06 november 2023

Verjaardagen Hylke en Eise

 Hallo allemaal

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerst kaart van donderdag 

Een neefje en ons buur jongetje waren jarig  en daar heb ik deze bijna gelijke kaartjes  voor gemaakt. Ik vind het altijd lastig om wat voor kinderen te maken.  Ze kennen elkaar niet…  Ik heb de mal van de trein LR0308 maar eens uit het stof gehaald… Het design papier streepje komt uit een blokje simple stories, harvest lane. Het oranje stipje komt van een groot vel van doodlebug design. Ik heb onlangs al mijn papier… weer een door de handen gehad… moet even niets meer kopen… Toch blijft het soms  lastig om papiertjes bij elkaar te zoeken… maar zelf ben ik wel tevreden over deze combi. Het  ballonnetje gemaakt met LR0625. De cijfers met CR1282. De letters met CR1281


De kaart hieronder heb ik in net wat andere kleuren gemaakt.

Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten  vinden?

Ga meedoen bij  https://shoppingourstash.blogspot.com/2023/10/sos508-color-challenge.html  en https://alessandrasangels.blogspot.com/2023/10/challenge-75-challenge-74-winner-top.html en https://lovetoscrapchallengeblog.blogspot.com/2023/11/ltscb-164-anything-goes-ltscb-163.html en https://classicdesignchallenge.blogspot.com/2023/10/classic-design-challenge-october-10_01315010832.html en https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2023/11/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html en http://useyourstuff.blogspot.com/2023/10/496-anything-goes.html en https://creataliciouschallenges.blogspot.com/2023/10/challenge-270-anything-goes-with.html en http://pennyschallenges.blogspot.com/2023/10/pennys-challenge-558.html en https://hereisaplacetostart.blogspot.com/2023/11/november-2023-anything-goes-woptional.html en http://fabnfunkychallenges.blogspot.com/2023/10/583-masculine.html

Bij het blog van http://2sistersontheblog.blogspot.com/2023/11/winnaar-challenge-79.html heeft onderstaande kaart een top 3 plekje gekregen .


Bij het blog van http://daisychainchallenge.blogspot.com/2023/11/challenge-80-christmaswinter.html#comment-form heeft onderstaande kaart een top plekje  gekregen.

Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

31 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige treinkaarten heb je gemaakt. Heel leuk hoor voor deze kindertjes. Gefeliciteerd met de top plekjes. Zo leuk. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke treintjes superleuk het gestreepte dp erbij
    gefeliciteerd met je toppertjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je topkaartjes.
    Deze twee treinkaartjes vind ik ook toppers, leuk en vrolijk met die streepjesachtergrond!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kaartjes! en ja het blijft lastig om al het papier van verschillende merken te combineren. Ik doe ook een poging om het papier wat ik heb op te maken...
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke jongens kaartjes!! Handig om zo 2 kaartjes tegelijk te maken.
    En ja dat papier. Ik koop heel af en toe maar dan moet ik het ook echt super mooi vinden.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele leuke jongenskaartjes heb je gemaakt Trijntje!
    Gefeliciteerd met je toppers....leuk!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige babykaarten Trijntje.
    Leuk met het treintje.
    Mooi papier heb je bij elkaar gezocht.
    Daar gaat alleen al veel tijd in zitten.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaarten met het treintje. Dat gaat zeker in de smaak vallen bij de jarigen.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prima gedaan voor een 2 en 3 jarige jongen Trijntje, hartstikke ;eukom deze trein stans ervoor te gebruiken. Papier wat ouder is als een jaar of 6, 7 breng ik altijd naar de kleuterschool. Ik kan nieuwe papier blokken niet weerstaan, hihi en ook merk ik dat mijn smaak in de loop der jaren veranderd. Zware vintage kaarten worden veel te duur om te versturen en heb best veel opgeruimd of bij mijn kleindochters in de knutselbak gedaan want dat zijn net eksters, hihi ze noemen mijn hobbykamer de geheime kamer, haha Dan zeggen ze ga je wat uit je geheime kamer halen? en zoef ze zijn er eerder dan ik, zo hilarisch!
    Ik ga nu ook mijn kamertje in want buiten is het niet te doen met die hoosbuien!
    xx Gerie !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn dit 2 hele mooie kaartjes.
    Zo speciaal de namen van de jongens, die hoor je bij ons niet, typisch iets uit het hoge noorden klinkt het.
    Ook 2 mooie kaartjes waar je een topplekje mee behaalde, gefeliciteerd.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat 'n vrolijke kinderkaarten zijn dit geworden Trijntje, heel leuk gedaan in deze kleuren! En van harte met je toppertjes, leuk voor je. Je gnoompje doet het goed! 😀
    Fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het zijn mooie vrolijke kaartjes Trijntje en gefeliciteerd met je toppertjes

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaarten en zeker bij jongetjes van 2 en 3 zullen ze in de smaak vallen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind het hartstikke leuke jongenskaarten met dat treintje, Trijntje (LOL). Proficiat met je toppers.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kinderkaarten heb je gemaakt met het mooie papier en het treintje. Gefeliciteerd ook met je toppers.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattige kaarten met dat leuke treintje en héél leuk papier heb je gebruikt. Hier ligt ook nog zo veel, soms kom ik totaal vergeten dingen tegen omdat je steeds het meest recente pakt en dat oude is vaak zó leuk.
    Proficiat met je mooie toppers!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het zijn 2 lekker vrolijk en kleurrijke kaartjes geworden. Super leuk gemaakt.
    Een tijdje terug heb ik ook mijn papier eens uit gezocht. Ik had nog een hele stapel van de 1e blokjes (A5 formaat) die ooit bij de Action te koop waren. De papiertjes die daar in zaten, die matchen nog niet zo mooi bij elkaar als dat ze dat tegenwoordig doen. Ik heb elk blokje helemaal los gemaakt. De papiertjes die ik niet mooi vond heb ik bij het oud papier gegooid, en de designs die ik wel leuk vond heb ik in klappers gedaan, alles mooi op kleur. Het was een hele klus, maar stiekem ook best wel leuk om te doen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuke kaartjes Trijntje…super om die schattige trein weer eens te zien…ik heb hem ook en al een paar keer gebruikt!
    Ook leuk het papier wat je hebt gekozen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Twee mooie jongens kaarten heb je gemaakt. De treintjes blijven leuk om te gebruiken en om naar te kijken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke treintjes zeg, je maakte er hele mooie kaarten mee! Gefeliciteerd met je prachtige winnende kaartjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier mag je zeker tevreden over zijn want het zijn twee prachtige kinderkaarten. Erg leuk resultaat met de treintjes die je uit het stof hebt gehaald. Papier bij elkaar zoeken is ook veel werk en dan is het kaartje eigenlijk zo klaar.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je ereplekjes en wat een leuke treinkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke jongenskaarten zijn het geworden Trijntje, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie jongenskaarten met het leuke treintje.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Al vond je het moeilijk, toch heb je twee super leuke jongens kaartjes gemaakt met het treintje.
    En gefeliciteerd met je winnende kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn allebei heel erg leuk en echt wel gave kinderkaartjes! Maar ik snap wel dat je het lastig vindt, dat heb ik ook. Gelukkig hoef ik ze niet zo vaak te maken, alleen voor kleindochter Emmy en die gaat nu een beetje richting ander kaartjes qua leeftijd. Van harte met je toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Oooooh what a fun and fabulous card! Thanks for SHOPPING YOUR STASH with us this time!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nou, dat denk ik ook elke keer: even niets meer kopen. Maar dan loop ik bij Action en dan zie ik een leuk blok voor 1,99 en dan koop ik het toch!
    Jouw beide kaarten voor Hylke en Eise zijn gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Your train cards are so cute and just perfect for out twist theme: Something For Kids! Thanks so much for sharing this cutie with us at A Place to Start!
    Hugz,
    Chana Malkah, Owner

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke treinkaartjes echt voor een jongen, papier uitzoeken blijft altijd een dingetje hee ,maar goed gelukt hoor.
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Such a cute card! Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje