29 februari 2024

Kerstkaarten week 9

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van gisteren

Vandaag kerstkaarten dag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2024/02/kerstkaart-week-9-start-challenge.html   Heb twee geborduurde kerstkaarten . Met borduur mal happy stitches HSD001.  Ik zoek eerst een  plaatje daar weer papier bij en dan het garen. Deze plaatjes komen  van knipvel EWK1292 daar had ik nog een vel van… Maak zo wat pakketjes en als ik dan weer eens wil borduren dan heb ik wat leuks te doen.  Als het borduren klaar is zet ik de kaarten in elkaar. Het afwerken is vaak het moeilijkste… om er een leuke bloementoef op te zetten. Liefst allemaal net wat anders.  Deze keer heb ik het niet te moeilijk gedaan. De grote poinsettia gemaakt met LR0435, Daar heb ik hulstblaadjes onder, gemaakt met LR0675. Voor de afwerking. De randjes van bloem en blaadjes wit gemaakt.  Wat opgeleukt met verschillende witte plaksteentjes.



De kaart hieronder  is net wat anders .m Het designpapier komt uit een blok van craft emotions . De poinsettia’s zijn gemaakt met LR0435. De dennentakjes en andere bruine takjes  met LR0438 en  LR0437.
 


Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden..?  Hopelijk verveel ik jullie niet met de geborduurde kaarten …


Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

42 opmerkingen:

  1. wat een mooie borduurkaartjes en de met de mooie vogeltjes
    nogmaals dank je wel voor je kaart voor mijn verjaardag
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige geborduurde kaarten heb je gemaakt!
    Mooi die bloemen en takjes eronder! Staat goed bij de plaatjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie kaartjes heb je weer gemaakt Trijntje........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beide zijn het schitterende kaarten, nee het verveeld niet Trijntje. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mij verveel je niet met je prachtig geborduurde kaartjes hoor.
    Deze 2 zijn door het plaatje en ander DP toch heel verschillend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten heb je weer gemaakt.
    Je borduurtjes zijn weer zo mooi ...
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor, je verveelt me nog niet met je borduurkaarten. Ik vind ze erg mooi en zijn toch elke keer weer net even anders.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt. Weer mooi geborduurd en prachtig patroon gebruikt. Nee hoor, je borduurkaarten vervelen niet. Juist leuk dat je dat doet, ik wilde dat ik er aan toe kwam om dat weer eens te gaan maken/doen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het zijn prachtige kaarten Trijntje en ze vervelen niet hoor!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaarten.
    Mooie plaatjes en heel mooi afgewerkt met de bloemen en het geweldig mooi borduurwerk.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, dat zijn geweldig mooie kaarten. Tof dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas.
    Stunning card, great job
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide heel mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee mooie borduurkaartjes met de prachtige plaatjes, mooie combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous cards, I love the images and the perfect embroidery. Thanks for sharing your lovely card with us at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx
    Inspiration Station Challenge
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het zijn 2 prachtige kaarten, mooi met de borduurmal en jouw borduurwerk, ook de afwerking met de mooie poinsettia's is top. Geniet nog van jullie vakantie, wij hebben weer regen,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee mooie kaarten heb je weer geborduurd! Leuk gedaan en samen toch ook weer verschillend! Geniet van je vakantie lees ik! Heerlijk hopelijk heb je mooi weer want hier is het niks! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer twee mooie geborduurde kaarten met het lieve plaatje en door het papier en andere poinsetta toch heel anders.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee hele mooie kerstkaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn alle 2 weer zo mooi gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterend gemaakt deze kaartjes. Heel mooi borduurwerk, leuk plaatje en de poinsettias maken het helemaal af.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Twee mooi geborduurde kaart met leuk plaatje en allebei toch weer anders door het design papier en de bloementoef. Wel handig om van te voren pakketjes te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee mooie borduurkaartjes Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super leuk weer met de geborduurde randen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige kaarten maakte je weer, Trijntje! En ik herken dat het afwerken lastig kan zijn, maar het is jou goed gelukt.
    De foto bovenaan je blog vind ik ook erg mooi, van de reis naar zuidelijk Afrika?
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nee hoor, hier verveel je mij niet mee! Het zijn weer prachtige kaarten geworden met elke keer weer een ander leuk detail!
    We hebben een leuke dag gehad, en zelfs medeblogger Miranda ontmoet! Heel erg leuk!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Het zijn allebei weer heel mooie kaarten! Slim om pakketjes te maken. Zeker als je onderweg bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaarten zeg. Mooi hoe je het borduurwerk verwerkt op een kaart. En poinsettia’s zijn helemaal mijn favoriete bloemen,gebruik ik ook graag. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Prachtige kaarten, zulke mooie combinaties van plaatjes, papier en borduurwerk, afgewerkt met de poinsettia's, heel mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Borduurwerk verveelt toch nooit Trijn!!!
    Het zijn prachtige kaarten, ik persoonlijk zou de grote bloemen er niet op doen…vind ze prachtig maar zou het jammer vinden van m’n borduurwerk 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jouw kaarten vervelend nooit. Deze zijn ook weer top.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat en leuke kaarten Trijntje!! Verveeld echt niet hoor.
    En je bent zo mooi op weg naar een lekker stapeltje.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nee hoor, zulke mooie kaarten vervelen mij nooit Trijntje. Ik vind dit een prachtige stans en je hebt er mooie kerstkaarten van gemaakt.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuke kaarten heb je weer gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Je hebt weer prachtige kaarten Trijntje en je borduurkaarten vervelen nooit, altijd mooi en zo netjes gewerkt!
    Fijn weekend gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Beautiful card - love the stitching.

    Thanks so much for supporting the Rudolph Days Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heel mooie deze kerstkaartjes met alweer heel fijn borduurwerk. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Lovely card! Great die cut and different poinsettias. Thanks so much for joining the Anything Goes challenge with Krafty Chicks this week.
    Diane - DT KCC

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Oh my goodness...the stitching!!! It's amazing! The dotted paper is a love addition to make the main work pop off the card. So glad you linked your creation to our challenge at Sisterhood of Crafters, we hope to see more of your work! Hugs!
    Kristin Sluhan
    https://paperfiori.blogspot.com/
    Sisterhood of Crafters DT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. adorable création, merci de jouer avec nous chez ABC Christmas Creation, biz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje