25 februari 2023

Tienerkaart met telefoon

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor de reacties op de kerstkaarten van afgelopen donderdag.

Deze keer heb ik een kaart voor een  jongen van 13 gemaakt. Zelf vind ik een telefoon wel leuk passen.  ben weer met de labelmal aan de slag gegaan. Heb ontdekt dat je er heel veel mee kan. 

Label met CR 1551. Telefoon met COL1359. Emoticons met CR1508. De vlaggenlijn is gemaakt met een malletje van Memorybox


Ik zag later dat ik geen zwatecrondjes achter de emoticons had geplakt…maa4 toen kon ik e4 niets anders meer van maken.. volgende keer beter opletten… Ben benieuwd wat jullie van deze label kaart vinden. Zelf vind ik het altijd een beetje lastig om voor kinderen en pubers kaarten te maken.

 
Allemaal een goed weekend.

Groeten Trijntje 

33 opmerkingen:

  1. Een super leuke kinderkaart Trijntje en zo leuk met de emoticons.
    Het valt mij niet op dat je er geen zwarte rondjes achter hebt geplakt..
    Deze kaarten vind ik ook lastig te maken, maar gelukkig dat deze malletjes er zijn en wordt het iets makkelijker.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi label, die is bij mij ook favoriet je kan er zoveel leuke kaarten mee maken, de telefoon erop is juist heel stoer voor een 13 jarige, het was mij niet opgevallen dat er geen zwarte rondjes achter de emoticons zaten, hij is supergaaf
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel tof en stoer label met de smartphone, jongens van die leeftijd kun je er denk ik geen groter plezier mee doen. Helemaal geslaagd dus!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke tienerkaart Trijntje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super toffe kaart voor een 13-jarige jongen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supergave kaart. Echt Tof!!
    I love this card!!!
    Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een kaart van deze tijd, daar zal hij heel blij mee zijn, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een hele gave kaart gemaakt Trijntje, ziet er erg leuk uit. Ook de smiley's gaan zo ook goed hoor. Ik vind dit zelf ook een lastige leeftijd gaan worden, vooral voor jongens. Jij bent er echter weer goed in geslaagd!
    Fijn weekend verder
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. PS Wat heb je weer een prachtige foto geplaatst!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel geslaagde kaart die zeker gewaardeerd gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, Trijntje! Dit gaat vast in de smaak vallen bij de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel geslaagd deze kaart voor een tiener !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So cool and though card :)
    Thanks a lot for joining us at Let`s Craft and Create :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor ze is weer op het thuisfront, hihi Jullie hebben het vast heerlijk gehad!!! Donderdags kom ik vaak niet aan een blogrondje toe en de reden weet je, je kerstkaart was ook weer heel mooi. Ja wat een goede aanschaf deze label hè, je hebt weer een hele andere kaart ermee gemaakt en prima voor kids en pubers! Fijn weekend Trijntje,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Fabulous design and papers- your choice of image is perfect for a young teen! Thank you for playing along at Fab'n' Funky.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Trijntje, zeker leuk zo'n mobieltje op een labelkaart voor een 13-jarige. Mooie stoere kleuren, niet te veel poespas en een vrolijke vlaggenlijn. Helemaal goed volgens mij.
    Dank je wel voor je mooie sterkte-kaart die ik vandaag mocht ontvangen. Het besef én het gemis daalt steeds verder in.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hij is erg leuk en zeker geschikt voor een tiener.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fabulous for a 13 year old boy, love it..
    Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..
    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk hoor deze labelkaart voor een tiener
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een hele hippe geslaagde labelkaart geworden Trijn!

    Ik heb je mooie bloemenkaartje ontvangen, zo mooi die in het echt te zien! Hartelijk bedankt xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Keileuke labelkaart heb je gemaakt voor een jarige van 13, ik heb deze stans pas voor de eerste keer gebruikt, nog steeds lastig, maar het lukt jou altijd prima,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Supergaaf voor een 13 jarige! Is inderdaad erg moeilijk maar met met een mobiel erop kan het moeilijk misgaan. Leuk die mal van de mobiel, die kende ik nog niet.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij 2Sistersontheblog

      Verwijderen
  24. Het ziet er zo leuk uit en zeker voor een jongen van 13 lijkt me dit ook heel geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Je kaart is mooi Trijntje en ik vind dit super voor een tiener/puber. Alles draait tegenwoordig om de mobieltjes toch? De labelmal leent zich hier prima voor. Erg leuk.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een leuke kaart voor iemand van 14 Trijntje!
    Ook je kerstkaart is een leukerd!
    Groetjes en nog een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke. stoere kaart heb je gemaakt voor een 13-jarige.
    De emoticons passen er erg goed bij en die zwarte achtergrondjes zijn je vergeven hoor.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Nice use of colour for your tag card, many thanks for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A wonderful design and great papers for your tag. Thank you for joining us at the Allsorts Challenge.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Cute tag!
    Thank you for playing with our challenge over at Country View Crafts! Have a great week!
    Evelyn xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje