30 november 2023

Kerstkaart week 48

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerstkaart van vorige week. 

Ik ben zelf even niet in blogland.  Vooraf ingepland. Mocht voor het blog van http://52weekstochristmas.blogspot.com/ gastdesigner zijn . Had de kaart op tijd af… De uitdaging is maak  een kaart met een embossing erop. Ik die zelf niet zo vaak wat met embossing mallen. Heb er best een aantal. Moet het vaker doen want het effect is wel leuk.

 De embossing gemaakt met stencil van Marianne design DF3450  , Kerstballen LR0681 ook van  Marianne design. De Hulst tak is gemaakt met een mal van memorybox heb er meteen twee gemaakt in verschillende kleuren . Krijg je weer een heel ander effect.



 

Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden?

Allemaal een fijne dag en tot later.

Groeten Trijntje 


43 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig! Fijne vakantie!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Trijntje.
    Mooie achtergrond met de embossing mal.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kerstkaartjes met hulst en embossing
    Fijne dag groeten Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten zijn het geworden.
    De takken die je hebt gebruikt zijn erg mooi.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel herkenbaar want ik gebruik ze ook niet zo vaak terwijl ik er heel veel heb. En het resultaat is eigenlijk prachtig.
    Deze twee kaarten zijn ook erg mooi geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaarten heb je gemaakt!
    En nog veel plezier op je rondreis!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes met het embossing en de mooie plaatjes
    namens mijn man bedankt voor de kaart hij vond het zo leuk om post te krijgen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik mooi! Wat een gave geëmboste achtergrond. Laat de kaart maar meedoen bij het blog van http://cyhtp.blogspot.com want daar mag je alle embossingwerk laten zien!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Trijntje. Bedankt voor je reactie op mijn laatste blogs met fotoos. Echt iets , dat zonder hulp me veel niet meer lukt.Maar deze kwamen er toch weer goed op. Alleen kaarten maken lukt me echt niet meer. grts Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind je kaarten hartstikke leuk Trijntje en wens jullie mooie weken op jullie rondreis! Lieve groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee prachtige kaart met de embossing op de achtergrond. Leuk die hulsttakken met de kerstballen eraan.
    Geniet van jullie rondreis!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kaart met leuke versierde takken.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee schitterende kaarten maakte je Trijntje! En ik ben zelf ook altijd weer aangenaam verrast als ik weer eens emboss.
    Fijn dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ze zijn alle 2 erg mooi. Altijd leuk om gd te zijn.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee hele mooie kerstkaarten met leuk gebruik van je mooie embossingfolder Trijntje. Fijntjes die leuke tak erop.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Twee prachtige kerstkaarten heb je gemaakt met die embossing mal.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schitterende kaarten Trijntje, fijn dat je GD wilde zijn bij 52WTC.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 geweldige kaarten.
    Een mooie embossingmal heb je voor de achtergrond gemaakt.
    Prachtig geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. super leuk je kaartje.
    Very sweat card.
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je GD bent met deze twee mooie kaartjes! Mooi zijn de takken!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk dat je GD mocht zijn, de embossingmal is ook zo leuk! Hele leuke kaartjes heb je ermee gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaarten Trijntje. Mooie geëmboste achtergrond en de hulsttak staat er heel mooi bij.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Twee hele leuke kerstkaartjes heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart Trijntje!! Mooi om te zien wat een ander kleurtje doet.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaarten maakte je als gastdesigner.
    Ik heb laatst voor mijn kaartjes ook de embossingfolders weer eens tevoorschijn gehaald. Dat kan nu voor deze challenge weer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooie kerstkaarten. Zo leuk met de embossing op de achtergrond. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Twee schitterende kaartjes Trijntje!
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ze zijn beide schitterend Trijn, knap gemaakt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee mooie kaarten maakte je. Embossing, ik hou er wel van en heb dit de laatste tijd best wel vaak gebruikt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke kaartjes. Mooie embossing folder heb je hiervoor gebruikt.
    Staat allemaal prachtig bij elkaar.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel mooi Trijntje. Ik zag ze inderdaad al. Geniet maar lekker even van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wow wat heb je weer prachtige kerstkaarten gemaakt en gelukkig heb ik deze malletjes ook.
    Deze ga ik dus ook nog een keer gebruiken, ik moet namelijk nog 10 kerstkaarten maken, maar soms is mijn inspiratie weg. Leuk zijn de takjes eronder.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Prachtige kaartjes Trijntje en toch leuk met de mooie embossing achtergrond!
    Lekker genieten zou ik zeggen!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je hebt erg mooie kaarten Trijntje. En inderdaad, zelfde idee, andere kleuren en een heel ander resultaat, mooi! Leuk dat je gastdedigner mocht zijn!
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Beide heel mooi !!!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Als je dit leest ben je jarig geweest: ik wist het niet maar zag het bij mede bloggers. Dus alsnog van harte gefeliciteerd!! Hopelijk heb je een fijne dag gehad.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hele mooie kaarten Trijntje. De achtergrond maakt beide kaarten echt af. Geniet van je vakantie.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Twee mooie kaarten. Leuk idee om aan de hulsttakken kerstballen te hangen. De geëmboste achtergrond past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje