02 februari 2023

Kerstkaarten week 5 met geborduurde tak

 Hallo allemaal.

Allereerst bedankt voor de leuke reacties op de vrolijke bloemige kaart van maandag.

Vandaag donderdag kerstkaarten dag bij het blog van  http://52weekstochristmas.blogspot.com/2023/02/challenge-week-5-reminder-challenge.html     Heb nog  een drietal kaarten met een geborduurde tak gemaakt met Borduurmal CR1599 van Marianne design. Knipvel Matties mooiste MB0196 . Heb nog een vel besteld.Ga later nog wat van dit soort kaarten maken. Vind ze zelf  erg leuk en mooi om te maken. Heb design papier uit verschillende oudere  papier pakketten van Joy/ Noor. Wil die ook eens wat op maken…  Probeer het vaak maar het lukt me bijna nooit om iets helemaal  te maken… .probeer minder papier kopen… Dan moet je vaker kijken  wat  je hebt  en dat helpt wel…




Ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden?

Ga meedoen bij https://abcchristmaschallenge.blogspot.com/2023/01/abc-christmas-challenge-b-are-for.html B van Bird En https://peaceonearthchristmas.blogspot.com/2023/01/peace-on-earth-christmas-challenge-32.html en http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/2023/01/challenge-133-anything-christmas-goes.html en bij https://themaleroomchallengeblog.blogspot.com/2023/02/challenge-171-nature.html?m=1 daar willen ze natuur zien. En bij  https://sparklesforumchristmaschallenge.blogspot.com/2023/02/145-non-tradtional-colours.html?m=1 geen traditionele kerst kleuren. En https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/2023/02/challenge-71-anything-goes-with.html?m=1 en https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com/2023/02/challenge-666-winter.html  en http://12monthsofchristmaslinkup.blogspot.com/2023/02/challenge-97-anything-goes-christmas.html in het bos…  en https://morgansartworld.blogspot.com/2023/02/morgans-artworld-challenge-2.html en bij http://craftyanimals.blogspot.com/2023/02/challenge-69.html en https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/2023/01/challenge-5-alles-mag.html

Bij het blog van http://useyourstuff.blogspot.com/2023/01/highlight-474-stitching-faux-or-real.html?m=1 heeft onderstaande kaart een top plekje gekregen .


Allemaal een fijne dag.

Groeten Trijntje 


48 opmerkingen:

  1. Je hebt weer een prachtige serie kaarten gemaakt! Papier opmaken lukt mij ook nooit! Ik heb veel blokken van de Action en die zijn zo groot die krijg ik nooit op waarschijnlijk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze heel erg mooi.
    Die overdaad aan papier heb ik ook dus ik probeer mezelf ook in te houden en het is wat je zegt als je alles eens goed bekijkt wat je hebt vind je meestal wel iets wat erbij past.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaarten Trijntje. Zo mooi, deze plaatjes met die borduurrand! Snap dat je er nog wel wat wilt maken.
    En dat goede voornemen van het papier heb ik ook. Soms verrassend wat ik nog terug vind in de voorraad. Nu kreeg ik onlangs ook weer papier van een opruimende vriendin, dus de stapel slinkt nog niet erg...
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drie mooie kerstkaarten heb je gemaakt Trijntje. Prachtig die geborduurde zijkanten.
    Wat betreft het papier heb je gelijk in. Ik blijf als ik mooie design blokken zie bij de Action ook maar kopen, moet dat eigenlijk ook niet meer doen en eerst opmaken wat ik heb. Maar dat is soms moeilijk als je weer zo'n mooi design blok ziet liggen. Maar wil het toch gaan proberen om nu eerst de oude design blokken op te gaan maken, want de kasten worden maar steeds voller.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met het borduurwerk en mooie vogelplaatjes
    gefeliciteerd met je toppertje
    gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holy and the ivy christmas
    groetjes Ellen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie geborduurde zijranden en wat een prachtige kaarten zijn het alle drie! Zelfs ik heb een overdaad aan papier, terwijl ik eigenlijk zelden blokjes koop. Ik werk natuurlijk ook heel vaak met inkt, dus dan blijven ze liggen. Van harte met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn nog maar in februari, en jij hebt met deze serie alweer heel wat kerstkaarten klaar. Ze zijn heel mooi geworden met deze leuke plaatjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende serie kaarten.
    opmaken zijn we ook vaak van plan maar ik denk dat ik het nooit meer opkrijg, kan heel Goeree er wel mee behangen...
    van harte met je topper.
    gezellig dat je er weer bij bent met de wekelijkse kerstkaart.
    Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dat is ook een mooie reeks kaartjes! Heel mooi gedaan met die borduurrand! Ja ik denk dat we allemaal met teveel spulletjes zitten. We proberen allemaal eerst op te maken maar lukt bij mij niet altijd hoor! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi natuurlijk! Kleur garen past mooi bij de plaatjes. EN ja dat papier. Ik ben er zo dol op! Opmaken gaat vast niet lukken, maar ik vind het wel een uitdagng voor mezelf wat blokjes dit jaar echt op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig wat mooi.
    Soms moet je inderdaad even in je voorraad papier duiken...ligt vaak nog heel veel moois...jammer om dan nieuw te kopen.
    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden Trijntje. De geborduurde randjes zijn zo mooi, knap dat je het doet. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg mooi Trijntje, deze kaarten. Op deze manier komen de geborduurde randen prachtig uit.
    Fijne dag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi geborduurd samen met de plaatjes geweldige kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Begrijp heel goed dat je nog wat plaatjes hebt besteld want het is prachtig in combinatie met die geborduurde rand. Allemaal moeite met papier opmaken denk ik 🤣.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo jij bent goed bezig geweest een hele serie kaarten ze zijn allemaal heel mooi zo in deze kleurencombi.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb pas een heleboel papier kunnen verkopen wat ik niet meer gebruikte. En kwam inderdaad nog veel blokjes tegen waar mooi papier inzit wat ik nog kan gebruiken. Leuke kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een heel mooi model en de geborduurde rand is prachtig, knap dat je er weer drie klaar hebt.
    Gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OH WOW these are just gorgeous! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!

    Darlene
    PEACE ON EARTH
    DAR’S CRAFTY CREATIONS

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Of je niet op vakantie bent, daar is ze weer 😂
    Je hebt vast heel veel vooruit gewerkt want dit zit je toch niet allemaal in het zonnetje te doen al die berichtjes plaatsen!!!
    Je 3 geborduurde kaartjes zijn wel beeldig en ik vind dit ook mooie plaatjes van Mattie, lekker stoer! Lekker genieten hoor Trijntje en Jan, blog loopt niet weg!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten en wat een leuke plaatjes heb je erbij gebruikt, het borduurwerk past er super mooi bij
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. 3 prachtige kaarten....die tak is erg mooi.
    Proficiat met je leuke toppertje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Drie prachtige kerstkaarten Trijntje.
    Gefeliciteerd met je topper
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. mooie kaarten Trijntje en ook geborduurd en gefeliciteerd met je toppertje

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. IK vind ze geweldig !!!!
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zijn hartstikke leuk geworden Trijn en je teckeltje in de prijzen gevallen…gefeliciteerd xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat mooi weer, de plaatjes zijn ook heel mooi.
    en als ik het zo lees bij de reacties heeft iedereen veel papier.
    gr Alma.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige natuurkaarten, ik houd ervan!
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Drie prachtige borduurkaarten met de mooie vogelplaatjes. Je bloemenkaart is mooi, zo fleurig. Gefeliciteerd met je topkaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Super leuke kaarten met dat geborduurde randje.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooi en fijn werk laat je ons weer zien.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Drie hele mooie kaarten. Je hebt het borduurwerk, het plaatje en het DP mooi gecombineerd. En ja, je voorraad papier opmaken is voor mij ook iets dat ik steeds probeer. Zowaar lukt het soms om een blokje helemaal op te gebruiken. 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Beautiful cards - love the stitching along the edges. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Mooie serie kaarten heb je gemaakt. Je maakt mooie creaties , leuk om te zien. Het borduren vind ik ook leuk om te doen.Zondag plaats ik ook iets met een borduurwerkje. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  35. What beautiful cards! I love the fancy cuts and beautiful stitching. Thank you for sharing and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Super wat heb je weer prachtige kaarten gemaakt en zo mooi met het geborduurde.
    Gefeliciteerd met je prachtige topkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Beautiful card.
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
    CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Een hele mooie serie Trijntje, een mooi streven om zoveel mogelijk op te maken. Mij lukt het niet hoor, ik blijf bezwijken voor mooie spulletjes/papier. Mooi zoals je alles op elkaar afgestemd hebt. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lovely cards - wonderful scenes with that lovely embroidery. So glad you joined us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Arlene CT

    BeantwoordenVerwijderen
  40. This is beautiful.
    Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
    Hugs Sheryl CRAFT DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. OMG.. what pretty works?! I love everything of your works. And I love the images.... very nice.

    Thanks for playing along with our Challenge at Critter Crazy and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Prachtige kaarten Trijntje erg mooi dat geborduurde erbij, groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful Trijntje. Thank you for sharing with us over at Morgan's ArtWorld. We hope to see you again.
    ~ Wendy CT

    BeantwoordenVerwijderen
  44. BEAUTIFUL stitching, love that design! Your soft natural colors are lovely, too! Thanks so much for playing at Sparkles!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. What a beautiful cards you made :-))
    Thank you for playing with us at TheMaleRoom ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Beautful. So glad you shared over at Sparkles Christmas challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Fantastic card. Thank you for joining us at The Male Room.. Goga

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat jullie een reactie achterlaten. Ik lees ze altijd met veel plezier. Groeten Trijntje