28 augustus 2023

Vakantie labels

 Hallo Allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kaart van zaterdag 

Vandaag laat ik jullie labels zien die we   verstuurd hebben nu we met ons busje onderweg zijn.  Heb er totaal 8 gemaakt. Dat is al een  tijdje geleden ...zou ze versturen tijdens onze vakantie in Frankrijk maar daar is dit jaar niets van gekomen.... Allemaal dezelfden gemaakt. Heb het label gemaakt met CR1551. Het VW busje met LR0359, boompjes met LR0556, gras met LR0650.  Boompje met LR0556. Kleine bloemetjes met punch di CR1323. De tekst komt van stempel set CS1024.  Pretty paper uit het blok Flower Power. Had nog net 4 van deze velletjes. Vind dit zelf wel een mooie zonnig achtergrond. Heb het busje op een rondje gezet dat past wel leuk die heb ik met distress inkt gekleurd. Ik had gezien dat Gerda mica achter de raampjes had geplakt en dat geeft een leuk effect… Nadat ik de cirkel met busje erop had vind ik de kaart nog een beetje kaal…. Heb even in de kast gekeken wat ik nog had.. kwam bij mijn doosje met houten figuurtjes en had nog precies 8 paar … Dat kwam dus mooi uit



35 opmerkingen:

  1. Leuke labelkaart Met het leuke volkswagenbusje Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk gedaan Trijntje.
    Hebben jullie zelf zo'n busje....dat lijkt me heel gaaf!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en die houten slippers vind ik geweldig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, die is leuk gemaakt, super tof!!
    Awesome card
    Claudia

    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk Trijntje om jullie vakantiehuisje zo op een label te plaatsen…helemaal top!
    Allen zullen dit super waarderen denk ik!
    Geniet nog lekker, groetjes
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit jaar loopt alles anders voor jullie maar toeren toch nog lekker in jullie bus rond om erop uit te trekken. Heel leuk dat je voor deze vakantie groetjes de vw bus hebt gekozen en je hebt er hartstikke vrolijke labels van gemaakt Trijntje!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi label superleuk met de volkswagenbus erop en de andere leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf label Trijntje en een zonnige zomersfeer heb je geschapen. Leuk met het busje en alle verdere details!
    Fijne dag, geniet ervan.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke zomerse labels, het papier past perfect bij het vw busje. Je maakte mooie achtergrondjes voor het busje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er leuk uit met dit mooie vw-busje erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je met deze prachtige serie labels leuke vakantie groetjes verstuurd! Een heel leuk idee en heel passend met je VW bus! Geniet nog even van je vakantie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuke toepasselijke vakantie label heb je gemaakt met het VW busje. Mooi met de houten slippers erbij, lekker zomers.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is mooi en zomers label, leuk met het VW busje en de slippertjes erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your tag. Beautifully done. Thank you for joining us at A Place to Start this month. Hope to see youback here again soon. Judy https://hereisaplacetostart.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is superleuk met de cirkel met het leuke mini tafereel met busje en boompje! Mooi en vast blije ontvangers van deze labelkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je tag is supergaaf. Ik zag 'm op facebook voorbij komen en dacht eraan dat ik hier ook even wilde reageren. Dank voor de reminder ;-)

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke label!
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuke label is het! En je hebt echt 8 dezelfde gemaakt? Dat vind ik sowieso knap, ik ben het dan na 3 echt zat.... maar ze zijn werk ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie labelkaart Trijntje en zo te lezen heb je er 8 gemaakt. Knap hoor.
    Het busje vind ik er ook erg leuk bij.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een heel leuk label. Dat busje is pure nostalgie!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke label Trijntje en dat is inderdaad een idee om als vakantie groetjes te versturen. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele leuke tag.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hele vrolijke en voor jullie toepasselijke vakantielabels Trijntje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuk vakantie label met het VW busje in het middelpunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a great tag! Thanks for playing along with 613 Avenue Create!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel leuk je label met de bus en de slippertjes.
    Fijne avond groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi busje op je leuke label , tof die houten slipper figuurtjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heel erg mooi is deze Trijn, het busje is sowieso al leuk en de slippers lagen er gewoon op de wachten dat ze op deze kaarten konden!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Great tag love the design. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  30. I love it, it tells the story of your trip verybwell. Thanks for joining us at Try It On Tuesday, Chrisx

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Love your tag! Thanks for joining us at Crafty Gals Corner.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje