14 juli 2023

Verjaardagskaart voor mijn moeder

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor al jullie leuke reacties op de kerst kaart van gisteren 

Vandaag  laat ik de kaart zien die ik voor mijn moeder gemaakt heb. Ben ook eens aan de slag gegaan met de ronde lay out. Dit idee komt van Nathalie Hasenoot op Facebook. Er zijn al meer blogdinnen met dit leuke model aan de slag geweest. Wilde een speciale verjaardagskaart voor mijn moeder .  Door de tropische dagen dacht ik aan deze mooie materialen van Mintay, Paradise. Op de grote scrapvellen zitten leuke afbeeldingen en die passen mooi in de ronde lay out gemaakt met LR0677 van Marianne design. Het kader 1 keer gestanst uit het designpapier en 3 keer uit dun papier. . Dat dunne papier plak eronder een dan het kader van het designpapier . Dan krijg je een mooie diepte in de kaart . De vogel zit ook bij dit papier. Heb met een mal LR0478 van Marianne design een blad gestanst 


Ben benieuwd wat jullie van deze kaart vinden.? 

Ga meedoen bij https://alessandrasangels.blogspot.com/2023/07/challenge-72challenge-71-winner-top.html en http://useyourstuff.blogspot.com/2023/07/488-summer-moodboard.html en  https://aperfecttimetocraft.blogspot.com/2023/07/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html en http://cardsgalorechallenges.blogspot.com/2023/07/july-2023-challenge-113-crafts-galore.html en http://craftyanimals.blogspot.com/2023/07/challenge-74.html en  https://dd-tripleb.blogspot.com/2023/07/july-challenge.html en https://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.com/2023/06/challenge-03.html  en  https://thefourseasonschallenge.blogspot.com/2023/07/summer-season-july-2023-challenge.html en https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2023/06/challenge-258.html en https://thecraftyaddicts.blogspot.com/2023/07/challenge-03.html en https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2023/07/challenge-259.html?m=1  en https://paperdragonflycreativechallenges.blogspot.com/2023/07/challenge-19-anything-flies-goes-or.html

 Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje

24 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig. De diepte geeft een mooi effect. En gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart ziet er weer zo geweldig uit.
    Prachtig gemaakt.
    Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supermooie kaart voor je jarige moeder. Proficiat!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat is dit een pareltje van een kaart. Je weet ondertussen dat ik ook helemaal gek ben op deze techniek. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartje met de ronde layout mooi plaatje heb je gebruikt mooie met de leuke details erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag! Deze prachtkaart staat nu vast te shinen bij haar! Mooi die vakjes met dit dp, mooi gecombineerd met de kaketoe en het takje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartelijk Gefeliciteerd met je moeder Trijntje. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt voor haar, zal ze blij mee zijn. Mooi zonnig en kleurrijk! 🌞
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met en voor je moeder. Je maakte een prachtige kaart voor haar, het papier leent zich perfect voor deze techniek. De vogel en takjes maken het geheel mooi af.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt een prachtige kaart voor je moeder gemaakt Trijntje. Mooi papier heb je ook gebruikt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je voor je moeder gemaakt Trijntje....gefeliciteerd met haar verjaardag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je moeders verjaardag.
    Wat een beeldschone kaart heb je voor haar gemaakt.
    Ik moet zeggen dat ik eerst niet zoveel in deze techniek zag maar zoals ze in het Engels zo mooi zeggen: 'It grows on me', ik begin het steeds mooier te vinden dus ga ik me er ook maar eens aan wagen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder Trijntje en wauww wat heb je een mooie kaart voor haar gemaakt. Heel gaaf met die vogel erbij. Ik vind hem top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart! Echt een leuk idee om zo'n snijmal op die manier te gebruiken. Ik zal het ook eens uitproberen.
    Fijn weekend,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst gefeliciteerd met je moeder! En hij is prachtig! Ik heb hem pas ook gemaakt, leuk effect he!?
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  15. een super mooie kaart Trijntje en Gefeliciteerd met je moeders verjaardag

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi gedaan. Deze techniek staat ook nog op mijn to do lijstje. Zo leuk met mooi DP dat je eigenlijk niet wil verstoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je moeder, fijn dat ze er weer een jaartje bij krijgt. Je kaart is prachtig, ik ben echt wel fan van dit soort kaarten, en ben er zelf ook mee bezig geweest. Eenmaal bezig zie je en bedenk je vele mogelijkheden. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is deze mooi gemaakt!! Zo tof die verhoogde randjes.
    En lekker zomers.
    Gaat vast een mooi plekje krijgen op haar nieuwe stekje.
    Fijn weekend !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie ronde kaart heb je met dit leuk tropische papier gemaakt.
    Mams is er vast heel blij mee.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Awesome round card, so creative and tropically beautiful!!
    Thank you for joining our challenge at The Four Seasons and Triple B!
    Diane FS and TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Four Seasons}
    {Triple B}
    {Simply Clean & Simple} NEW

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een hele mooie kaart met de techniek die nu helemaal “in” is in hobbyland Trijn, je gebruikte prachtig papier en gefeliciteerd met de verjaardag van je moedertje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige layout kaart Trijntje en nog gefeliciteerd met je moeder. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  23. So many amazing layers to this wonderful card. Thanks for sharing with us at Use Your Stuff

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wonderful creation!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge July "ATG".
    Ileanaxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje