL1532.  Het is  eenvoudige kaart geworden.  Het design papier komt uit een blokje van  het boekenvoordeel   Het vogeltje is gemaak  met LR0138.  Heb erg zitten knoeien om dit kaartje  voor elkaar te krijgen. Het viel me tegen om  een leuke kaart met dit stempeltje  te maken…..  soms lukt het zomaar en andere keren gaat het wat moeizamer…



Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden ?  Deze kaart moest  uit mijn tenen komen....

13 opmerkingen:

  1. Precies zo is het Trijntje, ze rollen er uit of het is geworstel maar het ziet er toch leuk uit. Ik ga er van uit dat dit dus niet een vd freubels met je moeder was?
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herkenbaar Trijntje, soms zie je iets en wil je er een kaart mee maken en dan blijf je maar schuiven etc. Toch vind ik dit kaartje van jou erg leuk geworden. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel herkenbaar, soms heb je iets in je hoofd en wordt het precies zo en andere dagen lukt het totaal niet. Gelukkig weet de ontvanger niet wat het plan was. Ik vind het best een vrolijke paaskaart geworden met die vrolijke kukelekuu.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke paaskaart heb je gemaakt Trijntje.
    Super leuk met de kip.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een hele leuke kaart Trijntje.........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je paaskaart heel geslaagd in die zonnige kleuren. Alleen die haan maakt zoveel kabaal, haha. Je hebt de stempel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een leuke vrolijkepaaskaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, het is niet te zien dat het uit je tenen moest komen. Maar ik herken het hoor. De ene keer gaat het als vanzelf en een andere keer doe je er zo lang over.. De ontvanger ziet het niet, maar het kan echt een struggle zijn!
    Ik vind het een heel leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met het leuke stempeltje, leuk hoe je het hebt verwerkt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou idd, een kaartje kan soms echt uit je tenen komen, toch een mooi kaartje geworden.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Very cute! I love the scalloped edge of your card; it is a fun touch! Thanks for playing with Critter Crazy Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ondanks dat het niet helemaal wilde vlotten, is het echt een leukerd geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Awww, what a beautiful Easter card! Love the jolly rooster. Thank you so much for playing along with our Dream Factory challenge. Rosi x
    Dream Factory
    DotMCC

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje