21 oktober 2023

Kaarten eternety condoleance

 Hallo allemaal.

allereerst bedankt voor la jullie leuke reactie op de kerstkaart kaart van donderdag

Vandaag heb ik condoleance kaarten. Ik maak ze altijd vooraf.. Dan heb ik wat in Voorraad. D3 materialen zijn allemaal van Marianne design. Deze kaarten heb ik met eternity plaatjes VK9583 gemaakt . Design papier van pretty paper blok eternety. De ronde mal LR0693.  De bloem met LR0513 kleine takjes met  LR0512. Heb me bij het maken van deze kaarten  door Marleen laten inspireren.




Ben benieuwd wat jullie van deze serie vinden.

Allemaal een goed weekend. 

Groeten Trijntje 

22 opmerkingen:

  1. Dat heb je mooi gedaan deze condoleance kaartjes Trijntje! Je kerstkaart van donderdag heb je weer super geborduurt en op donderdag is mijn dag vol met werken en Vayenn dus sla ik blogrondje echt over. Nu ben ik lekker weekend vrij, ga zeker relaxen en wat knutselen denk ik! Fijn weekend hoor,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn stuk voor stuk prachtig Trijntje. Mooie plaatjes en details. Ik probeer er ook altijd een paar op voorraad te hebben. Fijn weekend!
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie serie heb je gemaakt Trijntje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige, stijlvolle serie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie stijlvolle kaartjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie stijlvolle kaarten en je kan ze maar beter op voorraad hebben en dan heel lang niet nodig hoeft te hebben.
    Hoe gaat het nu met je mams? Laatst was ze niet erg fit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel stijlvol je kaartjes, mooi alles gecombineerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes met deze prachtige plaatjes erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie serie. Handig om ze op voorraad te hebben.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige condoleance kaarten Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Trijntje, supermooie kaarten heb je gemaakt. Alles zo fijn op elkaar afgestemd...
    Nog een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie serie Trijntje. Zo heb je weer een beetje voorraad. Soms kan het heel snel gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooie stijlvolle serie Trijntje. Prachtig gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat zijn mooie stijlvolle condoleance kaarten geworden Trijntje. Hopelijk mogen ze nog een tijdje op voorraad blijven.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie stijlvolle condoleance kaarten Trijntje. Hopelijk kunnen ze nog een tijd op voorraad blijven.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie condoleance kaarten heb je gemaakt, leuke plaatjes en ik herkende meteen dat ze van Marleen waren, ik gebruik dit voorbeeld ook graag,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooie serie met prachtige ingetogen plaatjes en een serene sfeer, mooi en rustig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige serie, heel mooie ingetogen kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie serie die veel troost gaan bieden xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige stijlvolle kaarten zijn dit geworden Trijntje, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje